We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Ach die smoeders die kunnen gewoon niet shoppen zo te lezen hihihi!

Wolfje@ leuk dat je zoontje naar je oude basisschool gaat waarschijnlijk! En dat warme welkom is fijn! En zi te lezen hebt je een stoere knul! Wees maar apetrots!!!

Rasp@ ach meis, dat is effe minder! Ik zal effe je rust proberen te pakken als ze slaapt! En laat het huishouden voor wat het is en ga effe liggen! Knuffel

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dank je meiden. En misschien moet ik nu inderaad even met de beentjes omhoog gaan, ik heb nog een tijdschriftje onaangetast liggen.

Tot later!

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@giraf; wat voor fietsstoeltje heb je gekocht; lekker hoor samen fietsen! lees het al bobike, super fijn:D

@meesje; hoera 19wk alweer:)

@finn; knuffel voor jou, nee niet boos hoor;)
    Ja stoer he:p

@maible; ja heel gezellig gisteravond met ML:)
    beteschap met ML!

@jadore; wat lief hoe iedereen reageerde:D

@rasp; knuffel voor jou meid, vervelend allemaal!

@vinkje; thanks, ben ook zeker trots:D

4. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Mn zus is jarig dus ik ga me klaarmaken voor een feestje :D
    Ze kwam straks langs, want ze had WARME appelvlaai van de bakker... Zonde om af te laten koelen natuurlijk, dus we hebben allebei een lekker stuk opgesmikkeld mmmmmmmmm!!! Wat lief he!!! :D:D:D:D:D

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Kleertje en Giraf en Maaike, ik doe dat dus ook niet :) erg lullig maar sommige dingen vind ik zoooo lelijk blegh "so not us" :p whahahahahahaha (die reclame :p) maar ook niet voor de foto...uhmmm juist niet voor de foto :p hahahaha
    Mij maakt t niet persee uit waar het vandaan komt als het maar mooi is :D hahahaha

@Wolfje, yeahhhhhhhhhhhhhh wat goed en wat onwijs leuk joh!!!! Geweldig!!! Ik kan me voorstellen dat je je keuze al hebt gemaakt!

@Lieve Rasp, ik herken zoooooooo watje bedoelt!!! Ik heb nu ook nog steeds veel strijkwerk liggen en als dat weg is ben ik pas eindelijk een beetje bij van alle zieke weken/maanden laat het liggen stel geen hoge eisen aan jezelf en haal het gewoon in wanneer je kan! Je kan niet meer dan dat je doet en je draagt wel een kindje hoor die stress is dan niet goed en je kan het echt wel!!!! Net als wij allemaal er wel eens doorheen zitten en hier is ook niet alles tiptop in orde altijd hoor! Wat maakt je een goede moeder...dat je er bent voor je meisje! Je doet het harstikke goed en straks wordt ze weer beter en jij krijgt dan ook meer energie en komt het echt weer goed!!! Sterkte voor nu straks denk je...waar heb ik me druk omgemaakt :) knuffyss

6. Zeepaardje

@finn; gefeliciteerd met je zus! Lief van der zeg! veel plezier!

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ahhh wat lief (kan niet zeggen dat ik het lekker vind lust t niet :p) maar lekker feesten en genieten :D gefeliciteerd met je zus!

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Jadore, dank je lieverd voor je lieve verhaaltje!!

Meiden, allemaal bedankt voor jullie steun hoor, als ik jullie toch niet had!!! Dikke kus X

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ all Dank jullie weg zeg...:) Jullie zijn mijn zonnestraaltjes;) (naast ML en Maaike natuurlijk:p)

@ kleertjes...ik heb een oerlelijk felgroen pakje gekregen van dat zachte stof...echt zoooooooo lelijk, het is echt het enige wat ik Maaike niet heb aangetrokken. Kreeg het van kennissen van me ouders, die het via de post verstuurd hadden..als iemand er wel van houdt..mag je het zo hebben:D

@ FF het water loopt me in de mond..wat lief en wat lekker..beetje slagroom erbij...hmmmmmmmm!! ML en ik eten atijd standaard tijdens winkelen ergens zo'n gebakje met een lekker bak koffie...
    Vind het altijd zo heerlijk om op een terasje te zitten! Sorry FF..zit hier weer es weg te zwijmelen, enkel al door een gebakje:)
    Was het gezellig met je zus? ja dat zal vast wel!:D O en gefeliciteerd met je zus!!!!!!

