We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Quint, hihiiii wat leuk!!!
    Wij wisten al jaren voordat we zwanger wilden worden dat onze dochter Vera zou gaan heten en daar hebben we dus ook aan vast gehouden, geen enkele andere naam kon het overtreffen.

2. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    FF, hele dikke knuffel terug!

Rasp, volgens mij liggen wij een beetje op een lijn qua namen/babyspullen. Want ook wij hebben MC Mura 4 en Koelstra Simba hahahahaha. Mijn oma heet Vera en het is een heel bijzonder iemand. Voor ons is het dus een hele bijzondere naam en een vernoeming.

3. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Wauw mooi!! Dat is heel speciaal... Mijn oma's heten Lieke en Mia;) Not my style hihihihi

Maar Vera en vooral Veerle vind ik heeeeel mooi, maar onze achternaam begint met Ver..... En dat vind ik dan niet zo mooi staan/klinken:)

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Quint, ja we zitten inderdaad wel aardig op één lijn. Wat mooi dat jullie met de naam Vera ook nog eens je oma vernoemen, dan is het nog mooier en bijzonderder.

@FF, tja je moet inderdaad ook rekening houden met de achternaam. Aangezien mijn vriend van italiaanse afkomst is wilden wij geen oerhollandse namen omdat dat dan niet bij de achternaam past. Maar ik vind de echte italiaanse namen ook niet echt mooi, zijn over het algemeen van die lange namen en daar houden wij niet van.

5. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    hihi de namendiscussie is weer losgebarsten :D

Lieke vind ik ook heel mooi, maar Sylke en Lieke vind ik teveel op elkaar lijken :( jongensnaam hebben we al wel, maar eerst maar eens zwanger worden voordat ik me hierin meng :)

RB voel me idd heel super, deed hem vanmorgen aan in de hoop dat ie al iets beter ging zitten maar tot mijn verbazing zat ie super, zelfs een beetje losser dan eerst :D.

net de laatste boer zoekt vrouw gekeken :(, weer een aantal maanden wachten op de volgende (als er al een volgende gemaakt wordt) het was weer super !! vooral de compilatie op het einde.

6. Funnyfant

Nou BZV was weinig verrassend vond ik... Ach wel schattig die verliefde krullenbollen hahaha:D

Ooooh de misselijkheid komt weer op hoor:( Bleh:( Ik ga maar snel slapen denk ik:)

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@rasp;
    mooie test meid:) s6 met misselijkheid

@finn;
    jij ook veel s6 met de misselijkheid meid!
    namendiscuccie net meegemaakt:(

@giraf;
    gefelciteerd met je oma, veel plezier!

@all; dikke knuffel voor jullie!

ik dus echt mega rood slijmverlies... nu inlegkruisje voor, maar ben bang zo / morgne maandverband...

klussen wordt niks zo... ei moet nog komen...

binnenkort misschien toch maar eens hierover de ha bellen..
    maar heb dus deze week nieuwe... pff

8. Funnyfant

Ooooh Wolfje wat naar. Het lijkt me zo eng als je steeds zoveel rood verliest. Ik denk echt dat de HA een heel goed idee is meis. Bedoel je deze week een nieuwe ha??? Hmmm das niet prettig met zoiets bij een vreemde, maar aan de andere kant misschien juist wel. Maar meissie misschien is er wel iets heel kleins en simpels wat zo verholpen is en je zo zwanger bent.. Dat kan ook he!!! En dan baal je dat je er zo lang mee hebt rondgelopen:) HEeeeeel veel sterkte lieverd en een dikke knuff!!!

9. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    wolfje ik zou als ik jou was idd de HA even bellen, je bent net 2 weken geleden ongi geweest en nu weer bloedverlies :(.
    zorg goed voor jezelf meid en laat het even bekijken, is niet het leukste want ik ben het ook al een maand aan het uitstellen, maar in jouw geval zou ik toch zeker wel even gaan !!

dikke knuf voor jou !!

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Vlek, Super leuk klinkt het allemaal :D Hihii geweldig zie je al helemaal staan:D!!! Goed dat je je spijkerbroek weer past al hoewel ik stiekem hoop dat je hem heel snel niet meer zult passen :D:D:D:D door je beebje dan he :D

@FF, Meesje had het daarover Kenji en Kyara van dr buurtjes ofzo geloof ik daar ging ik op in ;)
    Ja precies jullie moeten het leuk vinden en wij en zoals ik al zei ik ga er geen wedstrijd van maken wie de meeste mensen meekrijgen die hem ook geweldig vinden, juist die namen worden meestal erg commercieel! En dat vind ik dan ook weer niet leuk ;) althans geen top 10 iig!!!
    Whahahahahahaha is ook echt wat voor een man...eerst keihard afwijzen en dan denken zelf een naam gevonden te hebben alleen andere schrijfwijze whahahahaha geweldig!!! Leuk dat jullie er uit zijn en je helemaal enthousiast bent dat vind ik wel een must bij DE naam hebben ;)
    Goed dat je t verteld hebt tegen je szusje zo krijg je iig niet dat probleem nee!

@Quint wauwww wat goed van je ei in zicht :D!!! Yeahhhh!! Mooie lichtpuntje meisy!!!

@Rasp, ja dat klinkt dan indd wel als bandenpijn ik heb ze nooit zo ervaren hoor...meestal van die steken even of ongi pijn maar verder...maar je hebt je vk gelukkig al gesproken dus!

@Quint namen en vernoemingen ;) bij onze jongensnaam is ook meteen een vernoeming van belangrijk persoon voor ons.

