We gaan voor 2e, wie nog meer???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mams123, 15 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wiekkie

Wiekkie Lid

18 aug 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik het kan volhouden wil ik nog minimaal een paar dagen wachten (heb afgelopen tijd al zo vaak negatief getest...:( )

2. Wiekkie

Wiekkie Lid

18 aug 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil als ik het kan volhouden nog wel minimaal een paar dagen wachten met testen.
    Heb de afgelopen maanden al zo vaak negatief getest :( wil mezelf beetje beschermen..

3. Ankievde

Ankievde Lid

9 aug 2015
    98
    0
    0
    Verpleegkundige
    Den haah
    Gefeliciteerd taart!!!! Wat goed!! Ik wacht toch nog ff met testen tot zondag.... Ben een schijterd haha.
    Welkom wiekkie!! Wanneer ga je testen? Wel spannend

4. Wiekkie

Wiekkie Lid

18 aug 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje Ankie :)
    Ik ben ook een schijterd met testen ;) ga op z'n vroegst eind van de week testen, maar misschien nog wel later...

5. Bloempje8

Bloempje8 Niet meer actief

Taart wat super!!! Ik ga dit weekend testen als ik nog niet ongesteld ben. Zo spannend..

6. Ankievde

Ankievde Lid

9 aug 2015
    98
    0
    0
    Verpleegkundige
    Den haah
    Pfff hoop dat ik deze week of ongi word of anders kwaaltjes krijg en een pos test heb (zal wel niet maar toch)
    Ik heb echt al vanaf vorige week do een zeurende buikpijn... Kramp onderin, steekjes links (meer plopjes)... Gek word ik ervan. Alsof mn menstruatie komt maar lekker niet door zet....
    Geen idee of het nou is van ontpillen....Of Menstruatie die Eraan komt. Zucht
    Natuurlijk is ronde 1 meteen na stoppen pil zowat onmogelijk maar stilletjes hoop ik het wel
    Bij de eerste exht niks gemerkt. Ook niet van stoppen met pil. En nu rare dingen. Zou het de leeftijd zijn? Haha

Oh ja normaal ben ik exht een waar monstertje week voor mn menstruatie. Mede door mn persoonlijkheidsstoornis (dit pas sinds kort ontdekt) ik kan het dan maar moeizaam aan allemaal. Maaar nu beetje wisselend in mn stemmingen maar eigenlijk best goed te doen.... En dan te bedenken dat ik met mn eerste zwangerschap dus een engeltje was, schijnbaar heb je dan minder last... Beetje verwarrend dus)

(sorry moest ff m frustratie kwijt aangezien manlief zegt dat ik niet zo moet doorzeuren :()

7. proudmom01

proudmom01 Actief lid

21 jul 2015
    183
    0
    16
    #47 proudmom01, 19 aug 2015
    Laatst bewerkt: 19 aug 2015
    Hoi allemaal

Leuk om de verhalen te lezen van iedereen die voor een tweede gaat. Ook wij willen voor een tweede gaan en gelukkig ben ik dus niet de enige die zich niet kan voorstellen dat je van een volgend kindje zoveel kan houden als van je eerste. Ik heb best wat twijfels en onzekerheden hoe het zal zijn met twee kleintjes. Mn zoon is een eigenwijze (maar heerlijke) peuter en hij is echt ons alles, ons wereldje. Alles draait in principe om hem, dus ik kan het me gewoon nog niet voorstellen dat ik mijn liefde en aandacht kan verdelen over twee kindjes. Ik wil hem niets te kort doen zeg maar. Klinkt natuurlijk een beetje overdreven maar daar zit ik wel een beetje mee. Herkennen jullie deze onzekerheden ook?

Hopelijk mogen we het allemaal snel meemaken. Ik vind het wel weer helemaal leuk om ermee bezig te zijn en het lijkt me heerlijk om weer zwanger te zijn en straks weer een kleine mini in ons armen te mogen houden!

Taart gefeliciteerd met je zwangerschap! Super! Ruim voor je NOD positief getest dus?

Ik zit nu voor het eerst weer op het wachtbankje. Afgelopen maandag m'n eisprong gehad. Ik verwacht er niet teveel van. Heb namelijk nog niet eens een echte menstruatie gehad na de pilstop. Alleen de onttrekkingsbloeding. Toch is het spannend

8. proudmom01

proudmom01 Actief lid

21 jul 2015
    183
    0
    16
    Klinkt spannend! Wanneer ga je testen? Knap dat je het nog niet gedaan hebt ;)

9. Wiekkie

Wiekkie Lid

18 aug 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, eigenlijk zit ik te wachten tot m'n testen bezorgd worden (besteld via internet). Ben inmiddels zo nieuwsgierig dat ik het liefst nu gelijk zou willen testen. Krijg er namelijk steeds meer 'kwaaltjes' bij: normaal als ik ongi moet worden heb ik echt zin in allemaal zoetigheid/chocola. Moet ik nu echt niet aan denken gewoon! Wil alleen maar hartige dingen: tosti/tuc bacon enz. :p gisterenavond allemaal kramp-achtige steken helemaal onderin mn buik (heb ik normaal ook nooit). Dusjaa, ben erg benieuwd, maar stiekem stel ik me erop in dat het wel niks zal wezen... :(

10. 101984

101984 Lid

4 aug 2015
    47
    0
    0
    Hallo!
    Wat is het spannend hier zeg!
    Wij gaan ook voor een tweede, maar ben pas net gestopt met de pil. Bij onze dochter was ik meteen zwanger, dus was mijn cyclus na 15 jaar pilgebruik meteen weer op gang :) Ik hoop dat mijn cyclus deze keer ook weer zo snel op gang is, iemand hier ervaring mee?

11. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36

Bedankt iedereen!

Ja, ik zou zaterdag mijn NOD moeten hebben... Dus echt best ruim op tijd getest ja..... Alleen nu hopen dat het gewoon allemaal goed gaat....

Hoe is het verder met iedereen hier?

12. Ankievde

Ankievde Lid

9 aug 2015
    98
    0
    0
    Verpleegkundige
    Den haah
    We duimen en hopen mee hoor taart!!
    Hoe voel je je verder?
    Hier afwachten.... Geen idee hoe en wat allemaal. Alleen een drukkend gevoel in mn onderbuik links. Ik vermoed van ontpillen al die klachten of komende menstruatie.
    Al heb ik vandaag niet gegeten maar gevreten want zodra ik honger kreeg werd ik misselijk. Maar van opstopping naar diaree gegaan dus ik ben bang buikgriep of Zo :(
    Rare klachten allemaal.... Maar verder alles top. Lekker veel werken dus dan gaat de tijd lekker snel :p

13. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    Hoi allemaal,
    Wat een leuke verhalen zie ik hier allemaal voorbij komen en ook bij sommige herkenning.
    Taart wat fijn dat je positief heb getest! :D

Wij gaan ook voor een tweede onze dochter is 3,5 en wil heeeeeeeel graag een zusje hahahaha. Mensen op de peuterspeelzaal dachten al dat ik zwanger was omdat ze tegen iedereen zegt dat ze een zusje krijgt hahaha. We hebben het er niet eens met haar over gehad maar omdat mijn vriendin een baby heeft gekregen ook een tweede, twee jongens heeft ze nu was mijn dochter daar zo van onder de indruk, maar ze wist zeker dat zij geen broertje wilt maar een zusje :p.

Ik ben net klaar met mijn menstruatie maar heb nu weer lichte bloedingen. 1,5 week later. Bij de HA geweest die zei dat me eisprong eerder kon zijn of dat ik misschien zwanger ben en innestelingsbloed is of dat ik zwanger ben geweest en het is afgestoten.
    Dus even wachten maar op me volgende cyclus als die komt. ;)

14. krissy85

krissy85 Lid

20 aug 2012
    59
    0
    6
    verzorgende in verpleeghuis
    alkmaar
    Hoi meiden! Ik kom hier ook gezellig mee praten! Ook wij gaan voor een tweede. Ons zoontje is 16 Juni 2 jaar geworden. Onwijs spannend weer om voor een tweede te gaan. Heb 6 dagen geleden positieve ovulatietest gehad dus nu ook op het wachtbankje. Heb allemaal vage klachten maar kan natuurlijk ook aankomende menstruatie zijn! Weet inmiddels dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. Zit trouwens in mijn eerste ronde. 13 Juli is mijn spiraal eruit gehaald.

15. Merlijn

Merlijn Actief lid

16 mrt 2012
    280
    0
    0
    Het definitieve besluit is nog niet gevallen, maar het lijkt erop dat wij in november voor een tweede gaan!!! Hiep hiep hoi.
    Wou dit zelf al een hele tijd; man had eerst nog zo z'n twijfels.
    Maar nu lijkt hij er dus ook voor te willen gaan.

16. proudmom01

proudmom01 Actief lid

21 jul 2015
    183
    0
    16
    Petitcherry, gek die bloeding 1,5 week na menstruatie. Ik zou dan zelf denken aan een eisprong die met wat bloed gepaard ging?

Krissy, leuk! Onze kindjes zijn van ongeveer dezelfde leeftijd. Kan je al zo snel klachten krijgen na eisprong dan?

Merlijn, spannend en leuk dat jullie voor de tweede gaan. Gelukkig is je partner nu ook om ;)

17. Wiekkie

Wiekkie Lid

18 aug 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net toch maar even een test gedaan, kon het toch niet laten. Maar helaas, weer negatief. Op naar ronde 13.

18. Maritiem

Maritiem Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    balen wiekkie!! wie weet is 13 in dit geval een geluksgetal ;)

19. Wiekkie

Wiekkie Lid

18 aug 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het Maritiem! :) zou leuk zijn!!

20. proudmom01

proudmom01 Actief lid

21 jul 2015
    183
    0
    16
    He wat jammer Wiekkie.. Op naar de volgende ronde!

Deel Deze Pagina