Gisteren dan eindelijk ongesteld worden. Ik heb er nog nooit zo naar uitgekeken. Morgen moet ik tussen 09.30 - 11.00 uur naar het ziekenhuis bellen voor de startdatum van de Lucrinspuit en de 'startecho'. Vandaag begonnen met de anticonceptiepil. We zijn erg benieuwd hoe we dit gaan ervaren, maar gaan er met volle moed tegenaan. Ik wil iedereen die ook bezig is, veel sterkte wensen! Op naar een heleboel kleine wondertjes! Groet rubakiwe
Hallo, ook ik wil jullie veel succes wensen. Hoe was het in het ziekenhuis? Heb je een schema meegekregen? Groetjes, Jaycey
Heel veel succes meid. Fijn dat jullie er nu mee kunnen beginnen. Ik hoop op een positieve afloop. Liefs, Bibu !
Nou meiden, het viel eigenlijk een beetje tegen vandaag. Ik moest vanaf 09.30 uur bellen. Doorgegeven dat ik zaterdag ongesteld was geworden. Nu moet ik aan de anti-conceptiepil, dat wist ik wel. Maar ik moet 3 weken gaan slikken..... :x Schijnt tegen cystes, kystes, weet ik het , te zijn. Heb wel een paar data gekregen. 9 maart beginnen met Lucrinspuit 12 maart stoppen met pil 20 maart startecho. Gaan ze me nu nog een x ongesteld laten worden, of zouden we gelijk door gaan met alles? Iemand ervaring? Heb ook nog 4 doosjes met Gonalspuiten liggen. Ook nog 4 doosjes met vaginale pillen, voor extra innesteling na de terugplaatsing. Hoe lang gaat dit wel niet duren? Vandaag echt een bad day! Morgen hopelijk beter! Ik weet het, ben wat ongeduldig! XXX
Heel ongeduldig Je hebt denk ik een lang schema. Die pil doen ze in ons zh puur voor de planning, cystes kan je volgens mij niet voorkomen. Heb er een paar keer 1 gehad...maargoed, ze zullen het vast wel weten. Die Progstan is inderdaad voor erna....achterin de groentela dus Lucrin dacht ik om je cyclus stil te leggen, Gonal-F is om te stimuleren. 20 maart startecho is echt niet verkeerd hoor! Hup, slikken slikken slikken...kan je straks lekker prikken prikken prikken! Succes meid..die wachtweken zijn dan maar twee weken....maar die duren veeeeeeel langer Wen er maar stevig aan meid, de MMM is een ander woord voor wachten! Liefs Elmo Enne..sluit je anders aan in het IVF/ICSI topic, kan je vast lekker meekletsen!
Ru....dit klinkt heel tegenstrijdig, maar zo zijn er toch meerdere die eerst weer aan de pil moesten voordat ze verder gingen. Er zijn ziekenhuizen die kiezen voor kort en lang schema. Als ik het zo hoor begin je dus in de aankomende cyclus met de Lucrin...dit legt de boel helemaal stil (om ervoor te zorgen dat er straks zo min mogelijk 'stoorzenders' zijn zeg maar). En als je uitgangsecho goed is mag je dus met stimuleren beginnen. Ik ben zelf niet eerst weer aan de pil geweest, maar begon dus eigenlijk met spuiten in de cyclus voor de eigenlijke IVF poging. Als ik het zo hoor ga je dus echt wel van start...alleen dit hoort allemaal bij de behandeling! Veel succes meid.....het is echt allemaal gestart hoor, groetjes Eva.
Hahahha Elmo, wat grappig! Tja, ik mag ook niet klagen hoor! Maar af en toe gewoon effe een dip. Ik zal me inderdaad aansluiten bij de topic van ICSI. Goed idee. XXX
Wat is grappig? Nu al minder pissig over de tijdsduur? Hoop het meid...heb je niks aan hoor! Maar tuurlijk is het balen. Ik ben de laatste die dat vreemd vind hoor! Haat ook wachten! Elmo
He Aldonza, Volgensmij moet ik maar gewoon rustig afwachten hè! Gewoon alles maar laten gebeuren. 'k Had eigenlijk gehoopt nu al met de Lucrin te beginnen. Maargoed. Ik wil er eigenlijk helemaal niet zo veel mee bezig zijn. Vandaar dat ik ook weinig op het forum ben. Anderzijds is het ook wel lekker kletsen. Jullie ook allemaal succes en ik ga er weer tegen aan!
Kop op meid! Hou vol! Ik snap dat je hier helemaal kriegel en in de war en ongeduldig van wordt maar probeer positief te zijn. Er wordt volop voor jou geduimd! Liefs Ester.
Ben even benieuwd hoe je traject tot nu toe is verlopen. wij gaan ook met ICSI beginnen. Heb nog geen idee wat me qua spuiten enzo te wachten staat. Volgens de fert.arts kunnen we 25 april beginnen, maar hoe gaat zoiets...Nina vertelde ook al een en ander hierover, ben ook benieuwd naar jouw verhaal. Liefs Ester.