We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Maaike: alvast welkom! Zou leuk zijn om dan ook een kennismakings-krabbel over jezelf te maken.
    Enne, foto natuurlijk!

Maar....vind dat er nog wel een paar foto's meer op mogen van alle anderen.
    Alleen Jadore, Finne, Vinkje en ik zijn met foto's erop gekomen, de rest mis ik nog!! (zo lelijk zijn jullie toch niet?? Wahaaaa!) (ik haat mezelf ook op foto's, maar het geeft een leuk compleet beeld)

En.....mocht er nog iemand een real life kaartje van 'ons' willen ontvangen na de bevalling: ik mis nog adressen van LovingMom, Madelief, Maaike en Jolan. Je mag me een pb sturen!

Ps, ik nodig Maaike dan bij deze ook als vriendinnetje uit!

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja zo met deze stilte schiet de "poll" :p niet op uhmmmm

Nou ik wacht nog even tot vanaaf ;)

Maaike ik stuur je ook alvast een verzoekje :D

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Maaike: Er is hier bijna niemand die hier 24/7 komt kleppen. ( Je mag af en toe best een rustdag hebben:D)
    Het moet ook geen verplichting zijn, maar we vinden het gewoon jammer als er zich iemand aanmeld, en vervolgens 2 berichten schrijft en weer pleite is. Vandaar....

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Maaike ik stuur je morgen even alle info, ik ben niet lekker knal vd koppijn dus lig lekker in bed ;)

@all tot morgen:D

5. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    prima hoor als maaike erbij komt, maar voor wat hoort wat idd :D
    even een persoonlijk berichtje zou leuk zijn.

over foto's, ik zou jadore zo eens een paar foto's pb-en was het eigenlijk helemaal vergeten :).

vanmorgen lappen stof op de markt gekocht, en nu eens een dekbedovertrek voor de kleine meid maken, kijken of me dat lukt :D.

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Maaike, waar woon jij dan?

7. giraf

giraf Niet meer actief

Ik stem JA voor Maaike :D

Zal binnekort ook even wat foto's doorsturen naar Jadore, is er helemaal bij ingeschoten :)

8. giraf

giraf Niet meer actief

Ehm... Hoe stuur ik foto's in een pb? :)
    Wil foto's sturen naar jadore voor in ons album, maar ik kan nergens vinden waar ik bijlagen kan toevoegen? :(

9. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0

stuur je PB

10. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Nou ik zie al dat ik heel wat stemmen gewonnen heb ;);)

@Jadore morgen is prima komt niet op een dagje toch? doe maar rustig aan. ik ga nu ook op de bank en dan tegen 21uur naar de schoonheidsspec voor lekkere behandeling. jumjum

@meesje, ja want elke dag, nee maar soms moeten er ook andere dingen maar dat heeft natuurlijk iedereen.

@all,ik ga nu ook op de bank en dan tegen 21uur naar de schoonheidsspec voor lekkere behandeling. jumjum

11. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Ja NATUURLIJK moet Maaike er ook bij!:D Kan toch niet: Zitten wij lekker over de site te kleppen, snapt zij er niks van! Maar idd wel leuk als we jouw verhaal ook mogenlezen Maaike:D Maar dat komt vast goed!;)

En de rest weet ik niet meer...
    Oh ja: Rasp: ik hou mn laatste ongi aan omdat alle instanties dat nu ook doen dus dat vind ik makkelijker:)

12. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @ff, tuurlijk mogen jullie mijn verhaal ook lezen dan, voor wat hoort wat (heb ik net gehoord) :D:D
    en idd soms was ik even de draad in het verhaal kwijt.

13. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Als het goed is, heb je haar e-mail adres gekregen om de foto's te sturen. Gaan dus niet via een pb maar gewoon via e-mail. Als je e-mail adres niet hebt, geef maar een sein, pb ik je...

14. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Ben benieuwd lieve Maaike!!:)

15. giraf

giraf Niet meer actief

Oh ja, das waar! Ze stond nog in mijn prive berichten! Thanx...

Jadore, je hebt mail :D

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Ff, ja dan is het ook makkelijker inderdaad, gelijk heb je hoor!

@Maaike, leuk dat we van je gaan horen wie je bent!!

Wat betreft foto's, dat moet ik ook nog gaan doen maar ik zit altijd op de laptop en onze foto's zitten op de gewone pc. Maar ik zal snel eens even een paar foto's naar Jadore sturen.

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Zo zit lekker onder mijn dekentje op de bank.
    Mijn bekken heeft het zwaar te verduren merk ik als ik 'genaaid' heb, whaaaahahahaahaha!
    Heb het dekbedovertrek klaar + nog een leuk kussen.
    Ben al met een 2e kussensloop begonnen, en wil er in totaal een berg op hebben liggen, dus 5-6 ofzo. Heb inspiratie zat.:D
    Ga zo even kijken voor leuke applicatie letters en cijfers.
    Wat voor iets ga je maken Vlek???
    Is erg leuk om te doen hoor, al moet ik zeggen dat een 1-persoons dekbed wel veel stof is waar je mee ligt te worstelen. Doe mij maar klein frutsel werk.

@ Jadore: morgen zonder hoofdpijn weer op hoop ik! Je hebt het druk met de site morgen lees ik al. Bergen foto's in je mailbox!

Ik ga effe surfen, misschien tot later!
    x

18. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    meesje, geen 1 persoons maar een ledikant dekbedovertrek (1 bij 1,20) eerst even met de lange lijnen beginnen, frutselwerk lijkt me ook geweldig maar eerst de machine maar eens onder de knie krijgen :D. jij had toch ook die vierkant met belletje erin gemaakt? hoe doe je het einde? hoe krijg je hem dicht zeg maar :).

19. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Vierkant met belletje erin? Help me even, heb geen idee....

20. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    oh sorry kan ook zijn dat ik hem ergens anders heb gezien :)
    het was een gooivierkant met verschillende vlakken en applicaties, dacht ook dat er een belletje in zat, maar zal wel de verkeerde voor hebben , sorry !!:)

Deel Deze Pagina