@quint; ja echt wel, ach het was maar een half/uur drie kwartier maar toch hij zij het maar en deed het ook nog @jadore; oh meid zit met spanning hier te wachten
@ Finne: ja klopt toch dat er 1 van de namen wel typisch limburgs is niet dan? Wahahaaa, als je je kop maar houd as ik je ooit bij de VK tegenkom, hihi! @ All: zit hier aan de cashewnoten....pfffff....heb mezelf op een soort vezelrijk dieet gezet, whaha, elke dag noten eten, en volkoren knackerbrod, volkoren macaronie. Eens kijken of dit iets bijdraagt aan mijn stoelgang..... Heb net op zolder achter de schotten zitten rommelen, alles even in de hand gehad, maxicose, wandelwagenbak, speelkleed, wipstoekl, meennnnn (zoals Jadore altijd zegt) wat lijkt dat lang geleden zeg..... Inderdaad Wolf de tijd vliegt! (en super die Sem van je!! Wat een knapperd!!!!) Ik wil graag rigoreus opruimen, maar lukt nog niet helemaal.....ga nu onder de post doen.....wij zijn het stel: gooi maar op de stapel, ruimen later wel op. (maar betalen wel alles op tijd hoor!) Dan heb ik tenminste nog het idee iets gedaan te hebben....(maar gisteren badkamer gepoetst en vandaag onder gestofzuigd, dus ben al trots haha)
Spannend he meiden... Jadore ligt NU in de stoel en hoort op dit moment of er een meisje of jongen in haar buik zit!
@meesje; ik hoop dat het je wat helpt! kiwi schijnt ook fijn te zijn! ik heb ook nog een jr lang administratie liggen wat ik nog in mappen op moet ruimen, idd gooi er maar neer, doen we later wel... maar ja van uitstel komt afstel idd knappert en nu *lekkere info* zit meneer te poepen op het potje Stotteren gaat vast over meid, tis wel vermoeiend soms! knuf
Giraf, het is pas 15 uur 30! Het zijn betere werktijden, hahahaha! En een hele mooie bal heb je gemaakt, erg leuk!
@ Giraf: Inderdaad wat Quint zegt: zijn daar nog vacatures? Ik moet altijd tot 18 uur! (maar mag wel beginnen om 9 uur, da's dan ook wel weer lekker) Ik vind het ook een raar idee. Jadore's wereld verandert vandaag al een heel stuk bij de wetenschap hoe haar complete gezinnetje eruit ziet! Gek idee, maar wel te gek!! We wachten rustig af! @ Wolf: knap van Sem hoor! Het poepen gaat bij zoonlief wel al beter, maar krijgt nog elke dag Lactulose, maar hij doet niet meer zo vreemd en springen en gillen als hij moet. wel zegt hijh steevast: joepie hoeft niet te poepen! Dan weten wij wel hoe laat het is! Hij heeft vorig weekend voor het eerst op het potje een paar druppels geplast. Dat doen we nu iedere avond. Ene keer is het een druppel, andere keer een halve plas. wel stoer hoor! Van de week wilde hij niet en even later stond hij rechtop en liet zijn armen hangen. Ik zag wat hij wilde gaan doen. Heb gauw het potje eronder gehouden, vond hij wel cool staand plassen!
Vlekkengek, meid weet hoe je je voelt. Als je sommige onderwerpen moeilijk vindt, gewoon niet lezen. Het klinkt een beetje lullig maar ik heb de laatste tijd onderdeel positieve zwangerschapstesten even overgeslagen. Ik gun het iedereen hier van harte maar kon even geen knallende testen zien. Ik duim iig voor je dat je straks net z'n knallende test in handen hebt! Waarom gebruik je geen FF om je temp in kaart te bregnen? Hartstikke handig en overzichtelijk.
@meesje; ja staand plassen wil sem ook, maar dat lijkt me niet zo handig, 1 keer geprobeerd alles was kletsnat haha vervelend om zo'n moeite te hebben met poepen zeg, bah
Meiden die verstand van temp.kaartjes hebben: FF zegt dat mijn ei is geweest. Lijkt het jullie aannemelijk of is hij gewoon in de waar????? Zit zelf onwijs te twijfelen...
@quint; kijk het nog even aan, misschien verzet ff je ei wel, maar het ziet er wel naar uit dat hij geweest is..
Wolfje, ik zat de hele tijd te wachten op een temperatuurdaling maar in plaats daarvan gaat de temp nu omhoog... Snap er echt niks meer van. Dank je wel voor het meekijken!
@quint; daling heb je gehad en nu omhoog... als die weer zakt kans op ongi meid. @jadore; moet helaas nu eten koken zwemmen en dan series op net 5 in bed kijken dus geen zp tijd voor mij, misschien wil je me pb met geslacht? @all; ben niet meer van de partij, vanavond in bed tv kijken en morgen fietsen, tot dan knuffel ps; roodslijmverlies is gestopt...
@ Quint ziet er goed uit hoor! En zo'n dipje kan best na de eisprong! Ff aankijken hoe het de komende dagen gaat! Ikging net ff buurmeisje van psz halen en Maaike tilde ik ff mee naar binnen, zakt me linkerbeen op een gegeven moment telkens in. Een heel raar en eng gevoel. Eerst voelde ik een soort kramp zeg maar opborrelen en ineens kon je er dan niet op staan.(vooral boven de knie die spier) Heb kort ervoor gedoucht, heeft dat er iets mee te maken? Het is echt zo raar!
Rasp, klopt! Maar ik zat meer te wachten op een daling richting 36,10 zeg maar zoals de vorige keer. Als het een ei is geweest dan hebben wij maar 1x geklust Jammer...
@ Quint: wil je niet teleurstellen hoor ik ben maar een FF leek, maar ik denk dat het geen ei was.... meer omdat je temp voorheen altijd extreem laag was voor je ei. Dat is nu niet geweest, 36,7 noem ik in jouw geval niet laag. Vandaar mijn mening. Maar nogmaals, ik kijk alleen naar temps niet naar + of - of kleurtjes of andere FF factoren. Kan me goed vergissen hoor, sorry dan meid!
Meesje, die sorry is nergens voor nodig, hoor. Je zegt nu precies wat ik denk. Teleurstellen doe je me sowieso niet. Ik wil zo graag dat die temp omlaag gaat maar dat doet ie niet... Alwel als het toch een ei is geweest dat mag die van mij nog heel lang hoog blijven, hahahaha.
@Quint, tja ik weet het natuurlijk ook niet zeker, ik ben geen expert, heb het zelf maar 1 ronde bijgehouden. Gewoon blijven klussen zou ik zo zeggen!!