@ Rasp O meid, wat vervelend! Ook dit is herkenbaar. Heel irritant als je erg moe bent en weinig puf hebt en tijd krijgt van Vera om wat te gaan doen. Eerlijk gezegd staat er boven nog een wasmand vol met strijkwas van vorige week:) Ondanks het mooie weer, krijg ik mezelf er niet toe. Compliment voor je omdat je toch als Vera gaat slapen, huishouden gaat doen!! Maar denk wel aan jezelf he..je rust is belangrijker dan het huishouden. Wil je wel helpen! Vind het altijd leuker bij een ander dan bij mezelf:D Je doet het super!!

10. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @FF, gefeliciteerd met je zus, wat lief van d'r om vast met de taart te komen, jumjum

@ rasp, ben het met madelief eens denk aan je zelf, zolang je het stof nog niet ziet lopen!!! kan het best nog ff wachten.

@jadore; idd "so not us", ik hoor het je al zeggen :D:D:D

@madelief, ik sla het pakje af, misschien maak je iemand anders blij er mee ;););):D:D:D:D

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Maaike haha..he jammer nou:p

12. Zeepaardje

heb trouwens besloten savonds niet zo veel op zp te komen...
    ga vanavond lekker lezen:)

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    ja vond het leuk geprobeerd van je:D:D:D
    ik btw zo ook nog wel wat liggen, heel erg leuk als je er van houd:p

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Wolfje O ja, wat leuk dat je weer op je oude bassischool bent geweest..ja, dan is het helemaal leuk als Sem daar straks heen gaat! Hij had het er al naar zn zin, dus das mooi!

15. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    heb je goed (ik ben hier savonds ook bijna niet tot nooit)
    kan je even lekker ontspannen, ik heb alle boeken uit heb je nog een tip maby????

16. Zeepaardje

@maaike; heb alle boeken van kluun gelezen ben nu net met zijn laate begonnen; haantjes...
    verder houd ik mega van drama... haha zo ff geen tips...

mdl; ja idd thanks:)

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Haha, heb net snel gelezen.
    Ik heb denk ik wel het lelijkste pakje gekregen, toevallig van smoeder en S-svader, hij had het uitgezocht!
    Een crmekleurige gewatteerde (Ik blij dat het pas in de zomer paste!!) soort skibroek met bijpassend roze/rode trui (die aan de achterkant drukkers had, hoe babyachtig terwijl het maatje 74 was ofzo) mét om het helemaal af te maken: eenzelfde gewatteerde creme bodywarmer.....
    Het enige 'leuke' aan het setje was eigenlijk het geborduurde 'biker achtige logo' waar iets onder stond van 'king of ....'
    Naja, heb het toch maar af en toe aan gedaan als smoeder oppaste, en verders maar niet tedruk om gemaakt.
    Maar dit was ook heel erg SO NOT US!!!
    Verders wel mooie spullen gekregen van smoeder hoor! (waaronder onze Urban Jungle kinderwagen!! dus mag niet klagen!)

@ Wolf: vet coole SEM!!!! Stoer hoor.

@ Rasp: iedere dag een beetje, let is go.....geen stress om poetsen maken, wat komt dat komt. Ik zou moeder of vriendin eens vragen of ze misschien een middagje mee willen helpen.
    Als jij niemand vraagt zullen ze zich misschien niet snel aanbieden. Maar het is geen schande om te melden dat Vera even niet zo lekker in haar vel zit en daardoor al jou energie opslokt en dat je graag even wat hulp zou willen. Sterkte!!

18. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Dames, niet echt bijgelezen... Woorden eerste pakje maken nog steeds veel los bij mij gezien onze jongen in de couveuse moest. Dan denk je echt niet aan het eerste pakje. Ik zou ook niet helemaal zeker meer weten wat hij toen aan kreeg. Ml heeft toen heel snel wat bebyspullen bij elkaar gerapt en naar het zkhs meegenomen...
    De vlag kan hier uit, ben ongi geworden. Allen ben ik nu zelf ziek, met zoonlief gaat het beter maar met ons niet... Ml is ook ziek...
    Knuffel :)

19. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Quint@ goed dat je ongi ben geworden! Maar wel beterschap!

Wolfje@ lekker lezen heerlijk geniet ervan meid!

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Quint Beterschap!!! Fijn dat je duidelijkheid hebt en je ongi is doorgebroken! Nieuwe ronde kan beginnen! Ziek ze goed uit!

Deel Deze Pagina