We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Laatste stukje met de hand Vlek... met de hij-gij-steek of zoiets...

2. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ooooohw zooo :D, snapte al niet hoe ik hem dan dicht moest krijgen :), bedankt FF

3. Funnyfant

je vouwt de laatste 2 helften tegen elkaar. Je haalt de draad door de ene helft en steekt m achterwaarts in de andere helft... dan weer naar voren en weer naar achter enz enz

4. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    Yeah FF, hier kan ik wel wat mee, bedankt meis !!

5. Funnyfant

Als je dit aan de binnenkant van de vouw doet is het vrijwel onzichtbaar...:D Loopt t met de machine-naad mee

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Vlek: herlderziend? Ik heb hem hier nooit laten zien, maar toevallig heb ik zo'n ding gemaakt! En ook nog in jouw stijltje! Moet je er wel voor Sylke ook zo'n leuke labeldoek bijmaken ;) (uitleg van Fin volstaat wel denk ik)

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

knuf van mij sorry erg druk, kusjes

8. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    da's een hele mooie meesje, die had ik nog niet gezien idd ;)
    ga eind maart op kraambezoek, dan is zo iets natuurlijk wel heel leuk om te geven :D.

en uitleg van FF is voldoende idd

9. Funnyfant

ML moet LT hebben... Sorry dames, fijne avond!!

10. Funnyfant

nou kan dus ook op mn gsm zp-en!:D
    maar dat gaat niet fantastisch en erg traag hihi! ik ga zo pitten. mvm is straks geweest. heb een leuke ketting gehad hihi. lief! en ik krijg nog een tas! bofferd ben ik weer :D
    ga zo slapen! x en tot morgen!

11. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Hoi meiden,

Effe snel van deze kant!! Ik hebt het zo druk, dus van bijlezen komt nu niks van! Sorry ik verwaarloos jullie momenteel. Maar volgende week ben ik er weer meer! Dan komen ook de foto's van het huis:D!

Ik zeg trouwens ook ja tegen maaike!!!

Hier vanmorgen een knaltest dus ik ben gerustgesteld!! :D

Fijne dag en alvast een leuk weekend gewenst!!

knuffel vinkje

12. Funnyfant

Szusje belt net: "Ik heb een heel licht streepje maar dat is toch niet posi? Maar de doktersassistente zie: streepje is streepje!"

En ik had echt SERIEUS net voor ik wakker werd gedroomd dat we samen testten en ze een dun streepje had en zei: Ik wacht effe tot wat de dokter zegt en ik maar juichen hahahahaha!! En nu belt ze met dit verhaal hihihihihi hoe typisch!!:$

:D:D:D

13. Zeepaardje

@finn; whahahah leuk zeg; gefeliciteerd!!!

@vinkje; komt goed meid!

@all'ga sem wakker maken, dan eten en aankleden, me opa en oma ophalen en naar me tante toe:) tot vanavond of als het tegenzit tot morgen.... knuffels

14. Funnyfant

En zien jullie ook een streepje van mn Szusje??;)

15. Zeepaardje

jaaah

leuk!

nou meiden ben nu weg, kusjes

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Tjonge, heb ik weer...woensdagavond voelde ik me niet lekker worden en ja hoor..snachts om 1 uur begin ik met overgeven...de hele dag niks blijven zitten en nu vanmorgen eindelijk weer beterder...weer een buikgriepje verder..
    Vandaar dat ik er weer niet was, en daar baal ik dan weer van! heb geen puf om bij te lezen, maar hoop nu weer af en toe onine te zijn!

Liefs!

17. Funnyfant

Beterschap lieve Mliefje!!! Rustig aan meid, we gaan nergens heen:)

18. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    ps: over me zus (die ik nu ds nog geen eens gesproken heb) me ouders zijn gewoon heel erg negatief over alle jongens en kunnen echt psychisch op je in praten dat je helemaal gek wordt. Ik denk dat hij niet tegen dat gezeur meer kon. Met me zus heb ik niet zo'n band, maar doordat ze die jongen had zag ze ook in hoe me ouders zijn en dus ook hoe zwaar ik het had toen ik verkering had. Gelukkig zijn ML en ik nog wel lekker bij mekaar!

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ FF dat had ik kunnen weten:p;) Trouwens, ben wel weer 2 kilo lichter..dus aankomen doe ik nog niet:D

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    O ja en gistermiddag moest ik natuurlijk naar vk, maar zag het alleen niet zitten, dus ML had gebeld...was ze het vergeten!! Mochten we savonds komen (kon ML tenminste mee) kon ze het hartje eerst niet vinden..pff..was ff zweten, toen kwam het heeeel ffies voorbij...dus kom tussendoor nog een keer om het nog es goed te beluisteren!

Deel Deze Pagina