Hello lady's Allemaal aan het genieten van een vrije zaterdag? Ik kreeg gisteren ineens ontzettende inspiratie door de foto van Mees, dus gisteren heel de middag achter mijn naaimachine gezeten om een kraamkado te maken. Het is een soort speelbal en dan wil ik op alle vlakken iets maken, spiegeltjes, bolletjes, de naam, belletjes, een soort voel-speelbal zeg maar. Hij is nog niet helemaal af dus ik heb nog geen foto, mar ik ga hem morgen (denk ik) afmaken en dan ga ik het resultaat hier showen! Madeliefje Fijn zo'n buurvrouw! Wel lekker dat je altijd zo iemand dicht in de buurt hebt zitten! Hier een straat vol met lieve buurvrouwen, dus wij wonen hier goed! FF Ik kan het me stiekem best voorstellen hoor, dat je liever alleen zwanger bent. Ik ben blij dat mijn szus niet tegelijk met mij zwanger was, want anders zouden ze de hele tijd alles gaan vergelijken, wanneer voelde jij de kleine voor het eerst? Wie zijn buik is het dikst? Wie kan er nog steeds het meest? Pff en dan niet op een leuke manier vergelijken, maar zij wil altijd in alles beter zijn en ze wil altijd alle aandacht hebben Wij hebben ook niet veel contact me elkaar Jadore Beetje laat, want je wilde gisteren al een cake maken, maar je kunt de vorm ook best alleen met boter invetten hoor, je hoeft er niet per se nog bloem overheen te doen.... of wat iemand anders al zei, je kunt ook een beetje van je cakemeel gebruiken ipv bloem. Maar vandaag ga je de keukenprinses spelen? Met of zonder bovenkleding? Maible Jij ook fijne vermaanddag (+1 dag) Wat een geweldig verhaal van het digitale schoolbord!! Gelukkig was je alleen maar aan het bijlezen, anders had je leerling net gezien hoe je "ik heb nu ook een aambei" schreef!! Dat was helemaal hylarisch geweest (voor ons dan ) Gelukkig dat de kleine weer een beetje is opgeknapt! Maaike Ik heb je verhaal gelezen! Leuk! En 3 miskramen... pfff.... heftig hoor! Rasp Gekke meid! NATUURLIJK kun je 2 kinderen aan! Je bent een goede moeder, met liefde voor meer dan 2 kinderen! Enne... genoeg ruimte? Vroeger sliepen ze met 8 kinderen in 1 kamer, soms nog wel met 3 of meer in 1 bed, en al die kinderen zijn groot geworden.... Maar ik kan me je zorgen wel voorstellen hoor, ik heb het ook gehad bij Isa toen ik 39 weken zwanger was, ineens bedacht ik mij dat ik misschien helemaal wel geen goede moeder was Maar even uithuilen bij mijn eigen moeder deed wonderen! All *zwaai*
Hey Giraffi!! Nou mn Szus WAS een goede vriendin van me, maar helaas zijn we een beetje uit elkaar gegroeid, maar ik heb wel t idee dat we nu wel dichter bij elkaar komen weer. Dus ik probeer het positieve ervan te benadrukken, maar ben wel blij dat ik het bij jullie kwijt kan als het niet fijn is hihih!! Ik ben ERG benieuwd naar je speelbal! Hoe zet je zo'n spiegeltje vast???
Dames kijk eens even in bij mn foto's... Wat vinden jullie van dit behang voor de babykamer?? Ik ben er echt verliefd op!!
hoi meiden gisteravond super genoten met manlief en zijn (ook al komt ei nog lang niet) lekker aan de klus Ml is ook weer super lief, nu heb ik de tafen helemaal klaar staan, wacht op zwager , vrouw en kids dan heerlijk grillen Dus de rest van de dag onder de pannen! Ik heb alleen klein probleempje, me pin pas doet het niet meer, is kapot, dus gebuik nu ML pas, maar moet er wel 1 bestellen... pff ellende
@ Wolfje: Klinkt heerlijk! Lekker genieten lieverd!! Echt fijn dat jullie weer op 1 lijn zitten saampjes, is toch gezelliger, niet? Oh ja: ik heb je geaccepteerd! @Giraf: Ja he!! Die wordt het ook, met die diertjes!! ben echt helemaal bij en ML ook! Zaten meteen op 1 lijn, heerlijk En deze voor Finn, maar weet nog niet hoe gecombineerd. Maar deze sowieso!
