Ja ben er ook super blij mee, gezien onze dochter nu nog niet loopt en in september nog lang niet goed genoeg wilde ik een duo, omdat ik overdag alleen ben en dan ben je wel onthand. Net als jij dan als je er ff uit wil of zo, ik wilde ook perse een die met adapters maxicosi er op kan. Maar ja die gedachten van mannen, moet wel zeggen dat die van mij het allemaal niets uit maakt die zegt oohhh ik ben ook blij want jij bent blij nou is ook niet altijd handig hoor, ach komt wel goed bij jou!! mannen zijn ook altijd beïnvloedbaar
Oh dames wat zijn jullie creatief, moet maar eens goed afkijken bij jullie mischien word het dan ook nog wat bij mij weet het echt nog niet wat het moet gaan worden met de kamer, wij hebben door het hele huis glasvezel dus dat kan je niet zo behangen helaas, dus word sausen en een leuk randje van behang of zo. Maar als ik jullie zo hoor word dat super.
ooooh meiden ik zit er even helemaal doorheen !! als ik al jullie berichtjes lees over zwanger zijn en de ongemakken denk ik, IK WIL OOK !!!!!! klinkt wel heel ego zo maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen, jullie moeten gewoon doorgaan hoor met al die leuke berichtjes maar af en toe heb ik het helemaal gehad met niet zwanger zijn vanmorgen was de temp weer heel laag, snap er niets meer van, volgens mij word het door daarboven ons niet meer gegund of zo, men zit hier gewoon met tranen in mijn ogen te typen . ik zal vanavond ff een foto maken van mijn grafiek zodat jullie kunnen meespieken en of jullie er wijs uit worden
@ Vlekkengek Wat verwarrend dat je temp nu weer ineens omlaag zakt...en dan loop ik hier een beetje te zeuren en te klagen...schaam me gewoon! Ik gun het je zo dat je zwanger bent!!! Ik wou dat ik iets kon doen!! Hele dikke knuffel!!!! Temp, ga omhoog!!!!! En heel logisch dat je er dan ff doorheen zit!! Geef het ajb altijd aan hoor!
@madl; ja allemaal bloederig slijm bleh; idd rotweer bleh om depri van te worden ga zo ff naar de bieb... @maaike; nee wacht gewoon af... we zullen het wel zien... wat leuk dat je een kinderwagen hebt gekocht @meesje; is echt alleen voor spoed en dit is volgens hun geen spoed wat fijn dat je nu weet wanneer het dakkapel komt! @jadore; veel plezier strakjes!!! @rasp; dikke knuffel! @vlek; meid ik leef heel erg met je mee!!! Hele dikke knuffel voor jou en hoop dat het ons snel gegund wordt het is soms ook zo oneerlijk... de 1 raakt gelijk zwanger, de ander is er maanden zo niet jaren mee bezig, de 1 krijgt nooit een miskraam de ander 10 Knuffel voor jou! @all; ga strakjes ff naar de bieb... neem sem misschien wel zonder luier mee, ff over denken
@ Woflje: oeeeeeeh spannend, Sem zonder luier mee.....hopelijk geen natte broek, maar ja, er zijn ergere dingen he!! @ Vlek: zoals Madelief al zei: meld het ons gewoon dan zijn we er voor je! Ik kan me goed voorstellen dat je er schijtziek van wordt dat iedereen zwanger is/lijkt behalve jij! Tuurlijk is het jullie gegunt, alleen moeten we/jullie erachter zien te komen waar de kink in de kabel zit. Ik zou inderdaad je grafiek wel eens willen zien, dan kunnen we eens meekijken. En anders volgende ronde toch naar de huisarts. Bewijs heb je dat je verder wilt met de temp-rondes. Sterkte meid!! Wou dat ik kon toveren....
@ vlek, ooohhh gun je het zo, kan je ook op de roze wolk klimmen, zal je ff wat HCG toe blazen (hoeft niet heel hard te blazen is er zo) hoop dat je snel zwanger bent. is je zo gegunt!!! @wolfje dankje, en jij succes zonder pamper spannend, duurt ben ons nog wel even voor het zo ver is.
@ Wolfje Ben benieuwd waar het nou van is! Ja, konden we de zon zelf maar hier doorheen doen schijnen door deze wolken heen!
Oh lieve vlekkengek! Sorry meis, en wij maar doorratelen over babykamers, ongemakken, sorry Kan me echt voorstellen hoe je je voelt! Iedereen om je heen lijkt zwanger, je ziet overal dikke buiken lopen... Gooi je gevoelens er hier maar uit hoor, wij zijn er voor je! Slim om je grafiek hier neer te zetten, ik kan je er niet bij helpen ant ik snap er niks van, maar er zijn genoeg temp-experts hier! Dikke knuffel voor jou meis....
