meiden heb ff wat dingen aangepast. Iemand die ik ken hier schijnt een meelezer te hebben. Ik ken de meelezer en de persoon met meelezer, dus ff een paar dingen gewijzigd
@kleren, hahahaha ja sorry hahhaa maar ik vind het gewoon niet goeddddd hahahaha nee even serieus ik trek t echt niet aan ja hoogstens als ze dan op bezoek komen en we niet de deur uit hoeven whahahahaa of iets wat er nooit meer uitgaat opgooien ahhhh wat denk je zo zonde de vlek gaat er gewoon niet meer uit hahahaha Ik moet wel zeggen dat ik jongenskleren wel makkelijker vind! Ik bedoel ik hou wel van veel dingen dus heb gewoon even ssnel gezegd wat ik echt leeeeeelijk vind en wat ik leuk vind hahaha @Quint Yeaaaah wat goed van je ongi!!!! Yes yes yes!! Nu je ei zoeken en dan gaan we feesten als je dan ondertussen ook beter bent en ML ook jeetje mag nu wel eens over zijn bij jou! Wel nog hoge temp maar dat komt vast doordat je ziek bent! Dikke knuff!! @Wolfje have fun @LM, o blehggg ik vind het zooo triets he meelezers sjonge dan heb je echt geen eigen leven!!!
Hoi meiden Vanavond bij schoonouders wezen eten en daar in bad geweest met Vera, dat was fijn! Heb ook gezegd dat ik er een beetje doorheen zit met Vera en zij begrijpen het helemaal en ik mag Vera daar ten allen tijde brengen, dat wist ik ook wel natuurlijk, maar het is lastig om toe te geven dat je het even niet trekt. Nu heerlijk op de bank met de laptop, even tijd voor IK!!! Quint, fijn dat er nu weer een nieuwe ronde voor je begonnen is maar wat vervelend dat je ziek bent. Moet wel over zijn als je ei er aan komt he hahaha.
Oh en ik las iets over boeken, ik ben fan van Heleen van Royen en Saskia Noort, geweldige boeken schrijven zij!!
Ik heb vandaag trouwens met de VK gebeld en ik heb 23 maart de intake. De vk zei dat ze het wel vreemd vond dat ik zo vroeg al posi heb getest en dat ik na de intake maar snel voor de echo moet om te kijken hoe ver ik ben. Ik ga er zelf volledig vanuit dat ik gewoon zelf gelijk heb maar we zien wel. Ook heb ik haar even gevraagd naar de paracetamol en zij wist van niks!! Zij vertelde ook dat wanneer hier echt sprake van is, alle praktijken hiervan op de hoogte worden gesteld, landelijk. En aangezien dat niet het geval is is er niet sprake van iets wat dus een bewezen feit is.
@ Rasp: jij stelt me weer helemaal gerust! Ik heb er toch wel wat genomen laatst, maar de meningen zijn er zo verdeeld over dat ik ze toch alleenin uiterste nood gebruik. En als je nu poetshulp nodig hebt, moet je dat ook gewoon aangeven aan je schoonmoeder! Wedden dat ze zo even wil komen helpen!! Lekker relaxen vanavond! @ LM: ah, irritant zulke mensen! @ Quint: fijn meid dat er een einde aan je cyclus is gekomen. Nu even beter worden en dan met frisse moed op naar een ei! @ Jadore: ik moest zo lachen op een gegeven moment: ik had dat desbetreffende shirtje een keer los op een stoere spijkerbroek aangedaan zegt mijn schoonbroer (zoon van smoeder): wat is dat voor een dom shirt met die rare sluiting!?? Smoeder zat erbij! Wahahaha, misschien is het toen goed duidelijk geworden dat het niet onze smaak was! Nee, als het echt hondslelijk is doe ik het ook niet aan. Dit pakje was als set echt walgelijk, echt Duits, maar los heb ik het wel af en toe met stoere dingen gecombineerd en was het net ok....! Smoeder is vandaag toch nog het shirtje gaan ruilen voor het mutsje, dus nu heb ik een compleet setje. Toch lief al die moeite!