Was Rasp die dat zei Ik had nog niet gereageerd Maaaaaarrrrrrrr, ik vind die met die diertjes ook de mooiste!
Dank je Wolfje! Jullie veel eet-plezier vanavond! Wij krijgen ook eters, maar ik maak gewoon frietjes, lekker makkelijk
oh vandaag een lekkere dag achter de rug , vanmorgen boodschappen gedaan en even in de stal geweest met kleine meid, toen lekker pannekoeken gebakken en meiske heeft er 1,5 opgegeten , zij lekker slaapje gedaan en ik met de paardjes bezig geweest en het huis gedweild nu lekker voldaan achter de comp en een lief meiske die aan het spelen is , vanavond met vriendin carnavallen !! moet er vaker zijn van die heerlijke dagjes waarbij niets moet maar alles mag en dat kleine meid lief en vrolijk is . giraf wel even foto showen hier he, ben gister ook bezig geweest even kijken of de machine deed wat ik wou, is heel grappig geworden al zeg ik het zelf en dat zonder patroon en meten. FF leuk behang hoor ! wolfje hoop dat je een fijne middag/avond hebt, en heel fijn dat je weer op 1 lijn zit met ML !
Kom even zwaaien, heb nog niet helemaal bij gelezen. @ff, leuk behang met die diertjes vind ik een topper @all, ik hoop dat jullie mijn verhaal leuk vonden om nu te weten wie ik ben. Verder eet smakelijk voor straks.
Maaike, wat eten jullie vanavond dan? Vlekkengek, heerlijk z'n dagje genieten! Giraf, jij ook al aan het naaien Ik vraag me nu af wie naait hier nou niet???????? Wolfje, klinkt super meid! Let maar op: deze ronde wordt jullie ronde! Maible, zou geweldig zijn als je man die baan krijgt! Ik ga voor hem duimen! J'adore, is het nog gelukt met de cake? Finn, leuk behang! Hier is zoonlief al twee dagen ziek. Eet sowieso niks maar drinkt redelijk.
Hey @Giraf ook al zo creabea wat leuk, ben benieuwd naar je foto's straks Hahaha ja giraf dat wil jij wel weten he whahahhaa ik stond helemaal naakt whahahahaha denk ik makkelijk snel onder de douche als ik klaar ben hoef ik mijn kleren niet te wassen @FF, ik vind de foto met Ollie erop erg leuk zo gedaan, het zou niet mijn keuze zijn, maar ik vind het wel heel erg mooi! Die andere stukjes behang met vogeltje en streepjes daar ben ik te inzichtloos voor om voor me te kunnen zien :S @Wolfje ahhhh wat fijn en wat klinkt het gezellig de warmte en liefde straalt door mijn LT heen Balen van je pinpas...tja zit denk even niets anders op dan extra cash opnemen. @Vlek ooooh wat een heerlijk dagje en heerlijk met pannekoeken in de middag na mijn super cake ben ik van plan morgen pannekoeke te bakken na-aper @Maaike, ik zwaai terug meisy! @Quint, ahhhh arm mannetje hopelijk wordt hij heeeel snel beter! Gelukkig drinkt hij goed dat is het aller belangrijkste!!! Komt wel goed schatje, maar leuk is het niet dat doet ontzettend pijn aan je moederhart! @All en Quint en Vlek geloof ik die er nog om vroegen De cake is heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk geworden!!! De korst mag krokanter....maar hoe weet ik even niet...misschien gewoon wat langer in de oven dan dat op t pak staat...FF hoe werkte dat ook alweer met t eigeel? Wanneer smeer je die op de bovenkant dan Maar ik heb de smaak te pakken het is niet alleen lekker maar huis ruikt zo heerlijk en tis zo gezellig dus dit ga ik zekerrrr vaker doen thanks meisys door jullie ben ik van een half naakte keuken ramp in een beginnende keukenprinses veranderd hahahahaha
