Rasp: fijne dag, en niet teveel hapjes, en vanavond gewoon alleen op links liggen, is ook het beste zeggen ze! Kan misschien wel bandenpijn zijn, alleen voelde dat bij mij heeeeel anders. Maar het zou best kunnen. Finnef: Ik vind die R naam gewoon stoer en toch ook vrouwelijk. En helemaal anders als die andere. Die andere komen sneller in de lijn van Finn voor als je begrijpt wat ik bedoel. Omdat ze allemaal een dubbele letter hebben, komt dat zo verzonnen in de lijn van Finn voor. Oh, gek he, toen ik jong was vond ik Merel helemaal geweldig en Gijs voor een jongen, en nu....? Gijs is echt helemaal niks meer vind ik, en Merel blijf ik lief en mooi vinden maar man vind het echt niks! Moet hij steeds ana een vogel denken.....gek maar dat heb ik helemaal niet dat vogelige....
Hahahaha lastig he dat die mannen mogen meebeslissen hahahaha! De namen zijn op verzoek verwijderd door beheer.
Hahah! Wij hebben echt he-le-maal dezelfde smaak, vind alle namen op dit lijstje super! Hier liggen ml en ik gelukkig wel ver op 1 lijn.
Voor mij zijn die te Hollands maar ook omdat wij een tintje krijgen (als het goed is ) vind ik dat niet bij ons passen, maar als ik een kindje zie waarbij het past vind ik het wel weer erg leuk! Wij hebben nu natuurlijk een korte naam voor een meisje ik vind 2 hele korte namen dan niet zo leuk! Onze naam voor een meisje is dus weer ietsjes langer Maar ik vind Kenji wel gaan hoor, ik zou hem niet kiezen maar vind het wel een stoere naam. Ik vind de afkorting alleen weer echt niet kunnen Ken ielll sorry! Maar Kyara vind ik ook mooi! Alleen de namen samen vind ik Jut en Jul! Te gepast daar hou ik niet van Maar apart en volluit gesproken vind ik ze wel leuk en heb ze ook vaker gehoord, dat is ook vaak met namen aan sommige moet je gewoon even wennen!! @Rasp vervelend van je misselijkheid, maar gelukkig nog wel te doen dus maar die pijn in bed is dat ook tijdens het draaien en in je rug of pijn enkel bij je liezen?
Ben er vandooor!!! Ga naar de kroeg hii ML heeft net een andere naam gezegd en die is GEWELDIG!!! Dus ik ben blij!!!!!!
Whoehahahahahahahah! We hebben dan wel niet zo'n geweldige meisjesnamen uitgezocht die aansluit bij de smaak van mijn forum-dinnetjes....maaaaaaaar ik weet in ieder geval dat Finnefant en Giraf onze jongensnaam helemaal te gek vinden!!!!!
Whhahahahaha finny je bent er af en toe ook 1 hoor net nog zorgen maken dat jullie er niet uit gaan komen aankomende 7 maanden en nu vandaag toch nog DE naam vinden yeahhhhh fijn meisy!!! ben heel benieuwd
Ach mees mij interesseerd het echt geen bal wie er wat van denkt! Ja tuurlijk vind ik het leuk als andere hem ook mooi vinden, maar ja dat is nogal wat proberen aan iedereen zijn smaak te voldoen dan wordt het wel een heeeeleeeee lange naam whahahaha maar als je het zelf maar leuk vind en daarbij het je kind er niet voorschut mee zet vind ik dat iedereen t lekker zelf moet weten sommige namen vind ik nl wel een soort van kindermishandeling echt van tis grappig om je kind een naam te geven of gewoon te ego zijn nee zielig voor die kinderen die elke dag hun naam horen!
Gelijk heb je Jadore! Ik vind sommige namen tegenwoordig inderdaad zo van: grappig en gewaagd he?? Maar het kind zit er mooi mee te kijken de rest van zijn leven! Ik vond het alleen grappig 'onze jongensnaam' te zien voorbijkomen! @ all; mijn voorlopig laatste naaiproject is tot einde gekomen...... Ben wel erg trots op het resultaat, heb een foto in mijn album staan. PS, er moet nog wel een matras in het bed, vandaar dat het een beetje vreemd uitziet zo. Iemand nog crea ideeën??? Anders gaat de naaimachine terug naar mijn moeder. PSPS: Ben wel erg benieuwsd naar je speelbal Giraf!
pfoe dat was weer een boel bijlezen giraf, veel plezier bij je oma. FF, een hele discussie over namen (heb ze helaas niet kunnen lezen) maar gelukkig ben je er nu ongeveer uit zo te lezen veel plezier in de kroeg. iemand ging ook bij haar ouders voetbal kijken, ook veel plezier !! gelukkig kiest niet iedereen dezelfde namen, dat zou wat zijn . vind al die discussies altijd wel leuk om te lezen, doe je weer wat inspiratie op gister carnaval was helemaal geweldig !!, iedereen moest 2 x kijken wie ik was, zo grappig. had een gele afrokapsel pruik op met een boerenkiel achtig ding, stond best leuk . vandaag bij de creabeurs in arnhem geweest, lekker alleen slenteren langs de standjes, ML en kind zijn lekker thuis gebleven kon ik rustig mijn gang gaan . oh en vanmorgen paste ik weer in mijn favo spijkerbroek , ik ben helemaal blij !!!!!!!
Op mijn favo site (applicaties-en-zo) zijn de strijkletters uit de collectie gehaald, deze heb ik via smukhus, heel betaalbaar!!! Ben er zo blij mee, krijg gewoon zin om door te gaan, maar wat? Jij nog wat leuks gekocht of alleen inspiratie opgedaan? Enne....gefeliciteerd met je nieuwe gewicht, super dat je spijkerbroek weer past, dan weet je weer waar je het voor doet he! Petje af!
Meesje, het is erg mooi geworden! Ik zeg wauw Slaapt je zoon nu nog in een ledikant en krijgt hij dit bed als de baby er is? Namen, ieder zijn smaak inderdaad. Ik denk dat jullie onze namen niet geweldig zullen vinden. Namen van FF heb ik niet gezien dus heb daar geen mening over Giraf, graag een foto van jouw naaicreatie! Vlekkengek, leuk geweest gisteren? *Edit lees het al hierboven!*
@ Quint: He meis!! Over je vraag: hij gaat erin zodra we een nieuwe matras en bodem hebben, ik hoop over een week of 2. Wil hem eerst op zijn oude kamertje erin laten wennen, zodat hij straks met bed en al naar de nieuwe zolderkamer kan. Anders wordt het wat veel gevraagd vind ik....en die zolderkamer wil ik graag af hebben zo'n 2 mnd voor de baby komt. Anders krijgt hij misschien het gevoel ingeruild te worden