Wolfje: ik las het direct als 'Djzoon' meisjesnaam-achtig. Toen keek ik goed en las ik 'Johan'. Die naam komt hier in het zuiden veel voor maar vind ik gedateerd. (beetje te Johannes achtig zeg maar) Vind het ook een groot verschil maken waar je woont hoor. Ik denk dat namen ook heel regionaal kunnen zijn zeg maar. Wat Jadore heel mooi zei: het is niet ons doel dat iedereen onze naam mooi vind. Hij moet bij ONS passen, en wij moeten er gelukkig mee zijn. Ga ook stoppen voor nu! Dikke kus aan iedereen!
meesje, hihihi die frank idd bzv was weer top, kijk alweer uit naar volgende week zondag !! vinkje welkom, en er was nog een nieuwe maar ben je naam vergeten jadore, oh wat spannend, zal zekers even kijken in ovn nr 4 wolfje, denk dat ik het dan op de engelse manier zal uitspreken anders word het al snel iets van jo(h)an. quint, hoop dat je morgen duidelijkheid krijgt, is veel beter dan in onzekerheid te zitten !! en het kan nog alle kanten op, wij duimen voor de goede en kiezen tussen jikke of hieke, dan zou ik hieke kiezen, maar dan met een y geschreven hyke (onze dochter heet sylke vandaar, vind het net iets specialer met een y )
@ Vlekkengek: ik vind Sylke ook heel mooi, maar mijn broer koos vóór mij voor zijn dochter Silke te noemen! Toen ik de y voorstelde zei hij: "Nee dan lijkt het net op zijn engels 'Haik'....(liften hitch hyke of hoe schrijf je dat??)
Ik ga ook naar mijn bedje toe! Ik vindt het erg leuk dat ik hier kan mee kletsen. Bedankt allen voor jullie welkom hier!!! Ik moet morgen werken misschien reageer ik op mijn i-phone maar anders tot in de avond ergens. welterusten allemaal
blij te lezen dat jullie het ook een meisjesnaam vinden... zal het ff uitleggen... me neefje heet joan en ik blijf dus djoon zeggen omdat een vriendin zo heet.... had vorige week al ruzie met me zwager hierom... hihi tja kan er ook niks aan doen; ze willen dat ik zeg; jo-an maar ja komt toch bij mij weer djoon uit
@Vinkje, bij pag 40 komt de nieuwe lijst! Zet je jezelf daar even tussen tot morgen. @Meesje, wat een goede tip ik ga straks even kijken! @Vlekky, leuk dat je gaat kijken ben zo benieuwd heb echt geen idee wat voor kleding ofzo het geworden is van de shoot. Ik vind de Y juist ook heel mooi!!! @Wolfje hahaha hoe oud is het kindje nu dan hahaha ik zou het ook niet leuk vinden als iemand mijn kinds naam niet goed uit blijft spreken, maar ja je doet het niet express dus gewoon even 30 keer achter elkaar zeggen voordat je er naar toe gaat Wat leuk dat PP geslaagd was!!! Je kan je er dit keer dus wel wat van herinneren hihi leuk hoor even samen echt heerlijk!!! @Nath, mooie test meid!!!!! Ben zooooo blij voor jullie!!!! ECht geweldig en jullie zijn ook van die vroege vertellers leuk hoor!
@jadore kindje is nu 2 jr, tja erg ik weet het! weet je wat nog erger is; dat manlief de naam helemaal niet weet! en dat terwijl het van zijn eigen broer is!
@ Wolfje: haha, tja zij hebben een vreemde naam gekozen! Ik heb ooit zoiets meegemaakt met de naam Kylian. (jongen) Ik spraak het dus uit als Kielijan. Maar het moest als Killiun. Nou ik kreeg me toch een snauw van die vader! Ik dacht echt: sterft zak, kies dan een normale naam! OERLELIJK vind ik hem!!!
Nee wat een naam, maar ja vind ik wel beetje zielig voor het kindje dus dan zou ik wel weer mijn best doen maar ik ben soms ook een zacht gekookt eitje
Waaaaah kletskousen en slaapkoppen!!! Ik ben net klaar met het naaien en moet nog gaan klussen. Ben moe! Wilde nog ff gezellig babbelen, maar iedereen slaapt al?!? Welterusten dan maar meiden!
Zo ben al weer wakker.............besef is er nog steeds niet. Wilde vanmorgen testen maar durfde niet Hadden jullie ook erg last van je darmen meiden? Ik heb constant kramp in mijn darmen, herken ik helemaal niet.
Nathalie@ had ik ook tijdens mijn zwangerschap, zeker in het begin. Ik liep soms zelfs krom van de pijn. Gefeliciteerd je bent toch net zwanger! Geniet ervan! Ik hebt op gegeven moment laxeer zakjes gebruikt!