Sorry Rasp!! Ik vergiste me! @ behang: Thanks ik ben ook heel blij! @ Jadore:Geen gillende maar een RILLENDE keukenmeid dus... WHAHAHAHAHAHA!!! Koud hoor in je blotie Ik heb geen idee of dat wel een optie is dat eiwit... Ik denk toch dat ie dan langer in de oven moet, ja @ Vlek: Lekker pannekoeken!!! Mmmmmm en 1,5 op Knap hoor! Fijn dat je zo'n lekker dagje hebt gehad @ Giraf: Lekker crea! Ben heel benieuwd naar je foto's!!! Waar haal je die spiegeltjes vandaan? Klinkt leuk!!! @ Quint: Aaaaaaah arm manneke... En arme mama Fijn dat hij iig wel drinkt, maar je hart breekt Beterschap meissie!! @ Wolf: Kl#te van je pas... Is zo irri, dan kom je er pas achter hoe afhankelijk we eigenlijk al zijn van apparaten en toestanden he Ik doe dat niet zoals die Ollie-kamer, sowieso niet die kleurencombi. Het gaat alleen over dat witte behang (dat is die met die vogeltjes). Ik wil het met zilvergrijs combineren en dan later met groen/blauwe of paars/roze accenten aankleden. Misschien onder in de breedte die strepen en dan daarboven dat met die beessies. Net op een kinderverjaardag geweest van dochter van vriendin. Finn was STRONTvervelend!!! Schaamde me kapot joh! Nou ja, haar dochter heeft op mijn verjaardag alles bij elkaar geblèrt maar toch... Hij heeft echt streken!!! En ik kan m niet straffen: De gang vind ie leuk En verder kan ie nergens heen... Oh en hij maakt de deuren al zelf open:x. Slaan doe ik niet aan en als ik hem streng aanspreek moet ie lachen en ik dan ook bijna... Bij de kindjes op het kdv is het toch makkelijker hoor! Die hebben een soort van respect voor je als "niet-hun-mama"... Ik ga het maar gewoon negeren denk ik. Echt helemaal geen aandacht meer aan schenken. Als hij slaat, zeg ik : dat mag niet, en zet m met de rug van me af. en ik draai me ook van hem af.... Maar ook dat vind ie wel grappig vaak... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH soms!!! Maar het is wel mn scheetje hoor!!!
FF erg is dat he, doet Sylke ook, als je streng bent gaat ze lachen en van je weglopen, zo irri :x, en als je dan nog bozer doet kijkt ze je aan van doe ff rustig. Quint, beterschap met je mannetje, zo vervelend als ze ziek zijn maar gelukkig drinkt ie nog goed. oh dadelijk met vriendin carnaval vieren, normaal doe ik daar niet aan, al die rare kleren , maar ja zo lang niet uitgeweest dus is wel lekker, even weg.
@FF, ooo hahahahaha erg is dat Chloe doet dat ook dat lachen als je streng bent, maar ik ga net zo lang door met woorden en boos kijken tot ze echt begrijpt dat jet menis is Ik moet zeggen dat ik op het stout-gebied (nog!) niet mag klagen gelukkig! Ja ik had het heel koud whahahahahaa nee juist niet, ik is allemaal goed gelukt hahaha ML vond de cake ook fantastisch we hebben de helft al op met een hele hele dikke laag slagroom erop yammyyam @Vlek, hahahahahaha geweldig, ik heb nog nooit aan carneval gedaan, omdat ik het ook een beetje gekkig vind ja kom meer uit de richting van een stad dus ben dr niet mee opgegeroeid, maar net zoals jij doe ik daar normaal niet aan hihi maar gewoon hup die knop omschakelen en heeeeerlijk gaa genieten als wat/wie ga je ???? @All, weet niet of ik het al had gezegd, maar heb er weer een aantal nubbers bij en pendels en nu kom ik weer in de buurt van 50/50dus het wordt spannend.... Willen jullie nog een gokje op gevoel wagen bij mij? Dus of ik een jongen of meisje krijg ? Ben benieuwd wat jullie gokken/denken