We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    maaike ik denk dat je dan even een pb naar jadore moet sturen wat betreft je naamwijziging ;).

maible hihi wat een stunt, gelukkig snappen die kinderen nog niet zoveel, zou erger zijn als je op een mbo zoiets doet :D, wel fijn van die oplettende ll.

jadore, je kunt toch gewoon het bakblik met boter invetten of ben ik nu gek? doe ik ook altijd even een klontje laten smelten in de magnetron en smeren maar, beslag erin gieten en klaar, hij bakt echt niet aan !! (gister zelfs met olijfolie het bakblik ingevet vanwege tekort aan boter, smiek heevig :D )

en idd sommige types op MP ;), laat het maar gewoon aan je voorbij gaan, gaan ze weer een ander lastigvallen, maar wel eerlijk blijven idd daar bereik je het meeste mee.

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Hihihihihihi ja precies ja!!! WHahahahahaha!!!

Die harde korst komt toch ALTIJD???? En anders insmeren met eiwit??? Nou ben ook geen banketbakwonder hoor! Ben beter in kokkerellen hihihi;):D

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goedemiddag,

Dames wat kletsen jullie veel, is niet bij te houden ;)

@Maible hihihihihi niet zo handig idd van het bord. Volgende keer idd maar opletten.

4. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @Jadore, je kan ook het bakblik invetten en dan een beetje cakemeel erin strooien?!

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Maible hahahahaha lig helemaal dubbel hier! Dat zal je maar 1 keer gebeuren denk..;)

6. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    He dames!

Heb een drukke werkdag gehad, en net lekker frietjes gegeten, en nu even tijd voor ZP!

@ Maible:WAHAAAAAA wat een grap! Ik zou me echt kapot schrikken, maar fijn dat iemand het opmerkte, lieve leerling, geef hem/haar maar eenpunt erbij op de volgende toets! Vind het ook niks voor jou, gek he, terwijl ik je eigenlijk niet ken!? Je lijkt me een opgeruimd type vandaar!
    Het gaat hier goed trouwens, lief dat je het vroeg!
    Fijn dat het al beter gaat met je kleine man! Ik houd mijn zoontje dan ook altijd nog even thuis. BIj ons op het KDV waren er weer 2 met waterpokken. Ik hoop dus dat die van ons het nu krijgt i.p.v. als de baby er net is....

@ Giraf: leuke foto's op de site!!!

@ Maaike: ga zo je verhaal even lezen!

@ Jadore: een cake bakken is toch wel het simpelste vrees ik op bak-gebied......of beledig ik je nu :D?
    Bakblik invetten, maar als je de smaak te pakken krijgt: koop dan zo'n siliconen ding, daar brand niks in aan! (cake wordt er wel niet zo bruin in, maar daar hou ik ook niet van)
    Alles staat toch op zo'n pak bijv. Koopmans? Die met kaneel in is trouwens super lekker!
    Krijg er honger van terwijl ik net een berg friet op heb....

@ all; hier alles ok, heb wel enorme last van mijn darmen gehad vanmiddag. Heb ik wel vaker, moet ik eigenlijk naar het toilet, maar geen tijd om te gaan of ga te laat en langzaam krijg ik me luchtophopingen enz, dus ik zit dan echt te wachten tot het 18 uur is, kan ik thuis lekker mijn gang gaan op het toilet, hihi!
    Nu lekker gegeten en gaat het weer prima.

7. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Jammie cake!! Hihi, ik zie je ook al staan Jadore, met je ovenwanten, grinnik!

Ik was zelf ook echt verbaasd over mijn actie vandaag:) Het is idd niks voor mij. Heeft (hoop ik) echt met zwanger zijn te maken!
    Maaruh, zo opgeruimd ben ik niet hoor. Wel grappig hoe we een beeld van elkaar hebben.

Mees, je kan de waterpokken idd maar gehad hebben!

