We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @giraf, WAUW!!!!!!!!! Vind het echt super mooi!!!!! Dat je dat kan echt geweldig!

@FF ik zou t eerder gek vinden als iemand zijn naam zou veranderen voor iemand op t forum. Een 2ling :D ja meen je dat t lijkt me speciaal maar ook heeeel erg zwaar! Heb je lekker gedroomd :D?

@LM, wat vervelend voor je moet je ook vaak overgeven? Ik weet helaas wat je mee maakt! Hopelijk gaat t snel beter of anders ook aan de emesafene vind t echt een aanrader bij extreme misselijkheid en overgeven!
    Ahhhh ja dat lijkt mij ook heel moeilijk, maar nog moeilijker als ze dan zou gaan huilen gelukkig vindt jouw mannetje het helemaal geweldig daar :D!

@Maible spannend vandaag uitslagen! Krijg je dan ook een echo?
    Ik wacht op je hoor :D spannend, maar het zal vast en zeker goed zitten!:D

@all net gebeld, maar voicemail dus straks weer bellen pfff ben helemaal zenuwachtig!

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Giraf: wauw!! Jij bent ook een goeie op de naaimachine zeg! Knap werkje, en niet het simpelste!
    What's next??

@ Jadore: hoop dat je snel een afspraak hebt, nu wordt het wel errug spannend! Elke dag is er 1 te veel he, nu wil je gewoon echt weten wat er in je groeit!!

@ Maible: veel plezier bij de VK vandaag!

@ alle misselijke dames: veel sterkte!!! Ik hoop dat jullie snel weer de oude zijn, energievol en met goeie trek!

Ik ga me zo maar eens aankleden :)...loop hier nog rond als een dweil in mijn ochtendjas. Kleine heeft tv-morgen....(maandagmorgen kijken we iets meer fimpjes als de rest van de week, slow start zeg maar)
    Ben gisteravond al begonnen met opruimen hier, en vandaag wordt er gepoetst!! Geloof dat ik een nesteldrang-aanval heb gekregen....
    x

3. giraf

giraf Niet meer actief

Thanx meiden! Zit hier gewoon helemaal te glunderen door jullie complimentjes :D

Mees
    Whats next? Ik wil graag een muziekmobiel voor onze eigen baby maken! Vorm enzo weet ik nog niet, stof heb ik nog genoeg, maar ik wil eerst weten wat voor behang we gaan gebruiken op de babykamer, dan pas ik daar de stof op aan.

Jadore
    Kan me je zenuwen voorstellen hoor, ik ben ook zo ongeduldig :)
    Blijf dan echt de hele dag bellen net zolang totdat ik ze te pakken heb....

Nathalie
    Vervelend dat je zo misselijk bent!
    Hier ook 1 die haar kind niet kan achterlaten op de opvang :( Maar het zal toch moeten ;)

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Meesje, ja echt precies zoals je zegt als je eenmaal die keuze hebt gemaakt en weet dat je echoscopiste het nu kan zien dan moet je het gewoon zsm weten :D
    aankleden wat is dat whahahahaa, doordat ik zoooo ziek ben geweest moet ik nu weer mijn ritme op gaan pakken...eerst ff beetje bijkomen van alle zieke maanden en dan gaan we weer "normaal" doen ;) hihi moet zeggen dat ik het ook heel leuk voor Chloe vind TV ze geniet er echt van en het is echt leerzaam ze doet veel dingen na van tv :D

@Giraf, pfff ja precies heb nou al 3x gebeld in 1.5 uur tijd :S Kan het niet uitstaan. Nou glunder jij maar dat heb je helemaal aan jezelf te danken vind het echt heel mooi en knap en dat zeg ik niet om jij te plezieren hoor het is gewoon zo :D! Lucky new born girl :D!

@Alle misselijke nou ik kan jullie vandaag weer even de hand schudden lekker gal staan spugen tot het er helemaal uit was vanochtend na tandenpoetsen....hebben jullie ook zo'n moeite met tandenpoetsen? hebben jullie misschien tips?

5. giraf

giraf Niet meer actief

Volgens mij denkt iedereen hier dat ik weer een meisje krijg, maar mijn gevoel zegt toch echt een jongen hoor dames...
    Maar bij de 1e dacht ik ook dat het een jongen was, dus nu heb ik weer hetzelfde gevoel en zal de 2e ook wel weer een meisje zijn :D

Tandenpoetstips heb ik niet voor je, sorry....

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Je hebt het toch voor het pas geboren meisje gemaakt van je vriendin of ben ik nou in de war?

Ik ben heel slecht in gokken wat een ander krijgt kan dus beter denken uhmmmm wat denk ik bij giraf een jongen nou dan is t waarschijnlijk een meisje hahahahahha ik had nl hetzelfde was er van overtuigd dat Chloe een jongen was whahahaha dus op mijn eigen gevoel durf ik niet meer vanuit te gaan en sta btw ook 50/50 nu ;) althans door alle nub reacties denk ik toch een jongen.

