Goedemorgen Stem op Maaike : Vinkje, Vlekkengek, Giraf, FF, Quint, LM, Rasp, Jadore en meesje JA Bij deze laten we Maaike toe tot DE groep en middels je schrijven ontgroen je meteen hahahaha Ik stuur je een pbtje! Leuk!!! @Giraf, thanks voor de onwijs leuke foto's!!! Ze staan erop!!! Ik heb bijgelezen uhmmm alles lijkt weer weg te zijn. @Meesje, FF en Vlek geloof ik waren aan t praten over creabea-ow Leuke dingen gezien, ik snap alleen nooit waar die lappen voor zijn ? Handig met die foto van FF ik snapte het zelfs nu @FF YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH GEFELICITEERDDDD met je zusje dr zwangerschap!!!! Hartstikke positief zelfs een slechtziende moet die kunnen zien @All, naaaaaaaaa wat denken jullie word ik gister gebeld door een 0..- nummer dus ik ivm je weet wel toch maar opgenomen ondanks mijn koppijn in bed en viel net inslaap grrr is het mijn VK heeft ze een fout gemaakt en gaat de echo van 2 mrt niet door Mijn echoscopiste was er nl alleen op 1 mrt bij hun en niet 2 mrt:x nu moet ik maandag dus snel bellen in hoop ze maandag of woensdag alsnog op een andere locatie nog plek heeft laten we het hopen anders moeten we toch wat langer wachten en dat hou ik niet meer vol heb me hier gewoon op ingesteld Misschien ga ik stiekem straks al bellen misschien krijg ik haar assistente aan de lijn
Waaah dat kan echt niet Jadore!! Ze kunnen je nu toch niet meer laten wachten dat is onmenselijk!!! Thanks, het is trouwens mn Szusje en mn broer die een kindje krijgen
FF ik zie ook een streepje hoor, feliciteer haar maar van ons !! (ja en gefeliciteerd van vlekkengek, whahaha zie het al voor me en je szus raar kijkend van wie ,hihihi) jadore, lekker dan, hopenlijk ben je snel aan de beurt en kunnen ze je nog ergens tussen proppen
O sorry FF szusje superrrrr leuk !!!! Jullie schelen dan echt niets! Zou zomaar kunnen dat zij eerder bevalt zelfs hihi wat leuk he! Is het hun 1e of hun...? Ja erg he! Uhmmm ga straks bellen nee nu whahahahha @Maaike je hebt pb
hey meiden! FF, leuk voor je szusje! Gefeliciteerd!! Madeliefje, beterschap meis! En wat schrikken zeg dat ze eerst het hartje niet konden vinden. Jadore, jemig nog langer wachten!?!?! Inderdaad onmenselijk! Hier, zoontje is naar de opvang dus ben een dagje alleen. Heerlijk. Maak me alleen een beetje zorgen omdat meneer de laatste tijd heel slecht eet. 's Ochtends 3 stukjes brood, 's middags ook zoiets en 's avonds niet. Ik hoop echt dat dit een fase is.....
FF Nou en of ik een streepje zie! Duidelijk hoor! Wel super leuk, loop je bijna gelijk met je schoonzus... wedstrijdje wie er als eerst bevalt Is het hun eerste? Maaike Welkom op onze site! Ik zit klaar voor je verhaal Jadore Das ook niet netjes :x Hoop dat je snel terecht kan voor een andere echo afspraak... Madeliefje Lekker rustig aan doen meis, ik ben net beter van een buikgriepje, dus weet hoe ellendig je je voelt Crea Bea's Willen jullie niet elke keer van die mooie foto's op deze site zetten? Ik vind alles wat jullie maken zo leuk, en wil dan ook alles zelf gaan maken... en nu heb ik iets van 5 projecten in de wacht staan En aangezien ik mijn huishouden de laatste tijd heb laten verslonzen, moet ik dat eerst op orde maken voordat ik weer achter mijn naaimachine kruip! Vanochtend lekker alle boodschappen in huis gehaald, straks ff de stad in voor een kraamkado. Morgen gaan we op kraamviste bij een kennis die is bevallen van een dochter! En vanmiddag naar mijn ouders, manlief moet weer overwerken, dus gaan Isa en ik lekker 'uit eten' bij opa en oma
Thanks Vlek! Geeft niks Jadore! Joiw enthousiasme maakt het weer superleuk hahaha! Ja het is hun 1e en ze hebben gesmept op mijn verzoek: Ook ronde 1 raak hahahaha! Ze waren al 8 mnd bezig en steeds op het verkeerde moment geklust dus...
Ja, haha, weet eigenlijk niet eens meer wat ze daar precies doet.... Volgens mij moest ze niesen ofzo
@Madl, sorry was jou helemaal vergeten sorry! Wow wat rot voor je lieverd zit je ook niet mee he! Poeh en het is ook nog eens zo vermoeiend zo ziek zijn hopelijk knap je snel helemaal op! En logisch dat je dan niet op zp zit! Knuff @LM, ik zou me er niet heel druk om maken hoor. Chloe eet nooit brood volgens mij lust ze het niet echt iig is ze er niet dol op als ik er worst op doe dan eet ze die eraf en als ik iets erop doe wat er niet af kan dan prikt ze er 4x in met dr vinger om het brood te pletten en loopt weer weg Ook in de avond eet ze niet denderend helaas maar dat verschilt per dag , fruit eet ze wel goed en verder drinkt ze heel goed en pap krijgt ze 2x per dag ik zit nog elke dag op een wonder te wachten dat ze beter gaat eten maar maak me er niet meer druk om, ze is zeker niet dun is vrolijk ontwikkeld super dat is veel belangrijker, ze gaan zichzelf echt niet uithongeren! Knuff @Lekker druk Giraf Gefeliciteerd! Leuk kijken naar pasgeboren baby . Ja echt zoals FF al zei die foto waar Isa schrikt is echt geweldig !!!! Zo'n lieve foto van jullie samen ook! @FF Tja ik kan niet anders zeggen dan dat smeppen bij heel veel echt wel werkt! Leuk of vind je het stiekem niet zo leuk dat jullie tegelijk zijn ? Geeft niets hoor kan best! Zo net gebeld, krijg ik haar moeder aan de telefoon, ze is nog steeds op vakantie! Dus ik moet alsnog maandag bellen, want ze zag zo gauw niet een gaatje na ze maakt maar even tijd hoor het hoeft alleen even geslacht hup hup te zijn en meer niet alleen dat ze goed kijkt anders hebben we een probleem! Maar ja maandag dus terug bellen!
