Ninthe vind ik dan mooier dan de meeste in je lijstje! Vind dat ook heel mooi bij Finn staan, nr1 vind ik persoonlijk niet zo mooi met finn in combi doe maar eens alsof je ze gaat roepen, althans dat vind ik hoor maar namen is zoooo'n smaakkwestie moet je je eigenlijk niets van aantrekken wat een ander vindt maar ja ik vind het ook leuk als mensen mijn namen leuk vinden
Hahaha gelukkig allemaal andere smaken!! Zou wat zijn bevallen we allemaal van een kindje met dezelfde naam hahaha! Dat kletst zo moeilijk... Maar Giraf, vind jij nr 5 niet stom bij Finn dan? Dat rijmt... Daarom wordt het die waarschijnlijk niet...
Jullie moeten kiezen he! Wij geven alleen maar onze (ongezouten ) mening.... Als jullie 1 het mooist vinden, dan moeten jullie daar gewoon voor gaan! Twijfel over de naam, volgens mij heeft elke zwangere vrouw daarmee te maken gehad, haha.... Wij hebben eigenlijk nog geen moment nagedacht over namen en we moeten er nog 2 kiezen ook (jongen/meisje) pfff
Nou dames, ik ga m weghalen. Thanks voor jullie reacties!! Ik denk dat rasp gelijk heeft: op een gegeven moment weet je het gewoon
Ja dito, maar de jongensnaam hebben we al en daar twijfel ik echt niet aan, heel gek! Had ik bij Finn ook. We hadden Linn of Ninthe als meisjesnaam bij Finn en ik twijfelde heel lang daarover. Uiteindelijk zou het Linn worden. En over Finn geen seconde getwijfeld.. Gek he!
Stom sowieso niet, dat vind ik bij geen enkele naam, maar net wat Jadore zegt, als je de namen samen gaat roepen "....&...komen jullie eten!" dan klinken ze niet zo leuk samen vind ik Maar nogmaals, dat vind ik, het is jullie kind, jullie naam, jullie keuze!
Ja dat weet ik en ik zal uiteindelijk de keuze helemaal zelf maken. Maar ik hoor liever nu van jullie dat het raar klinkt, dan dat ik er achteraf spijt van krijg als ik het dan hoo. Want dan is de naam al gegeven. En nu weet ik het en kan ik alsnog die naam gewoon kiezen, maar ben ik wel voorbereid op andere reacties...
Ben ik ook even.... Heb net je lijstje gezien Finne, en ik moet zeggen dat ik het moeilijk vind! Maar ja, jullie vonden mijn meisjesnamen ook 'bagger' dus ik kan hiervan nou ook niet direct zeggen: Yes die is gaaf.... Ik vind nr 4 juist niet zo mooi. Veels te zoet zeker als je voor een stoere naam wilt gaan. Er zitten er meer bij die van hetzelfde zijn bij Finn, maar nr 1 zou ik niet doen, komisch duo effect zoals Giraf volgens mij zei. Vind dat de naam met R wel appart en heel wat anders, sommige inderdaad ook meer jongensachtig. Naja, aan mij heb je dus ook niks... Vind het behang wel erg leuk, maar dat had ik al gezegt geloof ik!? Nou heb ik wel open en blook onze meisjesnamen hier op het forum gezet,......naja, als er iemand achter komt....is dan maar zo, jammer dan. Wellicht veranderen we op het laatst toch nog, al denk ik van niet! @ Rasp: hopelijk is je misselijkheid van korte duur!! Op tijd een klein beetje eten, snacken. Scheelt misschien?
Reacties op de naam... Bij ons waren er ook een aantal mensen die de naam niet mooi vonden, dan krijg je echt van die reacties: "Hoe?? ... Goh, apart hoor" Wisten we gelijk dat ze de naam niet mooi vonden...
Hahahaha nou, dan wordt het nu weer een jongetje hihihi! Mag best hoor, ik vind die naam helemaal te gek en zou m ook het liefst voor een meisje gebruiken, maar ML niet... hihi Oh weet je, mijn buurjongentje (ook 1) heet Dim, dus nr 1 is sowieso misschien geen goed idee, maar vind m wel zoooo leuk. En mn oude buurmeisje heeft een zoontje Jeps... Dat vind ik zo gek klinken als je t hardop zegt!! Maar ja zij zijn er superblij mee en daar gaat het om!!!
@Mees, de misselijkheid valt wel heel erg mee hoor, het is vooral 's avonds in bed en dan ook vooral als ik op mn rechterzij lig, als ik dan omdraai naar links dan gaat het beter. Ik heb trouwens ook best wel last van dat het er in schiet in mn liezen, ik herken dat dus als bandenpijn maar dat kan toch nog niet? Als ik snel opsta of omdraai in bed dan schiet het er in en dat doet zeeeeeeeeer!!
Ik vind m heeeeeel leuk, maar idd dan weet je genoeg! Ach ja je kunt niet iedereen pleasen, toch? En als jullie er gelukkig mee zijn, dan boeit de rest gewoon niet! Maar ik vind m erg leuk!
Whaha, wij zaten een keer thuis met vrienden die op bezoek waren en een vriendin van mijn vriendin belde dat ze net bevallen was van een zoontje. Wij hoorde het volgende: "En hoe heet hij?" "Kenji" "Huh, oh ja .........................leuk" Klonk dus echt zo van: GADVERDAMME wat een naam! Dochter heet Kyra en zoon Kenji......ons bezoek zei: zijn net honden namen! Tja. smaken verschillen: gelukkig!!
Rasp jouwzwangerschap=mijn zwangerschap Ik heb precies hetzelfde in mn liezen. Schrik me steeds het apenlazerus joh!! Maar ik hoorde dat je bij een tweede sneller bandenpijn krijgt!! Heb je ook een holle rug? Want dan zijn die banden sowieso te kort bij ons en kn je het een beetje verhelpen door ze heel rustig en voorzichtig op te rekken/stretchen. Ik ben erg misselijk na koolzuur, vet, kruiden, pittig eten enzo... Maar het trekt gelukkig wel snel weg steeds, als ik iets lichts heb gegeten.. Of fruit MMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!
Finne: SORRY! Bedoelde het niet gemeen of lullig hoor, maar in het algemeen was er eigenlijk niemand die zei; wauw! Maar dat geeft ook helemaal niks, ieder zijn mening, moet er anders ook niet voor vragen. Ging mij ook meer om naar welke neigen jullie het meest, en ideeën die jullie krijgen bij de naam. Rijmen/mee voor de gek gehouden worden enz. Ik ben er ook nog niet uit, vind allebei wel ok.
Geeft niks gekkie!!!! Ben niet boos, was een grapje!!!! Oooh het is ook zooooo moeilijk een naam te kiezen!!! WAAAAH Oh en die R naam vind ik ook erg mooi bij Finn staan...
Dames, ik ga jullie voor nu verlaten, we gaan zo naar mijn ouders. Vaste prik op zondagmiddag, voetbal kijken en lekker hapjes eten hahaha. Tot later! Fijne dag verder allemaal! X