We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    hey meiden!

Wij zijn weer terug. Familie hebben we het verteld, vanavond alleen goede vrienden nog (gaan we mee uit eten) en dan houden we het verder stil :D

Finn, jij bent er maar druk mee zeg! Succes met klussen en naaien.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Meesje, otrivin is inderdaad ook erg goed! Gaat er om dat het een oplossing van zout is zodat de aambei indroogt/slinkt inderdaad. Je kunt ook wanneer je niks in huis hebt een oplossing van gekookt water met zout gebruiken. Watten er in drenken en dan de aambeien daarmee deppen. Dat is natuurlijk een ouderwetse methode maar bij gebrek aan beter ook goed hoor.

@nath, wat leuk om het goeie nieuws al te verkondigen he. Altijd fijn om het wel een paar mensen te kunnen vertellen.

3. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hey hey,

mag ik misschien hier mee schrijven?
    Met kerst heb ik mijn laatste pil genomen. Vorige ronde vmk gehad en dus nu ronde 2.
    Onze meid is bijna 8 maand.

Liefs!

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Pompeloesje, welkom! Zag je naam al bij de oktober mama's staan. Hoop dat je nu een november mama mag worden!

Rasp, erg leuk om te vertellen idd. Schoonouders waren heel enthausiast. Mijn ouders die kan ik soms niet peilen. Ze vinden het wel leuk hoor, maar ze reageren nooit zo enthausiast als schoonfam :D

5. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

En hoe reageerden ze Nath? Was het leuk?:D Nu is het voor t echie:D

All: Een klasgenoot (ja ben 30 en zit op school:), krijg je met carriereswitches) van me zegt tegen me: Doe jouw Szusje maar eens de groetjes. Blijken ze oudklasgenootjes te zijn van elkaar. Hij: 'Ja, ze vertelde op hyves dat ze bezig zijn met zwanger worden en dat het nog niet echt lukte.' Ik: 'Huh, nee ze gaan wel trouwen maar ik weet van niks..' Maar hij was vrij zeker van zijn zaak. Bel ik gisteren mijn Szusje op: Blijkt het dus wel waar te zijn:$. Ze wilden dat het een verrassing bleef voor ons. Dus ik zeg: 'Ja dan moet je je mond dichthouden. Vreemd dat je het een oude bekende wel vertelt, maar je familie niet. Als het niet mag uitlekken, moet je je mond dichthouden.'
    Maar zij ziet het anders: Hoe kon zij nu weten dat wij elkaar kenden... Nou ja ik ben niet meer boos en ik heb haar ook geadviseerd te smeppen:D met ovutesten of temp. Want ze deed niks, op goed geluk zeg maar. En ze is in juli gestopt met de pil... Ze niet alleen mijn Szus, maar ook een goede vriendin. Vind het wel jammer dat ik het zo moet horen. Ben wel blij voor ze hoor! En zij is wel blij dat ze het er eindelijk met me over kan hebben, want dat vond ze erg moeilijk...
    Nou moest het eventjes kwijt hoor!

6. Funnyfant

Oh tegelijkertijd!!!

Welkom Pompelmoesje!!!!

7. raspberry

@Pompeloesje, welkom, leuk dat je mee komt kletsen. Dus ook graag een tweede kindje vlot na de eerste, je bent niet de enige hier die er zo over denkt!!

"Ff, dat komt dan wel even rauw op je dakje lijkt me inderdaad. Maar gelukkig dat het uitgesproken is nu.

8. giraf

giraf Niet meer actief

FF
    Kan me voorstellen dat dat even rauw op je dak komt vallen ja. Helemaal als je dan van zo'n "vage bekende" hoort dat je vriendin/szus zwanger proberen te worden.
    Maar wel fijn dat jullie er nu samen over kunnen kletsen!

nathalie
    Leuk he? Het vertellen! Wij hebben er nog een paar te gaan om het leuke nieuws te vertellen...

9. Funnyfant

@ Pompelmoesje: Lees nog eens je berichtje terug. Had je een vroege miskraam gehad (ben nog niet helemaal bekend met de afk.), lees ik dat goed? Dat is wel heftig zeg. Maar je was wel heel erg snel zwanger na de pil!! Dat is dan wel een goed teken:)... Wel goed dat je hier komt kletsen! Er zijn heel veel wel zwangeren (en dat is FANTASTISCH:D) dus we kunnen aan deze kant wel wat versterking gebruiken hahahaha:p! Nee hoor, ik hoop heeeeeel snel iedereen aan de roze kant te zien:D

10. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Hallo meiden,

Ik ben vinkje en ik ben 29 jaar! Ik zit nu in ronde 2 voor een brusje voor mijn lieve mannetje! Ik schrijf ook al in een ander topic, maar ik zou het leuk vinden als ik hier ook gezellig kan mee kletsen!! Ik hebt genoeg tijd voor twee topic;). Ik vind het daarnaast leuk dat hier allemaal meiden zijn die voor een tweede gaan:). Ik zie dat er al een aantal zwanger zijn van harte gefelicteerd erg leuk voor jullie allen!!! Voor de meiden die het nog niet zijn, ik kom met jullie mee hopen op een vruchtbare maand voor ieder!!

