We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ja daar zit ik dus ook over te dubben.....
    Mijn zoontje kwam in december ter wereld, en de volgende hoog zomer.
    Krijgen ze dan evengoed een mutsje op? En dragen ze dan evengoed lange mouwen?

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Jazeker, een muts en lange mouwen! De muts zal misschien minder lang nodig zijn maar dat hangt van de kleine af, of hij/zij de temp goed kan vast houden. En lange mouwen is voor pasgeborenen geen overbodige luxe hoor.

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Tja, het zal zich vast wel uitwijzen, en moet net toevallig zijn dat het dan 35 graden buiten is he!
    Wist ook wel dat vanuit 37 graden het zowieso een graadje of 10 minder is als hij/zij eruit komt....brrrr....alleen mama zal het zweet wel op het voorhoofd hebben staan!

4. raspberry

Hahahah ja laat dat zweten maar aan de moeder over!!
    Het zal zich dan wel wijzen inderdaad maar ik zou het wel een mutsje klaar leggen/meenemen voor de bevalling.

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Heb een hele leuke nog van mijn zoontje: 'Bad hair day' staat erop van BamBam!
    Maar zorg dit keer wel dat hij/zij onze kleertjes aankrijgt!:D
    Ik ga er een eind aan breien voor vanaaf.
    xx en welterusten!

6. raspberry

Ik ook!! Slaap lekker!!!

X

7. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Oh lekker uitgerust uit de douche:D

Maarre: Ik vind die merken dus alleen erg mooi, ik koop er bijna niks van, vind ik VEEEEEL te duur. Maar af en toe, in de uitverkoop koop ik zo'n pakje. Of via MP. Ik koop mijn Vingino broekjes ook via MP. Kan mij t schelen dat er een knietje door is, lekker stoer juist! En dan een geruiten HEMA bloesje er op en superstoer!!! Maar voor een spijkerbroek doe ik geen concessies, ik vind het een groot verschil tussen bijv Vingino of HM... Niks mis mee, maar persoonlijk vind ik Ving. gewoon mooier staan (bij de billetjes):D
    En qua shirts zijn merktruitjes vaak iets langer, dat vind ik persoonlijk ook mooier... Maar ik combineer me suf hahahaha! Soms Hema, Prenatal, Jola en soms merk
    (Mees: Ben verslaafd aan Wolk, maar ken de eigenaresse ook dus dat scheelt ook hahaaha)

Zooooo nou ga ik lekker slapen!!! Truste!!!

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@vlekkengek; oh heerlijk zo'n dagje meid:)

@quint; tja afwachten he;)beterschap met je zoontje, zo vervelend!

@jadore; zo jij lekker cake gebakken, mmm ... doe ik nooit ook geen koekjes haha kan ik niet, tja blond he:p
    gevoel zegt meid...
    meesje jongen
    giraf ook jongen

@finn; erg he als je uitgelachen wordt terwijl je boos bent, hier ook hoor, en dan moet ik (hoe fout) zelf ook lachen!

@carnaval; voor degene die er aan doen; wens jullie veel plezier!

@meesje;crea bea!
    zo wat was ik blij dat jij 90%van de merken niet kent die finn opnoemde... ik ook niet haha

@kleidng; kocht nooit wat bij hema, ook niet wibra/zeeman...
    wel tuunte (soort jola) mexxen villa happ, helaas nu niet meer:(
    Ik heb al sem zijn kleren verkocht, alleen 1ste pakje heb ik nog...
    Vingino kan sem niet aan, zit hem helaas voor geen meter! vooral met zijn buik niet ,spijkerjas gezien afgelopen zomer, maar ja die buik zit in de weg;)

@all; lekker dagje gehad hier was erg gezellig...
    heb alleen beetje rood slijm na het plassen op wc papier:(
    Morgen nog drukke dag en dan begint de week weer, me vakantie zit er op...
    xxx

9. Funnyfant

Oooooooh ja: Jadore ik denk ook een meisje, altijd al eigenlijk. Giraf ook een meisje en Mees een jongen.
    Rasp een jongen Vink een meisje Mliefje een meisje(twijfel) en Maaike ook een jongen. Maible een meisje en LM ook een meid...
    Volgens mij heb ik ze nu... En ik? Een jongen denk ik... of een meisje... hmmm????

