@Sniffy nog even wachten wie weet is je Hcg indd nog te laag duim voor je! @Rasp, wauwwww mooie test hoor prachtig zo duidelijk voor je Nod! @LM, lekker hoor even er tussenuit slaap lekker @Meesje, vandaag ALTIJD HOOR hahahahhaha nee geintje maar hahaha dat heb ik ook vaak hoor dat soort dingen Heb je wel eens dat topic gelezen over genante momenten in je zwangerschap echt geweldig!
Even een ego berichtje hoor, druk, druk, druk vandaag Net terug van de controle bij de vk, alles was goed! Hartje gehoord *smelt* En alle bloeduitslagen waren ook in orde! Bij de 20 weken echo nog een keertje bloed prikken voor bepaalde waardes, normaal gezien is dat niet nodig, maar omdat het de 2e zwangerschap is binnen 1 jaar willen ze graag even dubbel checken. Jadore Paar datums voor op de site: 1 april controle vk 14:00 14 april 20 weken echo 13:30 Uitgerekende datum 29 Aug (stond volgens mij op de 30e)
Dank jullie wel voor de lieve reacties, was idd een moeilijke periode de eerste weken maar kan het nu wel van de daken schreeuwen. @meesje dit word idd de 2de, wij hebben een dochter van 13 maanden. En ben jij zo crea dat je zelf dekbedhoezen maakt knap, ik krijg amper een knoop op een blouse. @raspberry, wat een knaltest!!! super, maar je meot nog even wachten op een echo? @ giraf, super nieuws, en wat leuk is het altijd he om het hartje te horen, speciaal. @LM, Leuk ballorig maar vanaf welke leeftijd kunnen ze daar zich vermaken dan? in zutphen zit er ook 1 zag ik.
zetten jullie die info ergens anders neer? er was toch altijd zo'n lijstje? of snap ik de ballen ervan??
@ Maaike: als je een trouwe aanhanger van dit topic blijft willen we ons 'geheimpje' wel verklappen .....
Ja we hebben nu een eigen website, de lijst werd te lang en moesten telkens elle lange pagina's terug om die lijst te zoeken dus toen heb ik een website gemaakt vandaar, Van mij mag je er ook bij hoor als je er behoefte aan hebt en van plan bent om hier toch wel een soort van te blijven we hebben staan daar namelijk met de billen bloot dus ik vind wel dat ik het ook aan de andere moet vragen aangezien we nog geen ervaring hebben met meiden die erbij komen wat natuurlijk harstikke leuk is! Meiden wat doen we aan zulke situaties HELP haha wil niemand tegen het hoofd stoten dus???
@meesje stiekem geheimjes he @ jadore, snap ook wel dat je hier niet alles op wil zetten hier kan iedereen meelezen en privacy is ook erg belangrijk. maar ben van plan om hier zeker te blijven al zijn er dagen en avonden dat ik weinig hier ben want een aantal avonden in de week werk ik tot laat. maar vind dat je idd moet overleggen want wil niet tussen iets komen of dergelijk zou me dan bezwaard voelen en dat wil ik ZEKER niet. Ik hoor het wel als ik een toelatings examen moet doen
Maaike moet er gewoon bij!!! Ben net weer wakker, pfff had ik even nodig zeg. Vandaag niet echt een goeie dag, ben af en aan misselijk en heb toch wel mega honger, misschien daarom ook wel dat ik misselijk ben. En ik ben gewoon heel erg moe, of dat nou komt van de slechte week slapen of door de zwangerschap, zal wel een combi zijn van beiden.
Whahahahahahahahha Maaike wat ben je toch ook een schat! Ik denk dat de andere dan alleen ook leuk vinden als jij ook met de billen bloot gaat hahaha ik pb je even met wat ik daarmee bedoel dan kan je altijd nog zelf kiezen en natuurlijk vinden zover ik voor ons mag spreken alleen maar hartstikke leuk! Maar ja ik heb wel de verantwoordelijkheid ook over iedereens prive dingen daar dus vandaar dat ik het even zo oplos dat had ikzelf denk wel fijn gevonden iig ????????????????Meiden zou iedereen even willen reageren zodra het kan of jullie het ook goed vinden, ik wil jullie nl wel het gevoel geven dat ik verantwoordelijk met mijn functie omga hahahaha
@Maaike, ik moet nog tot ongeveer 12 weken wachten voor een echo. Rond 6 weken maak ik een afspraak bij de VK, die afsrpaak vind dan meestal rond de 9 weken plaats en dan rond 12 weken een echo. Dat is de normale gang van zaken eigenlijk. Onze vk praktijk doen ook niet zelf de echo's.
Stem op Maaike : Rasp, Jadore en meesje JA Nu de rest nog hahahha, maarum alles gaat gewoon hetzelfde als toen dus ik pb haar dan dus niets wordt hier gezegd en sowieso is de site erg goed beveiligd nu door FF dr man
Maaike, ik ben inderdaad in Zutphen geweest. Is vanaf 1 jaar, maar ben van mening dat het leuker is als ze iets ouder zijn. Onze kleine man liep dat echt als een verdwaald musje rond soms
Jadore, je neemt je taken wel serieus he You go girl. @lm, dan kom jij hier vast ook ergens uit de buurt, maar dat is goed dat ik dat weet ze loopt nog niet en dan heeft ze er dus nog weinig te doen. @raspberry, oh vervelend dat je zo voelt, ben niet echt misselijk geweest maar lijkt me echt zo niet leuk. ik ga de goede kant weer op, gelukkig er hoeft geen slot meer op de kast maar je moet nog wel even wachten idd op je echo, bij ons doe de vk het ook niet zelf. maar ik ben eerste 12 weken dus onder controle van gyno geweest en die doet er dus 3. Oh dames ik hoor het wel als jullie de Poll hebben gesloten, en word nu wel erg nieuwsgierig hoor