@Mees, fijn dat het je wat teleurgesteld heeft en natuurlijk moet je ze niet als pepermuntjes achterover slaan maar gewoon de normale dosering kan geen kwaad. Wat betreft schoonmaakhulp, dat doe ik toch liever wel zelf hoor en vind ik ook helemaal niet erg om te doen als ik er maar even tijd voor heb en Vera niet aan mn been heb hangen. Dus het komt wel goed. @All, het wachten is op de bevalling van mn schoonzusje, gisteren was ze uitgerekend. Ik hoop zo dat het niet lang meer duurt, ook omdat wij het daarna aan mijn ouders en schoonouders gaan vertellen en daar heb ik toch wel sterk behoefte aan!!!
Enorm snel, ik snap niet waar de tijd blijft! Ervaren de anderen dat ook zo met de 2e? Misschien de eerste weken niet zo, omdat je dan alleen met die 12 weken grens bezig bent, maar daarna.....ik vind het werkelijk waar bijna jammer al bijna op de helft te zijn..... @ Madelief: jij bent inderdaad een zonnestraal vandaag! Fijn te lezen dat je nu zo lekker in je vel zit!
Tja ik kan er nu nog niet teveel van zeggen.... Nu gaat het sloom, maar dalijk zal de tijd vliegen denk ik Ik ben niet teveel hier, want ik ga lekker rustig aan doen vanavond Geen depri gevoelens nog vanaaf Jippie! Wolf: Goedzo, lekker voor je rust kiezen en we gaan je wel missen hoor!!
@FF, fijn meid, houden zo!! Ik ga lekker naar bedje, hopelijk vannacht een beter nachtje..... Morgenvroeg weer lekker zwemmen met mn meisje! Slaap lekker allemaal!
@rasp wat fijn dat je dan toch eerder een echo krikgt maar mijn VK zegt dat dit wel algemeen bekend is gemaakt en zij zit al meer dan 30 jaar in het vak anyway als mijn vk zegt dat het beter is zo min mogelijk te nemen dan luister ik er graag naar better safe than sorry en hoe goed mensen ook zijn op wat voor gebied dan ook ze spreken elkaar vaak tegen erg verwarrend vooral ook op bv t CB! @rasp en meesje whahahhahahahahhhahahhahahahahahaha rasp wat schrijf jij nou naar meesje fijn dat het je zo teleurgesteld heeft XD whahahahahhaha geweldig @meesje wHhhhhhhahahahahhahahahahaha geweldig heerlijk zo die zat . Wel lief van je smoeder! @tijd, ja bij mij gaat t ook sneller ben er ook veeel minder mee bezig door Chloe ook
Goedemorgen!!! Alles goed dames? Ik heb zo overleg en dan van 11:30 tot 13:00 niks, dus kom ik lekker babbelen Hahahahaha Rasp, Mees & Jadore: Ik lees het nu pas hahahahaha "teleurgesteld" hihihihihi Lekker zwanger hoor! @ Mees: Lief van Smoeder @ All: Mijn vriendin is vandaag 41 weken en ligt met 1 te hoge leverwaarde in het Z'huis... Ik snap ECHT NIET dat ze haar niet inleiden. Ligt ze daar te koekeloeren, ik bedoel, nu kan het toch gewoon???!!!! @ Mees: Ik hoorde van mn zus over een meisje uit jouw dorp die een "kerngezond" dood kindje had gebaard... ook met 41 wk...Ken je haar? Wat erg zeg...
