Oh, Meesje, dank je wel. Zit hier gewoon te huilen achter de pc, zo mooi geschreven... Rasp en Finn, jullie ook dank jullie wel! Knuffel!
Bekijk bijlage 134006 Hoera voor jadore!!!!! Was even snel tussendoor, ben gelijk weer weg, doei! Tot morgen allemaal!
@MAdl, ik denk/dacht er preciesss zo over als jij wat grappig! Potverdorrie kan mijn camera nergens vinden ff verder zoeken foto's zijn nl wel mooi al zeg ik het zelf @FF ja precies super leuk toch uiteindelijk zou je je kind voor geen enkel ander kind willen ruilen het is ook echt alleen even omschakelen hoor @Meesje, ja jongensnaam hadden we dat zo meant to be was dus die horen jullie over ong 25 weken en je kan ervan uit gaan dat het geen teun of pim enz enz is hahaha indd bij een tintje vind ik een beetje buitenlands wel leuk als het maar niet te is! Mikayla of andere schrijfwijze daar was ik nog niet uit, maar wat ik er ook leuk aan vond is dat het niet vaak voorkomt! En indd bewust de langere naam gedaan dan bij Chloe, want dat staat niet zo mooi anders. Fotocamera even kwijt na dit bericht ga ik snel zoeken En indd precies zoals je omschrijft met het 2e geslacht! raar om straks jongensdingen hier te hebben hahaha en ik ben nu echt een meiden tuttelmama dus ja ben nog steeds aan het wennen @FF, o ja hahaha ik zat juist daaraan te denken omdat Chloe echt een enorme kuskont is en knuffelwijfy dacht ik ahhh dat heeft een jongen vast niet elke dag krijg ik wel 100 kusjes van haar ineens spontaan tussen het spelen door en soms wilt ze ineens lekker bij me liggen tv kijken en ahhhhh heerlijk En pizza soms is het heerlijk om lekker vet en vies te eten en ik voel me er dan niet eens schuldig bij @Quint, thanks meis! Ja kan me goed voorstellen meis t is niet niets allemaal en bij iedereen gaat het leven zo door zoals het wel hoort natuurlijk maar wel erg confronterend natuurlijk en als jij je ei krijgt dan vieren we dat als een nieuwe start !!!!!!!! Ik verheug me er nu al op!!!! Knuffy voor je ventje hopelijk knapt hij snel op!! @Giraf Thanks meis leuk dat plaatje !!!! kan er niet omheen en wil ik ook niet
mees mooi gezegd voor quint! giraf, de speelbal is super geworden zeg, echt mooi! jadore, HOERA EEN JONGEN !!! echt leuk heb je er van beide 1 en wat een leuke naam was het geweest voor een meisje, niet mijn smaak maar als ik een foto zie van jullie dan past het er wel bij. FF lekker pizza, mmmmm tempkaartje staat bij mijn foto's, kijk en geef reactie zou ik zeggen maaike, waar woon jij dan, omdat het hcg niet zo ver hoeft te vliegen ? mag in PB hoor en iedereen nog hartelijk dank om me weer omhoog te beuren, heel lief van jullie
@ Vlek: meid, ik kan er niet veel over zeggen...ook jou wil ik niet teleurstellen maar ik vind hem errug schommelen....2 pieken van 37,2 en steeds omhoog omlaag.....ik weet het niet. Ik zou toch naar de HA gaan als het deze ronde niet lukt. (hoop natuurlijk dat ik er falikant naast zit!!) Weet natuurlijk niet of je vorige schema's een beetje vergelijkbaar waren, of is dit je eerste?
@Vlek, sorry maar ik kan er ook niet zo veel mee omdat hij inderdaad van hoog naar laag gaat steeds. Die van mij begin laag en bleef na mijn ei gewoon hoog.