@ Wolfje: Oeeeeh knappe SEM!!!!! Wauwie dat is een mijlpaaltje!!! Ben helemaal plaatsvervangend trots hahahahaha Balen dat HA er niet is:x Verdorie, heb je eindelijk de stap genomen krijg je dit!! Vasthouden die kracht wijffie!! Ik help je m vasthouden @ Vlek: Oh meissie wat rot. Ooooh ik gun je die roze test zoooo erg. Het IS ook echt niet eerlijk ,zoals Wolfje al zei... En je moet dat ECHT zeggen hoor, want anders ratelen we maar door en dan blijven jullie gekwetst achter, en dat wil ik echt niet Een keertje HA als het niet is gelukt is misschien wel een goed idee.... Net als bij Wolf. @ Mliefje: Nou af en toe klagen mag best. Daar hoef je je niet om te schamen. Ja, het is hartstikke kl#te dat Vlek en Wolfje en Quint nog niet op de roze wolk zitten, maar dat is niet jouw schuld!! Dat is moeilijk, en dan is het goed dat ze het even aangeven, maar dan moet je je niet schuldig voelen hoor wijffie! En wij zullen dalijk gewoon ook alle klagerijtjes van Wolfje en Vlek en Quint aanhoren, als zij wel roze zijn En Lieve Wolf, Vlek en Quint: Dat bedoel ik niet rot naar jullie toeh hoor!! Maar vind het ook sneu als Mliefje zich zo rot erover voelt... Knuffels voor jullie!!!! @ Maaike: Leuk dat je een kinderwagen hebt gekocht!! mijn eigen naam is ook Fries, hou er wel van, ML niet... @ Jadore: OOEOOEOOEOOEOEOOEOEEEEEEHHHH spannend!!!!! Ik probeer tussendoor te spieken (ben aan t werk) WAAAAH kan niet wachten!!!! @LM: Rot dat je zo ziek bent meissie. Rustig aan lieverd!! @ Mees: Waaaah dan had ik het volgens mij ECHT goed geraden die naam!!! hihihihih SUPERLEUK!!! @ Giraf: WAUWIE!! Leuk hoor!!! Oh hier kriebelt het ook weer hahaha! @ Rasp: JA herkenbaar!!! Ach meis, hoort er bij en gaat weer over, maar voor nu niet leuk nee Komt wel goed schatje @ all: Ik weet het verder niet meer, sorry.... Ik ben aan t werk en ben er vanaaf pas weer Wilde nog iets vertellen, maar ik ben het helemaal vergeten hahahaha! Knuffels!!!
ooh dames wat zojn jullie toch lief !!! ik gun het jullie van harte hoor dus gewoon doorgaan met ratelen , maar af en toe grijpt het je toch wel bij de keel en dan voel ik me zooo naar !!ben blij dat jullie er op zulke momenten zijn , ML is ook wel heel lief maar die snapt toch niet precies hoe ik me voel, die zegt doodleuk volgende ronde beter, tja dat zijn dus al 9 rondes
@Vlekkengek, lieverd ik snap het heel goed dat je af en toe gek wordt van het zwanger gereutel van ons! We willen ook niks liever dan dat jij en Wolfje er ook over mee kunnen gaan praten. En geef het hier maar lekker toe wanneer je het gehad hebt en even wilt zeuren want ook dat kan hier!! Dikke knuffel voor jou X
@Mees & FF, fijn dat het herkenbaar is!! Ik weet dat het door de hormonen komt maar het is gewoon frustrerend. Komt goed!!
Ik ga zo mijn meisje uit bedje plukken en dan gaan we maar eens even een flinke wandeling doen. En dan bij thuiskomst meteen even kijken hier wat het nieuws van Jadore is. Tot later dames! X
@all; sem doet het thuis super zonder luier...! Net naar de bieb geweest, telkens gevraagd of hij niet plassen moest.. nee mama nee mama... nou boeken gescand, jas aan, nee mama, ik moet plassen... zo snel naar de wc en ja hoor! hij deed het idd ook zo trots
@meesje; had voor de zekerheid schone broek meegenomen, maar niet nodig @maaike; duurt idd voor jullie nog even, maar tijd vliegt voorbij hoor! @finn; ja echt mijlpaal @vlek; preices mijn ML die zegt dat ook @rasp; lekker weer om te wandelen meid
Vergeef me, ik heb niet bijgelezen... Wolfje, wat fijn dat Sem al zonder luier kan! En terecht dat je trots op hem bent!!!! J'adore, spannend!!!! Ik hou het niet meer vol!