De titel zegt het al, Wat voor een soort vloer heb je of zou je willen in je woonkamer? En welke absoluut niet? En waarom? Liefs
ik heb laminaat in de woonkamer en in ons volgende huisje(als die komt ) ook weer laminaat. iig houten vloer. wat ik absoluut niet wil is zeil/vinyl in huis. geeft zulke strepen als je dweilt en je ziet er alles op
Ik heb in ons huis ook laminaat liggen. Maar ik wil graag in ons volgende huis, wanneer dat ook mag zijn, Graag van zo'n grote tegels... Erg mooi maar duur
Ik lees alleen even mee: heb een nieuwe woning gekocht en heb nog geen idee wat ik op de vloer wil.....
Wij hebben laminaat. Wanneer we ooit een huis kopen wil ik verwarmde tegels, is zelfs goedkoper dan een houten vloer.
Wij hebben nu ook laminaat, maar in ons nieuwe huis komt een houten vloer, maar geen massief hout maar met een dikke houten toplaag (nieuwbouwwoning). Van die hele grote natuurstenen tegels lijken me ook geweldig, maar dat wil de meneer niet Een gietvloer lijkt me ook super, maar te besmettelijk. Zeil vind ik echt helemaal niets. Brrrr.
Wij hebben laminaat liggen en toevallig gisteren nieuwe besteld, we zijn aan het verbouwen! Ik vind het lekker makkelijk schoon te houden en het ziet er mooi uit! Ligt er natuurlijk wel aan wat voor soort je hebt. Ik vind het makkelijker dan een echte houten vloer...die moet je best vaak behandelen en kunnen snel lelijk worden...althans...als ik naar de houten vloer van mn zus kijk!
Wij hebben een houten vloer. Die lag er al in, maar anders had ik hem er zelf in gelegd. Alleen wel een andere waarschijnlijk... Ik wil absoluut geen... laminaat. Ik stoot vast veel mensen tegen het hoofd, maar ik vind het gewoon echt niet mooi. Ik ben parket gewend (hadden wij thuis ook) en laminaat is voor mij gewoon plastic. Ik kan er niet aan wennen. Tegels hebben we in de keuken en in de gang, maar ik krijg altijd zulke koude voeten. Verschrikkelijk. Maar het is wel handig, dus ik zou het niet vervangen. Behalve dan met tegels naar mijn eigen smaak, want wat er nu ligt vind ik niet zo.
Wij hebben houten vloeren in huis. In een volgend huis overweeg ik tegels met vloerverwarming, van die mooie grote gladde tegels. Alleen ik heb tot nu toe nog maar bij 1 persoon een tegelvloer gezien die ik echt mooi vind. De houten vloer gaat mij te snel achteruit. Wij wonen hier nu 5 jaar en deze zomer zal de vloer helemaal geschuurd moeten worden in de hoop dat het er dan weer netter uitziet. Deze keer maar eens een matte lak proberen in plaats van wax.
Mooi grijs laminaat. Ideaal met schoonmaken en ik vind het zo mooi! Een mooie tegelvloer is ook super, als je geen huisdieren en kids hebt (vind ik ) Goede vrienden hebben van die mooie zwarte tegels, echt ALLES zie je erop
Hier een donkere houten vloer, ik ben er nog steeds weg van! Ik zou echt nooit laminaat nemen, dat vind ik zo nep, ik hou van natuurlijke materialen namelijk. Een mooi natuurstenen vloer (wel met vloerverwarming) vind ik ook prachtig.
Wij hebben een grindvloer en zijn daar super te vreden over. Zou het meteen weer doen. Die is wel gesealt en coating erop.
Wij hebben vinyl, hartstikke mooi en geen strepen. Nu hebben we geen leenbakker vinyl, maar dik (en duur) uit een speciaal zaak. Makkelijk schoon te maken, duurzaam en (ik vind het) mooi Laminaat vind ik vreselijk, we hebben veel huisdieren en de honden glijden er op uit, plus als er eens een plasje gebeurd trekt dat er helemaal in. Plavuizen hebben we ook gehad, met vloerverwarming, maar ik vind het niets, te koud. In de gang hebben we wel plavuizen, in de speelkamer ook (dat zat er nog in) maar daar komt binnenkort ook vinyl over heen. Op de slaapkamers nu nog vloerbedekking, maar dat gaat er volgende maand uit, ook vinyl.
wij hebben massief eikenhouten planken, geolied en gewaxed. prachtig, vinden wij! ik zou nooit willen: -vynil of ander zeil. -laminaat (hebben we wel boven, maar voor in de woonkamer vind ik het niks) -zo'n betonvloer of grindvloer; ik woon niet in een fabriek. -tegels (hebben we in de keuken, en in wc/badkamer, maar voor in de woonkamer vind ik het te koud/koel).
Wij hebben tapijt, dat lag er net nieuw in toen we dit huis kochten (vorig jaar) en ziet er eigenlijk nog super netjes uit. Eigenlijk ben ik niet zo'n fan van tapijt in de woonkamer, maar het is wel lekker met Milan, dus voorlopig laten we 't nog even liggen. Als het niet meer mooi is, of als we erop uitgekeken zijn, komt er een houten vloer.
Wij hebben in de woonkamer en op de eerste verdieping parket leggen. Ben er erg tevreden over. Waarschijnlijk gaat ie wel dit jaar geschuurd worden (beneden).
Wij hebben nu een laminaatvloer maar die vind ik helemaal niet mooi. Laminaat op zich vind ik wel mooi maar dit is heel licht en daar hou ik niet van. Maar goed voorlopig moeten we het er nog maar even mee doen. Als we een nieuwe vloer nemen willen we waarschijnlijk een houten vloer. Maar ik lees hier nu al een paar keer dat die snel lelijk worden, dus mdaar moeten we misschien nog even goed over nadenken.
Wij hebben een kurk vloer en ik vind het super. Het is niet goedkoop en je moet het ongeveer 1 keer in de 3 jaar lakken maar verder geen onderhoud. Niet koud en als je iets laat vallen dan is het niet stuk. Ook wij hebben een hond en een klein meisje wat lekker kan kliederen. Kus Senna