@ Rasp: ja ik weet wie dat is en waar ze woont, meer niet. Ze komt ook uit sevenum net als ik en vriendin van mijn nicht vroeger. Ik hoorde dat ze zondag 's avonds naar het ziekenhuis is geweest omdat ze vruchtwater verloor, maar gezien het aantal artsen die avond werd gezegt: ach kom morgenvroeg maar terug! Die morgen is ze uiteindelijk nog met spoed naar Maastricht gestuurd en heeft de placenta losgelaten....! Kindje is inderdaad overleden..... Om het verhaal compleet te maken kan ik je nog melden dat ze hiervoor 1 miskraam en nog 1 miskraam van een 2-ling heeft gehad! En ze is iets ouder als mij....35-36 geloof ik. Ik wordt daar zooooooo kwaad van he, dat ze mensen mét klachten over die 40 weken laten gaan!!!!!! Mijn nicht heeft haar kindje verloren tijdens de bevalling door nalatigheid, en haar zussen wilden daardoor ook niet meer in Venlo bevallen. Zij zijn dus in M'tricht onder behandeling geweest voor de kindjes en ze hebben ook meegedaan aan een onderzoek daar. Onze familie stamboom blijkt namelijk uitzonderlijk te zijn betreffende doodgeboren kindjes. Mijn oma 2, mijn tante 2 en 2 nichtjes ieder 1, dat maakt samen 6 kindjes die voldragen en overleden zijn! Mijn nicht is nu ook zwanger en heeft met de hoogste professor gesproken en die heeft gezegt: 39 weken niet langer, dan halen we je kindje. Dit verhaal zegt eigenlijk al genoeg over mijn situatie t.z.t.. Ik ben met 41 weken bevallen..... Ik wil dit ook met de VK bespreken. (En achteraf blijkt dat mijn moeder achter mijn rug om de VK gesproken heeft vorige keer, om dit al te melden, en waarschijnlijk heeft ze me toen met 39,6 al gestript in de hoop dat ik al kon gaan bevallen) En als de hoogste arts in een Academisch Ziekenhuis zulke uitspraken doet.....tja.....waarom risico's nemen die niet nodig zijn? Zo heel verhaal, en ook mijn laatste shock doc. WIj krijgen allemaal een gezonde wolk van een baby zonder complicaties of wat dan ook! En daarmee BASTA!!!! Morge dames.....ga zo effe shoppen met de kleine man. Wat klein grut moet ik nog hebben, even eruit, even frisse lucht halen. Tot later!
Nog iets leuks: ik heb zojuist in bed op mijn rug mijn buik zien bewegen!!! Mijn man kan het tot nu toe niet voelen, dan houd beebsje zich ergens verscholen, maar nu moet hij het toch echt wel kunnen voelen als je het al ziet!
Gaaf Meesje!!! Bah, ik hoor net dat iemand van een ander forum mij en nog 2 meiden heeft zitten volgen hier op zp. Ze heeft dus nu rond verteld dat ik al zwanger ben..............daar baal ik dus echt gigantisch van he!!!
GOEDEMORGEN!!! Heerlijk wat een dag weer!Zonnetje schijnt weer..heerlijk!! Ik kom smorgens er ook veel makkelijker uit nu! Zit nu lekker te relaxen, want de badkamer heeft al een beurt gehad. Nu vind ik het wel weer even welletjes! @ Mees Oh, daar krijg ik nu ook de kriebels van! IK vind dat ze na 40 weken niet moeilijk moeten doen over inleiden. Zeker als de moeder het helemaal zat is. En het risico voor het kind wordt elke dag groter lijkt me. Het is toch erg dat je dan je kind moet verliezen, omdat ze te lang hebben gewacht met inleiden??? Ik vind het ook eng, want Maaike bleek al meer dan 24 uur geleden gepoept te hebben in het vruchtwater toen de vliezen werden gebroken. (dan geven ze toch aan dat ze het benauwd hebben en niet lekker meer zitten) Als ik geen druppels vruchtwater was verloren en daarom werd ingeleid, was het misschien verkeerd afgelopen. Ze kunnen het niet zien aan de buitenkant dat het gepoept heeft. Daar ben ik nu dus ook bang voor, dat het kind weer gaat poepen na de 40 weken... Maar dit wil ik met de vk nog bespreken tegen die tijd. @ LM Ooh..wat irritant dat er zulke mensen zeg:x, ze snappen zelf toch ook wel dat dat prive is!