Wolfje: Vreemd dat slijm??? Als t aanhoudt even langs HA gaan!
    Fijn weekend!!!

10. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

finn; ja heb het zooo vaak wordt er zo moe van!

11. raspberry

Goeiemorgen!!!

Vera heeft besloten dat de dag vandaag al vroeg beginnen moest helaas! Maar ach, nu zitten we lekker samen beneden en vind ik het al niet erg meer.
    Ik heb vanmorgen nog even een laatste test gedaan en ik ben helemaal blij met een mooie knaltest. Gisteravond ben ik in bed nog erg misselijk geweest, t zweet brak me uit. Dat is nieuw voor me en ik ben sowieso nooit misselijk. Maar goed, HCG ole ole ole!!!

12. Funnyfant

Jeeeeeej mooie test Rasp!!! Lekker he zulke knallers!!!
    Ik heb dus ook avondmisselijkheid:(.. inclusief opvliegers ja! grappig hoe onze zwangerschappen op elkaar lijken:D

13. raspberry

Hahaha ja inderdaad!!!
    Ik troost me met de gedachten dat die misselijkheid door HCG komt en dat het een goed teken is en het gaat vanzelf weer eens over maar ik hoop toch echt niet dat het erger wordt.
    We zien het wel, voor nu ben ik gewoon heel blij dat het voor mn gevoel nu goed zit met de zwangerschap, ik had toch even een knaltest nodig en ik wou toch even voorbij mijn nod zijn.

14. giraf

giraf Niet meer actief

haha! Hier nog 1... voor mijn gevoel heb ik er al een halve dag opzitten :D
    En het erge is, de kleine ligt alweer op bed..... ach, nu heb ik lekker de tijd voor de speelbal!

Mooie test Rasp! Een echte knaller!!

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Helloooo :D

@FF, ahhh wat vervelend dat je zo misselijk bent pfff ik weet wat het is helaas. Sterkte meid hopelijk gaat het snel weer over!

@Merken en winkels, Ik ben erg van Barbara Farber, Kate Mack, Noppies, esprit, BabyDior, H&M, Hema, V&D, Nike/la coste/Allstars schoentjes, pfff zo'n hoop kan alleen even niet meer bedenken

Even verder lezen ;)

16. Funnyfant

Aaaaarghh we komen er niet uit wat betreft meisjesnaam...:(:(
    Echt als ik dan een keer YES denk, zegt ML: nee vind ik niks en als hij zegt: Dat vind ik leuk, dan heb ik niet die YES-reactie... Echt we hebben alle namen gehad. We hadden ook al een naam, maar nu twijfelen we weer... :(:(:( Ohhh ik baal echt gewoon... Ben zo bang dat we er niet uit gaan komen.:(:(:(
    Stom he dat ik me daar zo verdrietig over voel, we hebben nog even, maar ik heb echt alle namen gezien, echt! Stom zeg....

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Finny kan me niet voorstellen dat jullie er niet uit gaan komen, je hebt echt nog heel veel tijd en je hebt vast nog niet alle namen gezien hoor!!! Wij weten t ook nog niet voor een meisje! Althans ML is nog niet overtuigd nu eerst weten wat het is anders zoek ik me een ons voor niets! Komt wel goed schatje, maar indd wel blijven zoeken en niet denken ooo komt wel...zo heeft mijn zus na de geboorte klein beetje spijt van de naam gekregen omdat ze niet wist dat het meer een meisjes naam is dan jongens ....ik vond het erg vreemd hoor dat ze dat niet wist maar goed ze twijfelde ook in de laatste dagen nog dus ja gewoon net zo lang doorgaan tot jullie er zeker van zijn :D gaat zeker lukken :D!!

18. Funnyfant

Hmmm ben wel benieuwd naar die naam van je zus hihihi:)
    Ach ik hoop het echt!!!

19. raspberry

@Ff, gaat wel goed komen meid, en je hebt vast nog niet alle namen gehad, das bijna inmogelijk!!!

20. Funnyfant

Ben er bang voor van wel hihihihi!

Deel Deze Pagina