Ja indd Giraf, je weet eigenlijk niet waarom ze zo'n gezichtje trekt maar waardoor het ook komt het is zoooo cute !
Aan de ene kant heel leuk, aan de andere kant helemaal niet leuk. De vorige zwangerschap was ik samen met mn zus zwanger en nu met mn Szus. Ik wil ook wel eens helemaal alleen bijzonder zijn, beetje egoistisch hoor Sorry! Maar ik vind het wel heel leuk voor mn kindjes. Want die hebben nu altijd een neefje of nichtje in de klas en van hun eigen leeftijd! En ik ben gewoon heel blij voor hun dat het raak is! Ennnnn als we ongeveer tegelijkertijd bevallen zullen mn ouders alleen maar bij hun zitten en wordt mijn kleintje een beetje verwaarloosd ben ik bang... Maar wie weet misschien gaat het wel heel goed allemaal! Ik ga gewoon genieten van mijn kleintje en dat is het voorrnaamste!!!
Ja daar heb je deels wel gelijk in en pas op hier kom miss positief weer aan Kijk ok dat is waar he, maar je hebt genoeg mensen die zij niet kent waarbij je waarschijnlijk wel de enige bent denk aan vriendinnen vrienden andere kant vd familie En indd voor de kindjes is het super leuk, ook voor jezelf misschien uiteindelijk, later kunnen ze elkaar vermaken en kunnen de moeders lekker rustig een bakkie doen als de kinderen lief met elkaar spelen of later gaan ze samen stappen hahaha Misschien kunnen jullie nu wel met korting shoppen hahahaha en ik denk niet dat jullie kindje verwaarloosd zal worden hoor, is zij de zus of szus van je man? Sowieso is jullie kindje net zo bijzonder...als je zelf je 2 kleinkinderen later naast elkaar zou zien die net zijn geboren, de een is de 2e van je zoon en de ander de 1e van je dochter....zou dat verschil maken voor jou denk je? Neeeeee joh!!! En je mag best van de nadelen balen hoor, dat doet zij vast ook na knuffy meisy
@ FF gefeliciteerd met je s.zus enne..snap het wel hoor dat je ook wel es alleen zwanger wilt zijn! Zeker in de familie. Ik kom nu voor de tweede keer een half jaar achter iemand aan..dus das ruim genoeg! Lekker genieten van je zw.schap en wij zorgen wel dat je kleine genoeg aandacht krijgt @ jadore Balen van de echo!!Grrr...daar zou ik nou ook een punthoofd van krijgen!Hopelijk kun je nog een gaatje vol prikken! @ Giraf dus ook ziek geweest, niks an he! @ de buuf kwam uur geleden Maaike hale..zo lief...heb ik ff rust. Zo doen we geregeld dingen voor elkaar..IDEAAL!
@ Jadore Pos. gedacht idd, maar werkt helaas niet altijd zo hoor! Voor mij zou het ook geen bal uitmaken, elke hummel is bijzonder! Maar een eerste bij een stel is toch bijzonder omdat je dan nog niet weet 'hoe het kind eruit zal gaan zien'. Bij een tweede van een stel, toch wel iets meer. Als mijn s.zus zwanger is, weet ik ook dat we minder aandacht zouden krijgen. Dat is gewoon zo. Sowieso krijgt Maaike al veel minder, omdat ze nr. zoveel is aan beide kanten. Merk je echt! Dan is het bijzondere er toch wel een beetje van af.. Maar..al je een leuke band hebt met je s.zus, kan het samen wel heel leuk worden!! Kwaaltjes uitwisselen, etc. Komt goed FF!! Als jij er maar van geniet!!
Das echt lief ja!!! Ik wil ook zo'n buuf, maar goed mn zus woont hier achter dus das eigenlijk ook geweldig hihi Ik weet t hoor, het is ook kei leuk!!! Maar Szus is een tijdlang weggebleven bij ons (en ook bij een zwangere vriendin van ons) en op verjaardagen heel vroeg weer gegaan, omdat ze het confronterend vond om onze kindjes te zien en zij nog geen kindjes had... Ik bedoel ze is in Juli gestopt met de pil! Dat vind ik wel egoistisch van haar. En dat maakt t lastiger. En mijn ouders komen bij mij en mn zus nooit zomaar langs, maar wel bij mn broertje, dus... En de meeste van onze vrienden zijn ook hun vrienden hahahaha! Ach ja ik kan gelukkig zelf genoeg genieten! En ik heb mn Sfamilie nog ja! Het is trouwens de verloofde van mn broertje
@ Jadore: Maandag maar gewoon eisen hoor, dat je er nog tussen mag!!! Dan werken ze maar een half uurtje langer!!!!:x
@ FF heel herkenbaar..dat komt hier ook voor in de familie! Geniet lekker van jouw zw.schap! Hier tel je zeker mee! Maar het is niet altijd leuk natuurlijk! Enne...zonodig praat je hier gewoon van je af natuurlijk!