Wolfje@ Erg jammer dat je man niet naar de ha wilt. Ik hebt zelf ook een onregelmatige cycles. Dus mijn ei opzoeken is ook erg moeilijk bijna onmogelijk eigenlijk. Ik weet vast en zeker dat een gyn jou heel goed kan helpen. Ik hoop dat hij toch bij draait. Ze kunnen dan je ei volgen via een monitor en kunnen ze nauwkeurig op de dag zien wanneer hij springt of gesprongen is. Het lijkt mij een moeilijke keuze natuurlijke zwanger of niet zwanger! sterkte meid!!
@ vinkje;thanks, ik ga ook zowiezo niet meer aan de anti conceptie! dus de mogelijkheid zal blijven, hoop ik maar vind het super vervelend dat manlief niet naar de ha wil... maar ja kan er niks aan veranderen...
@Vinkje, wij willen ook een klein leeftijdsverschil dus ik hoop dat we niet lang meer hoeven te wachten op ons tweede kleintje.
Rasp, Jildou vind ik ook prachtig! Er is ook nog een friese meisjesnaam die ik heel mooi vind: Amarens.
Quint@ Ik had gelezen dat je zwangerschap erg onzeker nog is i.v.m bloedverlies. Ik heb bij mijn zoontje heel veel bloedverlies gehad. Ik had eigenlijk geen eens door dat ik zwanger was. Dat heeft aangehouden tot 16 weken. Ik ben het bewijs dat het niet altijd mis hoeft te gaan! Ik ga voor je duimen meid!!
Tja, en bij Amarens moet ik direct aan Amarena kersen denken! Jildau vind ik net Duits.... Zo zie je maar weer, ik vind jullie keuzes ook niet direct mooi. Ieder het zijne, stel je voor dat iedereen uit de huidige namen top 10 zou moeten kiezen....pfffff, daar wordt ik dus niet vrolijk van van die namen!! @ Quint: morgen bellen he, en we horen het graag als je een echo hebt regelt! @ Madelief: voor als ik je morgen niet 'spreek': veel echo plezier!!! @ Vlekkengek: ook zo genoten van BzV?? (huilende Frank tussen zijn geiten-meisjes....) @ Nath: jij keek toch de Pfaffs, of was dat Giraf?? @ Maible: vielen de pannekoeken en het nieuws in de smaak?? @ all; ben alweer de helft vergeten van wat ik allemaal gelezen heb.... altzheimer-light vrees ik.....
@Mees, tja gelukkig maar dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben, zou een saaie bedoeling aan namen worden dan. Ik vind namen ook gewoon heel persoonlijk omdat je ook bepaalde associaties (schrijf je dat zo?? ) hebt met andere mensen.
Viknje, welkom en dank je wel! Jouw verhaal geeft me moed. Wij hopen heel erg dat alles goed zit maar onzeker ben ik toch wel.
Dames ik ga de laptop dichtklappen! En de oogjes ook!! Quint, sterkte voor morgen, hopelijk weet je snel meer! Slaap lekker allemaal! Dikke knuffel!
Quint@ Ik snap je onzekerheid, ik had het geluk omdat ik bij de gyn loop! Dat ik als er weer een bloeding kreeg, gelijk een echo! En elke keer weer de geruststelling maar de angst bleef. Pas na de 20 weken echo hebt ik kunnen genieten. Ik hoop dat je snel uit je onzekerheid wordt gehaald. Mijn duimen blijven draaien voor je!!!!
Meesje, namen zijn inderdaad heel persoonlijk. Mijn man vindt Amarens ook niet wat, helaas. Jildou kan hier echt niet ivm familie in het buitenland. Deze namen zullen het dus niet worden. Ga inderdaad wel bellen maar zie er erg tegenop.
Ik snap dat je er tegen op ziet meid!! Je bent bang dat je dadelijk slecht nieuws krijgt, maar de onzekerheid is ook niks. Ik geloof wel op een goede afloop.
Hey Girls, Kom ook weer even langs wippen , ga ook al snel naar bed ben super moe en morgen kan ik niet uitslapen helaas. Zie dat het namen onderwerp weer opgang is wij willen nu wachten tot we weten wat het wordt dat is nog maar even (4 wkn) dus dat is wel heel erg spannend! En namen blijft sowieso een kwestie van smaak, niet iedereen kan het mooi vinden en dat moet ook niet je doel zijn, ik kies een naam die wij mooi vinden, niet al te veel voorkomt maar zeker niet een naam dat mensen echt zeggen HOE??? hoe kan je je kind zo'n naam geven, bedoel je kind moet er wel de rest van zijn/haar leven mee doen! @Vinkje, welkom meis! @Quint, lieverd succes met bellen en laat ze indd zsm een echo maken!!! @all, Chloe komt in OVN nr 4 en komt op 28 feb uit ben erg benieuwd hoe de foto is geworden!
nu we het toch over namen hebben wat vinden jullie van joan voor een jongen? hoe zou je het dan uitspreken?
Ik zou het uitspreken als Djoowen en ik vind het meer een meisjesnaam, maar dat komt omdat ik een nichtje heb die zo heet!
Ik vindt jongens namen erg moeilijk!!! Ik hebt alleen nog meisjes namen. Dus we moeten nu maar een meisje krijgen hihihi. Ook al denk ik dat ik alleen maar jongens kan krijgen! Dus dat wordt nog flink na denken
ik denk dat je het zo uitspreekt jo anne of zo iets hihihi. Ik vindt het persoonlijk ook een meisjes naam