@Wolfje, lieverd ga eens even heel snel morgen je HA bellen, dat kan toch niet goed zijn :( ik hoop dat het niets is maar ik maak me echt werkelijkwaar zorgen om je hoor!!!! Dikke knuff laat je het zsm weten als je meer weet?

@All en vraag van Finn, Whahahahaha ik vind jullie heel lief en jullie zijn ook echt mijn zpdinnetjes, maar ik ga echt mijn namen niet veranderen als iemand ze hier heeft whahahahaha sorry misschien dat ik zo moet lachen, maar dat gaat wel heel ver hihi...tja ik heb sowieso niets te vrezen al zou ik er wel rekening mee gehouden hebben, Weet zeker dat Meesje hem iig niet heeft voor een jongen en Maible denk ook niet verder denk ik niet dat iemand echt eerder zal bevallen, maar sorry ik hou hem :p:D whahahaha

@All, zo ik ben weer wezen sushien met ML samen was erg gezellig :D

11. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Wolfje, een knuffel. Heb je een nieuwe ha? Misschien maakt het juist makkelijker om daarheen te gaan? Sterkte en ik duim voor een geluksronde voor jullie!

FF, Lieke is nu helemaal in, een top 10 naam, geloof ik. Sterkte met je misselijkheid, is niet leuk.

Bzv is inderdaad helemaal niet verrassend afgelopen. Vlekkengek, je wacht dus nu al met smart op een nieuw seizoen ;) ik hoop dat het zal komen!

12. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

bedankt voor jullie reacties; ik weet dat ik de ha moet bellen, maar druf gewoon niet, pff
    voel me nu gewoon zo naar en vies, bah...ellende...

13. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    J'adore wahahahahahaha nee schat juist helemaal geen ei in zicht... Was een beetje cynisch bedoeld, sorry dat ik je op het verkeerde spoor heb gezet.
    En wij zijn helemaal dol op vernoemen. Maar niet als roepnaam want die wordt sowieso geen vernoeming.

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Wolfje!!! Je kan beter nu gaan dan ermee door lopen schat GAAN!!!!! Huppake straks is het iets dat nu nog goed te doen is, maar als je ermee door blijft lopen minder makkelijk dat vergeef je jezelf nooit better safe then sorry meid!!! En liever 1000x te veel dan 1x te weinig en daarbij daar is diegene HA voor geworden die hebben echt wel viezere en ergere dingen gezien en meegemaakt hoor knuffy meisy denk echt aan je!!

@Quint O :( hahahahahaha doos ik helemaal happy ;)
    Maar bij ons ging het zo met onze jongensnaam, ik zag hem was gelijk verliefd dacht meteen chloe en ....... (puntjes zijn neit de aantal letters hoor ;)) en dacht JAAAAAAAAAAA nu ML nog overtuigen omg hoe ga ik dat doen alles is meteen NEEEE en Uuu NEEE hahaha Ik zei deze naam en hij uhmmm weet niet even laten gaan nog geen 5 min later kwam hij terug vind het eigenlijk wel mooi...wij de betekenis gezocht en de afkorting wauw het was gelijk de vernoeming voor wie we een jongen wilde vernoemen :D:D:D:D hoe meant to be kan je het krijgen :D:D:D dus normaal doen wij 1e naam ook niet vernoemen en met meisje zal dit waarschijnlijk ook niet het geval zijn ;)

15. Funnyfant

@ Wolfje: Ooooh lieverd je bent toch helemaal niet vies lieverd... Je kunt idd echt gewoon beter nu zsm gaan!!! Zo kun je ook niet verder meissie. Ik zou zo met je meegaan als het je zou helpen:)
    Dikke knuffel!!!

@ Lieke: Kan een top 1 naam zijn, ik vind m echt niet mooi, sorry;)

@ Jadore: Nee ik ook niet hoor!! Ik hou ook mijn naam, het heeft moeite genoeg gekost hahhaha! Mooi dat de keuze van de naam voor een zoon zo mooi in elkaar valt, als een puzzeltje:)

@ Quint: Maar we hopen wel dat je snel je ei vind;)

Oooooh ben misselijk!!!!! Ik ga nu slapen, heb weer veel te lang met mn zus aan de foon gehangen hahahaha! Ik ga lekker slapen over mijn zoon en dochter hahahaha! Ik wil gewoon een tweeling!!!:D:D

16. giraf

giraf Niet meer actief

Op veler verzoek: :D
    Bekijk bijlage 133794
    Hij is nog niet helemaal af, want in het oranje vlak wil ik dan straks de naam nog borduren, maar daar moet ik nog even op wachten :p

17. giraf

giraf Niet meer actief

En? Vinden jullie het wat?
    *edit*
    Ik zie net dat alle foto's scheef staan :) ach, als jullie je hoofd naar links draaien als je de foto's bekijkt zie je ze goed :D

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen dames!!!

Door de misselijkheid ben ik niet echt mezelf dus weinig online!!

Giraf, gaaf hoor!

Wolfje, knuf meis. Zou inderdaad contact opnemen met de HA.

En las wat over namen, ik zou de naam die ik heb ook niet veranderen. Onze meisjesnaam staat al een tijdje vast en jongensnaam hebben we nog niet.
    Vanmorgen kleine man naar opvang gebracht, heb ik zo'n hekel aan he!!! Kan nooit mijn tranen bedwingen :). Terwijl hij gewoon direct bij de leidster in de armen springt. Ik gooi het maar op hormonen :D

Deel Deze Pagina