We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hahaha ja Mees goed idee
    Mijn zusje en ik hebben ook al zoiets afgesproken. Zij heeft jongenskleertjes en ik meisjeskleertjes dus we kunnen ruilen.

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hahaha volgens mij doet echt bijna iedereen dat :D leuk! Alleen wat wel jammer is als de maten niet met de seizoenen kloppen!

3. raspberry

Ja dat is wel zo maar die eerste kleertjes zijn vaak toch gewoon broekjes en shirtjes met lange mouwen. Tenminste, ik heb de eerste weken nog echt geen rokjes en jurkjes gebruikt.

4. raspberry

Maar uiteindelijk is nieuw kopen nog leuker hahahaha!

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja ieder kindje verdient ook nieuwe kleertjes! Ik had bij Chloe wel meisjes dingen maar dan van heel zacht materiaal en dan bv een leging met een jurkje met lange mouwen indd was haar eerste pakje van noppies en het was echt zoww cute! Maar aan spijker deed ik ook nog niet hoor geen gezicht vind ik het ook om eerlijk te zijn :) iig in maat 50/58!

6. raspberry

Ja spijkerbroekjes vind ik ook pas mooi als ze wat groter zijn.
    Ik heb ook veel van noppies, nu nog. Maar de eerste kleine pakjes heb ik vooral in wit of grijs omdat het voor een jongen en meisje moet kunnen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wit super mooi vind voor een pasgebore kindje dus dat heeft Vera in het begin veel aangehad.
    Maar nu ben ik wel een rokjes en jurkjes gek maar ik vind een stoere jeans ook super hoor!

7. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

KLETSKONTEN!!!!

Ben heeeeeeel misselijk geweest net bleh:( Ik heb het koud en ga lekker in de douche:) Durf niet meer in badje hihihi:)

Ik doe lekker nog niks weg en als t een meisje is dan krijg ik toch alles van mn zus want die is klaar hahaha! En die heeft erg leuke kleertjes:D Maar ik vnd z8 erg mooi voor beebjes. Spijker pas als ze kunnen staan idd:)

Verder ben ik alles vergeten, behalve Vlek: Alaaf!!!!:D

8. raspberry

Aaaaah Finnefant, rustig aan meid!!! LEkker douchen en slapen! XX

9. raspberry

Oh en ik vind Z8 ook erg mooi!!! Lekker stoer!

10. raspberry

Mijn merken zijn, noppies, name it, Z8, lief lifestyle en de hema!

11. Funnyfant

Truste!!! Oh ja en Kik Kid.... En katvig, hula mula, knuckelheads, mini rodini, moonkids, 4funkyflavours, Smafolk, Imps & Elfs, Lief! enz enz enz.... Hihihihihihihi!!

12. raspberry

Hahahaha ja er is zooooo veel moois!!! Maar ook zooooo duur!!!
    Truste!!

13. Funnyfant

14. Funnyfant

Nou echt: Truste!!!!!!!!

15. raspberry

Ja poeh hey, allemaal super merken maar ik vind het te duur en vooral nu ze de kleertjes maar zo kort draagt omdat ze ze snel al weer in een andere maat zit.

En nou douchen en slapen jij!

16. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Holy moly (hoe schrijf je dit?) ik ken nog niet eens 90% van de merken die Finnefant noemt.....huhm....ben ik nou zo'n mode-nerd??:(
    Sorry, maar ik kijk niet zo naar merken, ik moet iets gewoon leuk vinden en ik vind eerlijk gezegt sommige dingen al snel te duur...:)
    Ben absuluut niet zuinig (volgens mijn man ben ik koopziek haha ;))maar meer zo van: hoe lang heeft hij het aan voor dat geld?
    Ik koop meestal bij de Hema, Jola (gedateerde winkel maar je moet de hippe dingen eruit zien te pikken), Prenatal en soms ook wel MP als de kaartjes er nog aanhangen.
    Hij loopt er hip genoeg bij, stoere spencers, ruite blousjes, stoere spijkerbroeken en heb laats op een kledingparty 2 super leuke truien gekocht van Tomdu. Zo'n kakki donkerblauw met van die leren armstukken met wit boordje en v-hals, zo stoer!

Maar het is inderdaad veeeeeeeel leuker om nieuw te shoppen voor de baby! Ik doe mee!!
    Ik heb wel 2 truitjes gekocht voor 2 geslachten zeg maar.
    1 van Noppies voor als het een jongen wordt met een bus erop, groen en blauw.
    1 van Name it met roosjes erop en 'mama's prinsesje' erop voor een meid.
    Verder zoek ik nog iets neutraals maar wel iets apparts voor als 1e pakje. Liefst met overslag, maar daar kan ik dus niks leuks in vinden...
    Iemand nog iets leuks gezien?

17. raspberry

Bij de hema hebben ze ook wel een paar leuke met een overslagje hoor, maar dan moet je in de winkel gaan kijken want ze hebben op de site van de Hema lang niet alles staan. Wil je dan iets met kleur? Want ze hebben wel een leuke grijs met wit gestreepte met oranje boordjes, die heb ik ook, en ze hebben ook wel rood met grijs gestreept met een grijs broekje erbij.

18. raspberry

En wat betreft de merken, ik ben er best wel in thuis maar ik geef echt niet veel geld uit aan kleding hoor, ik heb het er niet voor over, ik ben een goeie koopjesjager zeg maar hahaha. Vera heeft toevallig wel veel merkspul maar dat is omdat ik het mooi vind en niet om het merk.

19. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Die rode met grijs gestreepte van de Hema heb ik ook. Maar ik vind het niet echt speciaal snapppie? Vorige keer kreeg de kleine een stom wit overslag truitje van het ziekenhuis aan! Zelfs het mutsje was van het ziekenhuis....vond dat wel jammer...
    Vind het zo zielig om iets over dat koppie te trekken als hij/zij net op de wereld is....

20. raspberry

Ja precies dat is ook zo, en da ziekenhuisspul is niet mooi nee.
    Ik had voor Vera een lichtbruinig setje van een dikke fluweelachtige stof met een uil er op van de H&M. Zo'n zelfde soort setje heb ik ook in het wit met een egel er op voor de volgende baby. Zijn ook lekker warme pakes en super schattig vind ik. Ik vind het ook wel belangrijk dat het lekker warme kleding is als ze er net uit zijn.

Deel Deze Pagina