We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    o..ff een opkikkertje voor mezelf...wie weet helpt dat!

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Nou meisy hoop dat je snel beter wordt tis niks zo ziek zijn :( Gelukkig heb je een opkikkertje :D
    Uhmmm jammer van die bloem :S kan ik dus alsnog geen cake bakken balen!

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Jadore Ik heb het nooit zonder bloem gedaan, dus weet niet wat er gebeurd als je geen bloem gebruikt...

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    hoop dat je snel opknapt, een opkikkertje helpt je vast en zeker.

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Maaike heb je verhaal gelezen!!Leuk! Wel heftig dat je 3 mks hebt gehad! Fijn dat je weer zo snel zwanger bent...weer genieten!
    Heel dom, zie nu pas dat we maar een paar dgn schelen, heb je dan al vast een keer gesproken bij de septembermama's!:D

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Whahahahahaha maar waarvoor gebruik je bloem allemaal dan :)? nu heb ik het volgens mij alleen nodig om eerst die bak in te vetten en daarna bloem erop te strooien zodat het niet aanbakt ofzo denk ik?? hahaha voel me echt zo dom dat ik dit niet weet soms loop ik in de supermarkt en dan zie ik van die ingredienten in iemands mandje en dan denk ik zow die zal wel een keukenprins(ses) zijn whahahahahahahahahaha en dan denk ik waar heb je dat dan voor nodig :) whahahaha sorry hoor

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Maaike, ook hier nogmaals ;) super leuk om je verhaal gelezen te hebben!!! Echt verschrikkelijk van je mk's :( als je er een stukje over kwijt wilt op wat voor manier dan ook bij ons vlindertuintje dan geef je me een gil he! Maar wat leuk om ook bij jou echt een beeld te hebben :D

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @madelief, nee ben niet op de septembermama's, moet al mijn best doen op dit te volgen :D:D:D:D
    en ja wij zijn super blij dat alles zo snel gaat, volgens gyno ben ik wel super vruchtbaar geluk bij ongeluk dan maar he!!

@jadore, nee dan gil ik wel, heb je nog pb gestuurd.

@ all, mijn verhaal is online, joehoe vind het een eer bij de club te horen

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Jadore Je hebt idd alleen bloem nodig om naast het invetten er bij te doen..waarvoor weet deze leek ook niet;)Heb paar keer cake gebakken en that's it!

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Maaike, hihi we pben en berichten beetje langs elkaar heen ;) hahaha, maar ok super! En ik vind het ook super leuk dat je er officieel bij hoort nu :D nogmaals WELKOM:D:D:D:D:D:D!!!!

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    O ok thanks madl, :D moet ik toch nog naar de AH uhmmm morgen weer een dag dan hoor ;)

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Wel leuk om een cake te bakken..het ruikt lekker en het smaakt verrukkelijk!

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Jaa maar dan moet je wel bloem in huis hebben XD whahahahahaha

14. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ik ga straks thuis even rustig je verhaal lezen Maaike, ben benieuwd!

Moet het even kwijt...
    Ik wilde net onder de les even snel een berichtje plaatsten hier. Dus ik heb op mijn bureau een comp staan die de ll niet kunnen zien. Ben een bericht aan het typen, zegt een ll die hier voor mijn neus zit heel zachtjes; "juf, weet je wel dat het digitale schoolbord nog aanstaat?" waaaaaaaaaaah staat ZP gewoon loeigroot op het schoolbord:):):)
    Gelukkig hadden ze niet allemaal in de gaten, Dus ik heb het bord maar snel uitgezet. Zal me leren om onder werktijd te zp-en..:p

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    WHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHAHHAHHHAHHAH
    HAHAHHAHHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHHHAHHAAH

O Maible ik lig helemaal plat vind het niets voor jou :p:D

Geweldig grappig nu maar hopen dat ze het echt niet begrepen en niet stiekem hun mond hielden whahahahahahhahaahaha
    ach zo erg zijn we niet toch...na ja ligt eraan welk topic er open stond :D ahahahah echt grappig!:D:D::D:D

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    :D:D:D:D:D:D:D Maible toch, ik lig ff in een deuk.
    gelukkig had je een oplettende leerling!!!

17. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

WHOEHOEHOEHOEHAHAHAHAHAHAHAHAIHIHIHIHIHIHIIIIIII Maible dat is HILARISCH!!! Oooooooooh wat een stunt!!:D:D:D:D:D:D Drolleke!;):p

@Maaike: Mooi verhaal. Heftig van 3 mk's, maar wel heel fijn dat je zo vruchtbaar bent meissie!!!:):):) Welkom bij ons cluppie hoor!!!
    Uhm, naam: Bolleke (wolleke en bolleke staat op bij ons:p), Uki (komt erna) hihihihhi wat een inspiratie. Ik heb de koosnaam van mn zoontje gebruikt. Die vind ik erg leuk nl!!;)
    Dibalotje, Wimmelding, Wasabi, Toppin, MaƱana, Mormeltje, Lilibel, Brutus :)P), Polli......

18. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

@ Jadore: Whahahahahha ik zie je al helemaal staan: In de houding, met ovenwanten aan je handen Hihihihih met ENORME vraagtekens boven je koppie :(WHAHAHAHAHAHAHA!!!! Heb je de ingredienten niet WHAHAHAHAHAHAHA!!! Jij bent echt een heerlijke flap!!!
    hihihihihi

19. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @ff, zal er eens over nadenken, zag dat het niet zo makkelijk is om van naam te veranderen moet je bij een berheerder aanvragen, dus weet het nog niet, maar beetje anoniemer is maby beter.

Oh en dames, vind het ook erg leuk om te weten wie er achter jullie zit, en wat je bezig houd. mooie verhalen en redelijk allemaal dezelfde leeftijd is ook leuk!!!

@all, ga nu eten maken, want er moet nog gewerkt worden vanavond brbr heb helemaal geen zin maar ja moet/mag he;)

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @FF, oooo jaaa whahahahhaa jij ziet mij zeker voor je met splinternieuwe nooit gebruikte keuken-outfit whahahahahahahahahahahahhhahahaha nou dan kan ik er denk ik beter alleen lingerie onderaan doen dan ben ik toch nog nuttig :p whaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahhahahaha zo'n doos ben ik dus na ja morgen 2e poging en dan te bedenken dat ik als kind zijnde heel goed was in cake bakken uhmmmm weet jij hoe je er zo'n lekker krokante harde bovenkant op krijgt :D?

Deel Deze Pagina