J'adore, wanneer is de echo dan? Of moet je maandag nog gaan bellen? Erg spannend iig! Bij de nub zegt toch iedereen dat het een jongen is, of niet?
He dames! Jadore jij krijg een meid! Maareh....Quint hoe kom je bij het idee meisje bij mij? Grappig hoor! Vandaag de MP-commode opgehaald, 85 euro helemaal blij mee!! Pa schildert hem mooi wit en dan een paar hippe knopjes erop en kan hij straks op nieuwe kinderkamer op zolder als die verbouwt is. Verder bezoek gehad en nu nog lekker aan het crea-en. @ Finne: mooi behang hoor! Heel erg mooi in combi met jullie stoere kamer. @ Jadore: smakelijk met je cakeje! @ Vlek: heerlijk dagje met je meisje en nu lekker uit je dak met carnaval! Veel plezier! Alaaf! @Quint: beterschap voor je mannetje!! Laat hem maar extra drinken, eten komt vanzelf wel weer. Sterkte! Fijne avond!! x
Whahaha, Mees is weer crea!!! Nou ik ben weer lui!!! Lekker op de bank met een dekentje en all you need is love kijken, vreselijk zoetsappig maar ach...!
Quint, ik moet maandag bellen wanneer ze een gaatje heeft aankomende week ...ik hoop maandag al Ja zeker spannend kan nu het zo dichtbij komt bijna nergens anders meer aandenken hahaha Nou ik heb nog een paar nub experts gepbt die eigenlijk niet meer kijken , maar heel goed zijn dus mijn stoute schoenen aangetrokken en die zeggen alle 3 meisje zelfs 1 met 85% dus ik sta weer blanco qua gevoel, extra leuk bij de echo straks Zodra ik terug kom vd echo zijn jullie de eerste die het horen
Thanks mees hahha jouw hele fam is dus creabea hihihi leuk hoor, ik heb vandaag 2 grote dingen via mp verkocht ching ching kassa heerlijk
hou op Rasp hihihihi ik kan bijna niet meer heb nog meer het gevoel het niet op te kunnen houden als dat ik normaal heeel nodig moet plassen en je bent je aan het verstoppen en kan niet whahahahaha
Oh dames ik moet ook echt dingen gaan verkopen maar t blijft er maar bij. Maar het is dan wel weer een lekker spaarpotje dus ik moet er toch maar eens werk van gaan maken.
J'adore, ik hou het ook bijna niet meer vol, hahahahahaha! Verder ben ik niet nieuwsgierig, hoor! Meesje, leuk bezig weer! En tja, mijn gevoel zegt dat jullie een meisje krijgen, geen idee waarom. Kan helemaal naast zitten natuurlijk. Zoonlief is met zetpil naar bed, heerlijk. Het is toch erg zielig en vermoeiend als ze ziek zijn. Hoop dat hij morgen beter is.
O rasp dat herken ik heel erg bij mij stond het ook al tijden hoor maar na zo'n dikke portemonnee vond ik het toch wel erg fijn en de ruimte ook heerlijk dacht meteen zo wat kunnen we nog meer wegdoen hahahaha
Hahaha ik heb al wel weggooi woede gehad vandaag. Wat hormonen wel niet met je kunnen doen!! Ik wil een heleboel babykleertjes verkopen maar das zo veel werk om alles op foto te zetten dan al die advertenties maken, misschien maak ik er maar gewoon pakketten van zodat ik ze niet apart er op hoef te zetten.
Ja dat is wel slim hoor van die pakketten! Ik heb wel eens een leuk pakket voor chloe gekocht! Ik heb echt alle kleren van Chloe nog, ik kan er geen afstand van doen pfff en het zijn kratten vol :S maar ja misschien als dit een meisje is ga ik wel wat weg doen hoor! Moet alles ook gaan uitzoeken! Maar met stuk voor stuk zal je wel meer krijgen, maar met pakketten krijg je in een keer meer geld en minder werk ja is maar net wat je wilt denk dat ik dan ook pakketten zou maken!
Ik wil wel dingen weg doen waar ik niet zo veel waarde aan hecht maar ik heb ook veel wat ik niet weg kan doen hoor. Maar ik heb gewoon té veel dus er moet wat weg want ik wil uiteraard voor de tweede baby ook wel weer wat nieuwe dingen kopen.
Als we allemaal bevallen zijn moeten we een ruilbeurs houden als we allemaal een baby van het andere geslacht krijgen, whaha! Ik zit hier als een speer het laatste kussensloopjes te maken, en dan is het bijna af! Op de achtergrond is manlief naar Youp van 't Hek aan het kijken! Hilarisch!! Ik hou d'r van!!