Manlief komt binnen met frietjes. Ik ga lekker eten.

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi meiden

Even ego doen hoor, ik heb vandaag mn dag niet. Ineens vloog het me allemaal aan vandaag. Het gaat dan toch allemaal wel heel snel en mn kop zit nu vol met vragen: kan ik het wel om 2 kindjes op te voeden, en hoe zal de zwangerschap deze keer vergaan en zal het allemaal wel goed gaan, wonen we wel groot genoeg etc.....met het gevolg dat ik de hele dag af en aan heb lopen janken en ben het huis maar flink gaan schoonmaken om iets om handen te hebben.
    Maar goed, ik voel me inmiddels wel weer wat beter en het komt ook vast en zeker allemaal goed.

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Smakelijk Maible!

@ Madelief, Maaike, LovingMom en Wolfje: willen jullie nog je adres aan mij pb-en als jullie het leuk vinden om (van diegene die het graag willen versturen) een geboortekaartje t.z.t. te ontvangen?

Enne.....foto's foto's foto's...op de site!:D

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ach Rasp.....hormonen, hormonen, hormonen!!! TUURLIJK KUN JIJ HET AAN OM 2 KINDEREN OP TE VOEDEN!!
    En een huis vol liefde is altijd groot genoeg!!!
    En het komt vast allemaal goed met jouw kennis als kraamverzorgster!!
    Geen paniek, dat hebben we allemaal wel eens, het komt wel goed schatje! :D
    En....wel een heerlijk schoon huis nu!
    Hopelijk krijg ik ook snel eens zo'n bui.....:)

11. raspberry

Waardeloos die hormonen!!! Maar goed ze zorgen er wel voor dat mn hompje cellen kan groeien tot een mooie baby dus ik heb het er maar mee te doen.
    En bedankt Mees, het komt inderdaad wel goed hoor schatje!

12. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @Raspberry, dikke knuffel!
    Tuurlijk komt het helemaal goed!

13. Funnyfant

Oh Rasp lieverd!!

Je bent een supermama en hebt liefde genoeg voor 2!!! En je huis is vast en zeker groot genoeg. Mees zei het prachtig!!! En zo is het!
    En kleiner dan ons huisje is het vast niet en dat is ook groot genoeg;);)

Pffffft die hormoontjes.... Bij mij schieten ze momenteel ook alle kanten op! :)

KNUFFEL!!!!!

14. raspberry

Dank je dames! Dikke knuffel ook voor jullie X

15. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Rasp, tuurlijk kun jij het aan! het komt helemaal goed en jij bent straks echt een top mama voor je twee kinders!!
    Hoe je je nu voelt is helemaal normaal en ik denk dat elke zwangere vrouw die gevoelens heeft. (ik heb het iig ook gehad)
    Dikke knuf meis!

Mees, ik zal morgen eens wat foto´s uitzoeken om op de site te zetten!

Giraf, fijne vermaandag voor je meisje;)

16. Funnyfant

@ Maible en Giraf: Fijne vermaandag allebei!!:D:D

17. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

sorry meiden heb niet bijgelzen, ML wil nu film avondje maken, dus tot morgen!!!

18. Funnyfant

Fijne avond Wolfie!!! Ga t zelfde doen hier, denk ik :D

@All:
    :)Ik heb iets stoms, sorry voor mn omschrijving, maar ik heb pijn aan mn urinebuis (plasgaatje zeg maar, ja sorry weet niet hoe t anders heet)...:) Kan dat en blaasontst. zijn???? Sorry hoor!!!!:):):):)

19. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    FF, dat kan idd blaasontsteking zijn.

Wolfje veel bank-hang plezier! Ik ga je voorbeeld volgen.

Tot morgen allemaal

20. raspberry

Ik ben na een lekkere warme douche in bedje beland, met de laptop op schoot en een lekker toetje en ondertussen kijk ik X-Factor hahaha.

Deel Deze Pagina