We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Hhihihihihi, Ach Mliefje ik ben niet zo'n prater, weet je...

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

Nee, echt lief van je meissie!!

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Madl, zeker lief van je buuf en fijn zo'n band met elkaar!

@FF, o ja dat maakt het verhaal wel anders, misschien omdat ik een top band heb met mijn szusje is het wel anders. Ja dan is het wel balen, maar ja indd lekker genieten en niet te veel aan denken knuffy!

Ja precies ik wil het ook voor elkaar krijgen dat ze gewoon eventjes spiekt naar het geslacht en dat ze er 100% van is en dan zijn we weer weg :p hahaha ander echobureau heeft geen zin aangezien zij een vd weinige is die het al met 15 weken kan zeggen ;) dus dan ga ik liever naar haar ze is zo goed! Het schijnt dus echt dat zij het nog nooit fout heeft gehad!!!

3. Funnyfant

@ Jadore: Ja ik had ook zo'n topband met haar. Ik hoop dat het nu weer naar elkaar groeit. Ik ben wel de eerste die het weet ik moest zelfs haar test checken hahahaha!

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja dat is wel erg leuk en lief natuurlijk vind ik wel heel speciaal als iemand dat doet toch :D maar indd misschien komt het wel terug! Ik heb nog nooit wat met mijn szusje gehad gelukkig en we kennen elkaar ook bijna 9 jaar dus wel fijn, maar ik vind het ook niet zo leuk van je szusje dat ze er zo mee om is gegaan hoor...beetje overdreven om eerlijk te zijn ook al begrijp ik wel dat het niet leuk was, maar wel beetje te gek die reactie indd nou ja nu is ze zwanger en misschien valt er daardoor wel wat stress van haar schouders en doet ze weer leuk :D

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    O menn ik heb een soort ruzie met iemand op MP :) ze zit me nu telkens vervelende mails te sturen grrrr

ze wilde iets van me kopen, maar dan telkens hele rare mail berichten met hoe zielig ze wel niet was en geen geld had en of ze het deels kon betalen en dan wel ophalen maar later de rest betalen en toen zei ik nee zegt ze ik ben wel te vertrouwen hoor en ik zei nee daar doe ik niet aan ook al heb je kinderen.... en toen zei ze ok nou wil je hem dan vasthouden ik krijg maandag gestort......en telkens zelfde vragen stellen hoe oud en of die het nog goed deed al meerdere keren antwoord opgegeven en toen dacht ik nou zeg wel dat ik hem vast hou dan ben ik van dr af....nou kreeg ik een goed bod van een net iemand die hem morgen of overmorgen al wilt halen dus ik heb ja gezegd ja niet leuk van mij maar heb tegen haar gezegd dat mijn zus er een nodig blijkt te hebben! Pffff nu zit ze te zeggen dat ik niet zo met mensen om moet gaan en weet ik het allemaal :) sorry maar moet ik dan een goed bod laten gaan omdat jij geen geld hebt, we willen graag aan de babykamer gaan beginnen, maar mijn kasten moeten dan naar boven en die staan nu in de babykamer dus vandaar dat ik wel graag wil dat dat ding weg gaat pfffff gedoe!

6. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    J’adore, is niet leuk maar dan moest je niet tegen haar zeggen dat je dat ding voor haar vasthoudt. Altijd eerlijk zijn is meestal het beste (sorry maar zo denk ik daarover).
    Oh, ik hoop zo dat je die echo nog krijgt! Duim voor je!

FF, veel plezier met samen met je szusje zwanger te zijn!

Giraf, ben benieuwd naar je foto’s. Ga vanavond even kijken.

Wolfje, zwaai terug!

7. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ha meiden,

Berichtje van de werkvloer:D
    (ben zo blij met mijn nieuwe rooster, kan ik tenminste af en toe hier komen spieken. Heb ook geen stagaire meer die over mijn schouder meeleest)

Giraf, ben blij te lezen dat de controle weer goed was! Heerlijk he om het hartje te horen!

LM, geniet van je rust-dagje vandaag!

Madelief, beterschap meis! Wat lief van je buuf.

Jadore, niet leuk dat je echo niet doorgaat:x Ik wil zoooo graag weten wat het gaat worden;)

Mees, leuke dingentjes heb je weer gemaakt! Hoe is het verder met je?

FF, gefeliciteerd met je szus!

All, kleine is gelukkig weer opgeknapt. Ik heb hem voor de zekerheid maar wel thuis gehouden van het kdv. (mijn vader past op)
    En volgens mij heb ik nu ook een aambei:x

8. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Maible, nee toch jij ook al een aambei… Beterschap. Enne is jouw man aangenomen voor die baan met heel veel sollicitatiegesprekken? (ben verder niet nieuwsgierig, hoor).

9. Funnyfant

@Marktplaats: Ben het niet helemaal met je eens Quint: Heel vaak zijn mensen met dit soort verhalen ook niet eerlijk. Dan hou je m vast en hoor je vervolgens niks meer. Dat is dus marktplaats. Als je zekerheid wilt kun je beter naar een veilingsite gaan. Of je handelt het direct af en betaalt meteen, of je hebt pech als er een beter bod is! Maar dat is mijn menig:)

Thanks voor de felicitaties meiden!

10. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Ja, das waar dat mensen met dit soort verhalen vaak niet eerlijk zijn. Maar daarom juist kan je toch gewoon eerlijk zeggen: sorry, ik hou hem niet voor je vast????

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Maible Ja is je man aangenomen of wanneer hoort hij dat? Spannend!

Zo..ga zo lekker ff slapen, maaike ligt al op bed, dus ga gelijk mee slapen! Enne ze heeft van die ontstoken oogjes, rood en allemaal slaap erin zitten. Dan moet je toch elke keer met watje schoonmaken en weer droog deppen??

12. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Quint, ML heeft nog niets gehoord van die baan. Maar de gesprekken zijn goed gegaan. Ik hoop echt dat het iets gaat worden. Hij wil die baan echt super graag!

Ik verkoop regelmatig iets via mp. Dat is eigenlijk altijd goed gegaan. Alleen laatst zou er iemand iets komen ophalen en die kwam niet opdagen:x
    Van die zielige verhalen hoor ik idd wel vaker. Maar nooit meegemaakt.

13. Funnyfant

Ow zo... Ja dat kan idd wel... Maar dan loop je toch een potentiele koper mis... Ach het blijft toch een beetje een spel dat MP hihihihihi

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hallo dames,

@FF gefeliciteerd met je szusje, maar snap het wel ik was ook zwanger toen mijn 2 szusjes dat ook waren. En niet altijd leuk, maar als de kids samen spelen dat is dan wel weer leuk.

@jadore, jeetje dat je echo word verzet, heb je inmiddels al andere afspraak, heb trouwens je PB goed ontvangen hoor, ga druk aan de slag een verhaaltje schrijven zal mijn best doen.

@madelief weltruste!!

@MP ja heel vaak hoor je idd zielige verhalen, of trekken bod weer in ed gewoon vervelend.

@ALL vind het leuk om meer over jullie te weten te komen op de site, en zoals gezegd ga ik hard een verhaaltje schrijven.

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Van mp heb ik toch mooi wat zw.kleding vandaan! Alleen..als ik steeds verder afval, heb ik straks geen maat 40 meer, maar maatje 38!

Nou, ik ga slaapies doen!

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Maaike85 Mooie naam heb je trouwens;)

17. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Dank je, zit alleen te denken om hem voor ZP te veranderen iemand suggesties??

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @all/jadore
    heb zojuist mijn verhaal op gestuurd, dus jullie zullen snel weten wie er schuil gaat achter mij :D:D:D

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Quint en FF, ja dat is wel waar, maar zij heeft nooit gezegd dat ze hem nam ze zou kijken of haar geld gestoord zou worden maandag en ja niet netjes van mij om te zeggen dat ik hem vasthoud en dan vervolgens een ander toezeg die wel serieus is dat is helemaal waar. Ik had gewoon niet moeten zeggen dat ik hem zou vasthouden, maar ik vind het ook raar dat ze mailde o ja 100 euro was het toch pfff terwijl ik al van mijn vaste prijs 150 naar 130 was gegaan voor haar situatie maja het ging allemaal gewoon heel raar en het leek net alsof ik haar een dienst moest doen met van alles wat ze vroeg dus maja jullie hebben wel gelijk! Maja 130 euro vind ik een hoop geld en ik kreeg alleen maar biedingen voor 75 :) dus was bang het er anders niet meer voor te kunnen krijgen om eerlijk te zijn :) Maar ach ik ben al gestraft door haar mails hahahahahhaa

@Maible, ahhh wat vervelend van je aambei grrrr rotdingen! Hopelijk gaat het snel weg! Ook fijn voor je ventje om thuis lekker uit te zieken, die drukte dan is ook niet fijn! Gelukkig kan je vader opppassen!

@Madl, nou niet te veel afvallen hoor meisy tenminste als je wel genoeg eten binnenhoudt is het denk ik niet zo erg maar pas goed op jezelf hoor meis!

@Maaike, ik heb geen idee wat voor naam....ik wilde Jadore of als t niet kon Suerte is spaan voor geluk dacht ik ;)
    Ik zag je mail, heb hem nog niet geopend dus plaats hem straks op de site :D

Eerst ga ik eindelijk cake bakken....althans als iemand me kan helpen.....Nu moet ik boter in de cakevorm doen en daarna bloem of eoa spray van dokter oetker ofzo ...maar dat heb ik beide niet in huis :) kan ik die cake wel bakken dan????

Net nog naar de kinderboerderij geweest, daarna thuis eendjes brood gegeven, mag daar nl niet en boodschappen gedaan :D en wat opgeruimd dus voel me vandaag eindelijk weer eens een beetje nuttig :D als die cake bakken dan ook nog lukt zou top zijn :D:D:D

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Jadore Je wel beetje bloem in huis hebben, om de bakvorm in te poederen zeg maar. Ik heb nog genoeg staan, je mag het wel van mij gebruiken:D

nou, kom nog beroerder uit bed, dan ik erin ging, zit nu weer misselijk hier...bah!

Deel Deze Pagina