We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @FF, wat goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zo tof!!!!!! :D geweldig!!!
    Uhmmm snap er even niets meer van zit jij nu 10 dpo/ 4 dgn voor nod???? Sorry ben beetje in de war denk.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Jadore, CB is ook niet perse verkeerd hoor, bovendien alle testen waar je positief mee getest hebt bevallen goed toch maar vals positief is wel heel zuur hoor!

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wij gaan zo patatjes eten, maar heb er geen zin in :D

Heb lekker br kroket en br kaassoufle met satesaus besteld :D

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Zoooo dat lijkt me ook heeeeeel zuur! Ik heb het nog nooit gehad gelukkig, alleen ingedroogde streepjes maar die waren van KV ;) en KV vind ik ook top!:D

5. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Neee ben nu op dag 10 na 1e ongi dag. Wat is DPO eigenlijk? Days past ovulation of zo? Zit op 4 dg voor ei ongeveer!!!! Maar heb gemiddelde cyclus genomen, die is 30 dg

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    jeetje het is dat je het zegt tis al etenstijd...uhmm shit wat moeten wij eten :S hahaha

7. Funnyfant

Yummie! Heb honger!

8. raspberry

@Nath, mmmmmmmmm lekker!!!!! Heerlijk zo'n vette hap op z'n tijd.
    Wij gaan spaghetti eten! (krijg je met een half italiaanse vent he haha) Maar geen straf hoor want ik ben dol op pasta's!

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @FF oooo ok dacht al hahaha maarum ja dpo is indd dagen na je ei in NL ;) maar spannend hoor! hoop dat je je ei snel vindt!

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik heb eigenlijk helemaal geen honger hahaha

Jadore, weet je wat lekker is.....lasagne van bertolli die zakken. Echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk en super makkelijk :D

11. raspberry

@Jadore, die indrooglijntjes ken ik inderdaad ook van de KV testen maar goed daar mag je dan ook al lang niet meer naar kijken he. Ik vind het met name ook fijn dat die testen niet zo duur zijn.

12. Funnyfant

Ik ga zo lekker bij mijn zus en schoonbroer frietjes eten. Doen we iedere zaterdag. Meestal ook met pap en mam er bij. En soms broertje en schoonzusje ook. ML is weg naar een herdenkingsmis van een jeugdvriend in Belgiƫ. Gelukkig geen klusdag vandaag:D

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Nath, klinkt goed!!!

Poehhh nou moet ik eig opschieten shit ben helemaal de tijd vergeten, omdat Chloe later naar bed is gegaan en nu shitttttttttttttt heb ik geen floridax :S oooo neeeee het is nu ook al 5 uur en zaterdag dus alles is dicht behalve supermarkt, maar daar zullen ze dat niet hebben toch :S?

@Rasp, ja indd precies was na afleestijd!!! Dus telt niet daarom ben ik ook nog steeds KV-fan en indd die prijzen zijn geweldig!!!

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Finn, DPO is days past ovulation :D
    Gezellig met hele fam eten! Wij eten eigenlijk ook altijd patat op zaterdag :D

15. raspberry

@FF, dus jij gaat ook al lekker aan de vette hap.....mmm ik krijg ook zin in patatjes!!!! Misschien doen wij dat morgen dan maar! K zal morgen ook wel wat katerig zijn dus dan is dat helemaal lekker!!

16. Funnyfant

Ben er sowieso vandoor meiden, tot straks. Maar wel heel eventjes, want ik ga flink aan de slag met het wiegje vanavond! Niet klussen, wel naaien whahahaha!:D

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    wat is floridax? Ken wel floradix :D

18. Funnyfant

Aan de zuip? Mmmm:D