nou compact is de zapp zeker en doe hem ook nog niet weg, het enige waar jij denk ik ook "last" van gaat krijgen is dat je lang bent en dan loopt het een stuk minder vind ik dan als ik naar mijn vriendin kijk die hem ook heeft ML vindt hem ook irritant omdat hij ook vrij lang is 1.83
Ik heb hem in de winkel ff getest met mijn hoogste hakken aan en hij liep wel lekker Ach het is echt een wagen voor erbij zeg maar, zal niet zoveel gebruikt worden als de Stokke Ohh en ik ben het wachten trouwens zat!!!!!!!!!!!
@ Jadore: Nou meis, mocht je hem weg willen doen: Ik ben maar 1,68 hahaha. Ik wil eigenlijk wel een zapp. ML is 1,96 maar die loopt toch nooit met de buggy alleen met de ww. Ik heb de maxitaxi en de mutsy 4-rider als ww, maar zijn beide best lomp. Alleen is het zitje van de maxitaxi veeeeel beter voor ruggetje van kindje dan een gewone buggy.
Ja Rasp Duurt nog zoooooooooooooo lang!!!! En je haalt je ook steeds dingen in je hoofd en dat wil ik niet
Ja vreselijk he, je doet dat toch ondanks dat je jezelf voorgenomen hebt om het niet te doen. Maar morgen is ook een mooie dag misschien om te testen......hhihii
hahahaha ja maar ik wil niet het risico lopen dat ik straks een mooie test heb en toch ongi ga worden. Klinkt eigenlijk heel belachelijk want dat kan later ook nog natuurlijk.
Ja precies en dat vind ik anders wanneer je een week voor je nod al gaat testen, zoveel vroeger ben je niet vind ik hoor. En wat je zegt, je hebt nooit 100% zekerheid dat het goed gaat.
@ Nath en zeker ook Quint. Het wachten is killing. Ik leeft met jullie mee hoor meiden. Maar ik heb echt het gevoel dat jullie beiden positief nieuws krijgen snel als ik jullie zo hoor
@FF, ja ik hou hem er nog wel even bij zodat ik de maxicosi er straks weer op kan zetten als we een compact onderstel nodig hebben als je op mp kijkt zijn ze niet heel duur hoor en de mijne is roze hahaha dus niet handig om vooraf te nemen Ja Nath, gewoon testen, wat boeit t nou ik ben ook overgehaald en was daardoor wel eerder super gelukkig en indd als het fout gaat gaat het het toch wel, want dan is er iets niet goed met je kindje dus ja ik zou wel willen weten of ik dan zwanger was zeg maar, maar ieder zijn keuze ben zoooo zenuwachtig voor jou
Hihiiiii oh jee, we beginnen nu allemaal wel heel zenuwachtig te doen hoor! Nath, doe gewoon wat goed voelt voor jezelf!
morgen is 4 toch met cb vroege plus test kan dat makkelijk kijk maar in mijn album nou geen smoesjes verzinnen jij he!!
Oh ja Nath, das wel vroeg ik heb naar je banner gekeken vandaar dat ik dacht dat je nod al over 2 dagen is, solly!
hahaha die cb gaat het niet worden! Ik heb hier alleen kv liggen en een predictor vroege test, maar die schijnt zo slecht te zijn dat ik die niet eens ga gebruiken
Nee, KV testen zijn prima, en kosten tenminste geen klauwen met geld, en bovendien heb ik met de clearblue plus ook een keer vals positief getest en dat hoor ik wel vaker van die testen.
@Nath Ik vind het superknap dat je w8 op je NOD meis. Ik kan dat echt niet . We wachten gewoon met jou mee, totdat jij ons uit ons lijden verlost whahahaha! @ Jadore: Ik kan dat ook niet hoor, wachten hahahaha. Zit op 4 voor NOD al met de testen klaar en doe hem stiekem al op 5 NOD whahaha @ Rasp, :Ik ga met je mee voor 9 mnd geen ongi!!! Ik heb wel goed en leuk nieuws: Finn was toch zo'n monstertje de afgelopen dagen? Nou sinds gisteren zegt hij ineens 2-3 woorden achter elkaar: bijv. <Buisse Taaatooo jasje> (buiten auto jasje) en <botem eeeetuh> (boterham eten) Hihihihih ik ben trots! Was dus gewoon weer een sprongetje. Vergeet ik soms dat dat vooraf gaat aan die sprongetjes
@FF, wat goed en wat leuk!! Tja die sprongetjes...je hebt het altijd pas achteraf door omdat je dan ineens opmerkt dat ze weer wat meer kunnen. Stom maar we trappen er toch steeds weer in hoor.
ok nou ik heb juist hele goede ervaringen met cb, maar dan met KV hahaha jaaaa ik ga hier ook alle meiden over proberen te halen hoor, hebben jullie ook bij mij gedaan hahahaha