@Vlek, als je consequent tempt en rectaal zou ik ook moeten zeggen dat het geen ideaal kaartje is ik zie geen eisprong nog! Wat heb je trouwens een prachtige haarkleur! Is dat van jezelf? Zie nl dat Sylke ook zulk mooi haar heeft! Chloe heeft ook mooie haartjes maar ik ben niet van mezelf bruinharig en vind ik zoooo mooi
Meiden ik ga ff lekker warm worden onder de douche en dan op bedje. Oh, ze belden net van Moeders v moeders, ze komt vrijdagmorgen. Slaap lekker straks en tot morgen!! XX
@ Finnefant: even nog een leuk dialect grapje ertussendoor.....zoonlief kwam vanmorgen bij me op bed en ik deed alsof ik sliep. Raad eens wat hij in mijn oor fluisterd: "Wakker weare mooder!" AHAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Hoe oud was ik ook alweer??? Jesus Christ wat voelde ik me een moetie toen hij dat zei!!! (ML had hem geleerd: ik bin dien vader, det is dien mooder en dich bis ozze zoën) (Finn dit niet leren t.z.t.! klinkt echt bizar uit de mond van een 2-jarige!) Voor alle niet Limburgers: hij zei dus: wakker worden moeder. (Maar moeder klinkt bij ons in dialect echt heeeeeel oud. Normaler is het om 'mam' te zeggen.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA Hiihihihihihi dat is geweldig!!!! Wat heerlijk en ik begrijp dat je je: hiel alt veulde WHAHAHAHA Mooder hahaha Lig weer langs de bank!! Bedankt voor je waarschuwing ik gebruik toch liever mama en papa of mam en pap Wakker weare mooder HAHAHAHAHAH ik kan niet meer hihihihihihi
dit is 3e kaartje, de andere 2 zijn nog erger qua schommelingen. deze heb ik wel in bed na het wakker worden rectaal genomen, de andere 2 na het wakker worden direct naar badkamer en daar tempen, maar qua tempverschil zit er weinig in. bedoeling is wel als het deze ronde niets word dan naar de HA te gaan idd, en daar lijkt het helaas wel op oh ja bij het blauwe streepje op 20 feb, daar had ik een pos ovutest. die ander piek had ik buikgriep en daardoor iets koorts. jadore, ja haarkleur van mezelf, Sylke heeft ook al een flinke bos, wel leuk met staartjes maken en zo meesje, hihi een 2 jarig met dialect RB, goed van je dat je meedoet met MvM, spannend ook, weer een extra bevestiging dat je echt zwanger bent , en een kadootje uitzoeken is altijd leuk, mag ook wel voor de moeite die je ervoor doet
@ Vlek: dan veeg die eerste piek maar weg, dat is dan niet helemaal een goed beeld. Maar die 2e piek is daags voor je posi-ovu-test geweest. Had je die 2 dagen daarvoor ook getest? Normaal gezien is je temp dan een stuk lager als basis temp. Na de posi test zou hij dan stapsgewijs omhoog moeten gaan. Maar dat doet hij helaas niet, dus ik vrees het ergste..... Het was logischer als je op dag 15 een positieve test had gehad, dan had je duidelijker een temp daling met daarop volgend een temp stijging. Het spijt met meid, maar ik wil je wel een eerlijke mening geven. x
Poeh vlek ik durf er dan geen mening over te geven! Het lijkt me een grote stap om naar de HA te gaan, maar het is wel een stap dichterbij daar zou ik aan proberen te denken meisy knuffy maar eerst nog duimen dat het raak is deze ronde!!!!!!!!!!1 @All, mijn foto's staan in mijn album heb even geen zin om ze op naam te corrigeren enzo dacht ze slim genomen te hebben maar nu zie je mijn naam alsnog in de foto eronder lekker slim Moest nl via mijn BB foto maken en uploaden heb mijn camera nog steeds niet gevonden helaas.
Jadore: mooie foto's weer! Ik had het 'geslacht' eigenlijk veel groter verwacht bij 16 weken, hihi. Weer wat geleerd. Hoeveel % van de Nub-ers hadden er nu gelijk??
jadore, mooie foto's hoor en dat het een jongen is, is maar al te duidelijk hihi. en eigenlijk zou ik vorige ronde al naar HA, maar heb er al een maandje bijaan geknupt om meer moed te verzamelen, maar deze ronde moet ik er toch aan geloven denk ik , nou ja alles voor het goede doel zullen we maar zeggen meesje, eerlijk mening stel ik erg op prijs hoor meid, beter eerlijk dan valse hoop !
Bijna allemaal denk totaal 12 jongen en 3x meisje Maar ik ben net 15 weken hoor mees hihi maar als die zijn vader achterna gaat mag die echt niet klagen iig hahaha ML maakte al een opmerking over onze zoon zijn edele delen nou ik hoef dat niet te horen hoor....laat me please nog even wennen whahahahahahhaa hoe moet ik dat straks doen whahahahahahah nee komt wel goed hoor Thanks Vlek ja ik kan er niet omheen hahaha ik vroeg nog uhmm ben je 100% zeker ging ze lachen uhmmm ja hier kan je toch echt niet omheen hoor whahahahahaha Vorige ronde eig. al ik zou juist bij wijze van eerder gaan dan later maar ik weet ook niet hoe het echt is en lijkt me ook heel moeilijk meis knuff @All,Morgen gaan we bij souders eten met zwager en szus smoederis jarig en die denken dat we de echo nog krijgen en nou hebben we een pak blauwe muisjes gekocht en gaan we inpakken en als cadeautje geven
Oh leuk Jadore! Dan is het net alsof je weer mag vertellen dat je zwanger bent en iedereen valt dam van zijn stoel! Ook wel leuk eigenlijk.....hmmmm, nee, we doen het niet! Oh ja, ik dacht altijd dat het zo rond 16 weken pas kon een geslachtsbepalende echo. Eerder dus! Maar wat vliegt de tijd he.....ik heb volgende week al 20 weken echo..... Soms baal ik dat het zo snel gaat....stom he! Ik wil mijn man voor zijn verjaardag een echo-bon geven (hij is 2e paasdag jarig) en dan na de 30 weken een 3d/4d pretecho. Heb er nu al zin in, maar dat duurt nog even. Ik ga slapen, tot morgen dames!!
Mooie echo's lieverd!!! Nou ik ga naar bedje ik zit er een beetje doorheen. Trek me alles om me heen een beetje teveel aan allemaal en kan t allemaal niet zo goed loslaten.. Ben steeds heel verdrietig vandaag. Maar dat komt vast weer goed. Dikke kus!!!