Grrr ze nemen nog steeds niet op :(

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jadore, ik hoef gelukkig niet over te geven. Ben niet zo'n ster in spugen hahaha
    Het is gewoon de hele dag door een wagenziek gevoel. Zodra ik iets eet is het even weg en later begint het weer :D

8. giraf

giraf Niet meer actief

Oh zo.. haha... snapte het niet :)
    Maar ik weet niet of het voor een jongen of meisje is, dat houden ze goed geheim! :D

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Giraf, superleuke kubus zeg!! Mooie kleurtjes ook!

@Jadore, oh ik ben zooooo benieuwd, hopelijk kan je vandaag nog terecht!!

10. giraf

giraf Niet meer actief

Beetje vies, maar bij mij lucht spugen juist vaak op, dan ben ik de misselijkheid even kwijt ;)

En als eten helpt, gewoon de hele dag door eten! :D:p

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @LM, uhmmm dat is vervelend maar gelukkig niet over te geven dat vind ik het aller aller ergste pfff dan voel ik me zo ziek maja misselijk zijn beperkt je ook in alles echt irritant gewoon hahahha nou ja nog even doorbijten, want jij schiet ook al op he :D

@Giraf, o hahahahaha dacht dat het een meisje was hihihi sjonge nou beebje dan :D hihi hij kan iig voor zowel meisje als jongen echt heel erg leuk! Vind dingen met namen op dit soort dingen sowieso heel leuk!

@all, nou ze nemen nog steeds niet op en ik begin ondertussen knetter gek te worden whahahahahaa dit is niet normaal hoor hoe ik ermee om ga maar ja kan gewoon nergens anders meer aan denken grrr zat te denken om naar een echobureau te gaan en dan maar gewoon betalen :)

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Rasp heyy ja me too hahhaha hou jullie op de hoogte :D

@Giraf, nou bij mijn eerste maanden luchte het dus ook niet eens op en bleef ik misselijk maar ik ben ook altijd heel erg bang om over te geven :) kan het heel slecht en heb het gevoel alsof ik stik :) hahahaha

13. raspberry

@Jadore, oh ik kan het me zoooo goed voorstellen, ik zou ook gek worden hoor! Dus das niet zo vreemd hoor meid. Hopelijk nemen je zo op!

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Thanks Rasp :D voel me al een stuk minder Gek whahaha

15. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Hoi lieverds...

eindelijk de moed verzameld om de ha te bellen; tis niet te geloven, op vakantie sinds dit weekend voor 2 weken!!! Heb ik weer:(

@giraf; wat mooi gedaan meid!!!

@meesje( tja lang geleden) maar je had het er eens over gehad dat zoonlief begon te stotteren, hoe is dat nu?

@jadore; hoop dat je snel een afspraak hebt meid!

@lm; gelukkig hoef je niet over te geven!

@all; moet gaan overblijven en dan boodschappen en wil nog ff naar de bieb, maar dat kan morgen ook...
    knuffels

16. raspberry

@Wolfje, ah verdorie zeg!!! Das wel een lange tijd. Kan me voorstellen dat je liever niet naar een vervanger gaat maar ik zou bij echt bloedverlies, wat aan blijft houden toch wel even bellen met een vervanger denk ik. Sterkte meid!

17. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    jadore, kan ook zijn dat ze de maandagochtend dicht zijn, of ze heeft een bevalling en neemt niet op, na 12en nog ff proberen, weet zeker dat je ze aan de lijn krijgt ;).

LM lastig dat je zo misselijk bent, kleine beetjes eten helpt vaak wel ook al is het maar een cracker.

ooh wolfje dat meen je niet :x, en naar een vervangende HA ? maar ja ik denk dat ik hetzelfde denk als jij ;)

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Wolfje pfff het zit je niet mee he meis :( nou wel heeeeel erg goed dat je je HA hebt gebeld ben trots op je :D!!!! Hopelijk niets aan de hand, maar beter dat je dan ook gerustgesteld bent! Knuff

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Vlek, haha we dachten hetzelfde, ik dacht uhmmm ze zijn vast om 12 uur pas open :D dus over 20min weer bellen ;) maar dicht zijn ze sowieso niet als het goed is!

20. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@vlek; voel met al helemaal ongemakkelijk emt een vreemde, de ha nog nooit gezien dus das al naar en ga dus ook niet naar vervangende voor ff,tjes

@jadore; s6 met afspraak maken meid!

@rasp; tss ja 2wk, doe dan 1 ofzo ook lang zat!
    \
    knufs moet gaan... ik moet 12uur o pschhol zijn dat wrt laat haha

Deel Deze Pagina