11. raspberry

Hallo Vinkje, welkom in de groep! Hoe oud is je kleine man?
    Ik zit nu ook in de tweede ronde dus spannend!!

12. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Vandaag gezellig dagje gehad, zijn naar nijhof geweest, vlak bij amersfoort...
    Daar hebben ze van alles; leuke crocs weer voor sem gekocht, nieuwe washandjes en voor onszelf nieuwe theeglazen, wij hebben gewoon nog van die glazen met oren eraan, nu 2 gekocht zonder oren die moeten dan niet warm worden aan de buitenkant ben benieuwd...zo maar ff proberen:)
    Ook waren we bij de verlichting aan het kijken en aangezien sem overal aan zit, legt hij zijn hand op een lamp; brullen krijsen moord en brand! Heeft hij zijn hele handje gelijk verbrand... pff gelijk naar de wc gelopen en water er op laten stromen, zit nu een dikke blaar op... iemand een idee of en wat ik er op moet smeren, heb er vanmiddag ff wat bepathen opgedaan om het te verzachten, pff...zo zielig dit!
    Daarna zijn we gaan winkelen in amersfoort; daar heb ik een zadelhoes en fietszitjekusses gekocht die bijpassen bij de fietstassen die ik in dec gekregen had! Ook heb ik weer een pakje etos zwanger worden capsules gekocht... waren bijna op...
    Zo me kleine grote man naar bed brengen en lekker met manlief thee drinken, dan de hele avond gtst kijken, want heb de hele week gemist!

13. raspberry

Ben je de eerste keer makkelijk zwanger geworden? Dit vraag ik omdat je bij de gyneacoloog loopt.

14. raspberry

Zo, zo Wolfje, lekker inkopen gedaan dus. Wat zielig voor Sem!! Zal vast wel heel pijnlijk zijn voor hem.

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Vinkje en Pompelmoentje: WELKOM!! dat het maar snel raak mag zijn!

@ All: kom straks nog effe reageren, maar heb nu even jullie 'hulp' nodig:

Onze meisjesnaam.......ik ga nu een groot geheim met jullie delen.....
    maar.....we zijn er nog niet 100% uit, dus meningen zijn welkom. (liefst niet al te negatief haha, smaken verschillen he!!!!;))

POLL:

Jikke of Hieke

Ik hoor graag van jullie!

16. Zeepaardje

@nahtalie; ik moest ook lachen op je www. ik dacht ohhh hihi kennis van ons deed het ook,die had iets van sommige dingen kun je heel blij worden! ik raade meteen dat haar dochter weer zwanger was en mocht dat niet weten haha tja sorry dan moet je niet zulke dingen in je www zetten haha

@ onderschrift; doe het altijd al... hihi

@ madelief; gft met 9wk nu op naar een goede echo morgen!

@vlek; ideaal is dat dan he mp:)

@ rasp; fijn dat het gezellig was!

@ vink; welkom!

@ pomp; welkom!

@ finn; ja dat is idd heel vervelend om het zo dan te horen te krijgen!

@meesje; beide namen zijn niet mijn smaak;sorry maar als ik zou moeten kiezen dan zou het hieke worden...

@rasp ja echt zo sneu bah!

17. Funnyfant

Ha Vinkje leuk dat je er bij bent gekomen!!! (ik ken haar al van het andere topic:)):D

@Wolfje: Niks!!! Niks opsmeren meis, dat verhoogt het ontstekingsrisico!! Wat zielig voor je mannetje:( EDIT: Blijven koelen!!!
    Maar wel lekker geshopt zie ik:D

@Mees: Jikke vind ik super!!

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    hey meiden!

Apparte namen Mees! Ik zou gaan voor Hieke denk ik.....Jikke zou ik eerder voor een jongen doen. Is mijn mening, nog nooit van de namen gehoord eigenlijk :D

19. Zeepaardje

@finn; thanks meid, dan doe ik er niks op, pff maar wat zielig... hij doet niks met zijn handje...
    zeker lekker geshopt haha moet af en toe he:p

@meesje; ik vind (niet als nath) maar ja jikke ook meer voor een jongen, friese namen?

20. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Meesje, leuk dat je het met ons wil delen!!!! Ik vind de keuze lastig... Bij Hieke moet ik toch automatisch aan de hik denken, sorry. Jikke vind ik dan een leukere naam maar minder in combi met Joep... Conclusie: Jikke de leukste naam maar Hieke past beter bij Joep. Aan mij heb je ook niks, he.

Deel Deze Pagina