We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @madelief, geloof dat ik je onbedoeld een bij naam heb gegeven:D:D:D "Zonnestraaltje", sorry

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    haha geeft niet hoor;) Gefeliciteerd met je vriendin!!

3. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Maaike, gefeliciteerd met je vriendin!

LM, ik moet juist iets eten of drinken als ik misselijk ben. Ik eet altijd iets van een cracker of liga. Ik denk dat het voor iedereen weer anders is. Had je tijdens je vorige zwangerschap ook last van misselijkheid?

Mees, klinkt lief, dat eerste pakje!

Volgende week is het gelukkig vakantie, ik hoop dat het dan ook wat rustiger is met zieken. Ben er nu wel klaar mee...

Over zonnestraaltjes gesproken, als ik nu uit het raam kijk (op mijn werk) zie ik een heerlijk zonnetje en een boompje vol met roze bloemetjes. Daar word ik nou helemaal vrolijk van!

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden, knuffel voor jullie

drukke dag gehad sem stronvervelend!

Maar ben er nog, kusjes

5. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Hoi meiden,

Mees@ wat een verhaal zeg van dat vrouwtje heftig! Ik snap ook niet waarim vrouwen zolang door moeten lopen! Mijn zoontje is zelf 8 dagen eerder geboren! Maar mijn gyn had mij anders voor de 40 weken gestript! Er was geen reden voor hoor! Maar zij vindt te ver overtijd lopen niet gezond voor een vrouw!

Lovimgmom@ je hebt rare mensen op deze wereld! Het is jullie geluk wat is daar nou aan omdat te verpesten! Ziekelijk jaloers typ waarschijnlijk!

Verder hebt ik helaas geen tips voor de misselijkheid! Nooit echt gehad bij de eerste! En nu ook nog niet, maar het kan natuurlijk nog komen!
    Vanmiddag dutje gedaan, ik ben zo moe!! Was heerlijk effe! Morgen weer werken na een tijdje vrij te zijn geweest! Bleeh! Ach vrijdag is meestal wel leuk, en we gaan carnaval vieren!!

6. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Dag dames,

Mijn vriendin (van 41 wk) is vandaag bevallen van een dochtertje!!!! En ze heet zoals jouw neefje (van je zus) Jadore, maar dan zonder "h":D:D

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Ff, wat fijn! En mooie naam hoor!!

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Zoooo he Finn wat is dat toch nog snel gegaan! Mooie naam, vind hem voor een jongen alleen stiekem wel mooier maar ook voor een meisje is hij leuk! Gefeliciteerd! Wist ze al wat het zou worden?

Sorry dames verder niet bijgelezen ga ik strakjes doen :D

9. Funnyfant

Nee, was een verrassing! Maar ik vind m ook leuker voor een jongen:)

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    He....nu zit ik hier te raden wat het ook weer was.....naja maakt ook niks uit eigenlijk! Gefeliciteerd met het dochtertje van je vriendin!!

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Wel leuk hoor :D

Ik ga nu zelf sushi proberen te maken :p:p:p hahahaha volgens mij lukt het me nooit :p whahahahaha

12. Funnyfant

PB lieverd

13. Funnyfant

Nou Jadore komt vast goed!!! Beetje vertrouwen in jezelf lieverd!!!

14. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Finn gefeliciteerd met je vriendin!

Jadore@ leuk sushi maken! Het lukt je vast! Hebt je nog op youtube gekeken! Smullen maar hihihih!!!

15. Funnyfant

Ben wel een beetje bang... Heb erge buikpijn vandaag.. Maar ook wel hele harde ontlasting, dus daar kan het ook van zijn... Oooooh ik wil die ECHO!!!! het gaat zo sloom hahahaha

16. Funnyfant

Oh LM ik bedenk me ineens: Bij Finn werd ik in het begin ook overal misselijk van behalve ginger ale en vanillevla...

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Jaaa echt super tip van je! Die van Margriet ofzo :D, uhmmm niet echt gelukt helaas :) ik had speciale sushirijst gekocht en in de rijstkoker gedaan en dat was dus mislukt :) veel te nat ....maar ik denk dat ik het volgende keer gewoon met pandanrijst maak dat kan ik tenminste hahaha, maar denk je dat dat kan? En dan noet ik iets minder rijst doen en meer komkommer...heb het nu alleen even snel met komkommer geprobeerd.

Iemand nog Oh Oh Tirol gekeken :p:D hahahaha gweldig dom maar leuk programma:):D

18. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    zo.... niet alles bijgelezen maar ff met een projectje bezig geweest :D, en ik zeg het zelf : niet slecht voor de 1e keer

19. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    en nog een vanaf de andere kant, er staat Lynn maar is niet zo heul goed te lezen

20. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Super leuk Vlekk!!! Ik kan het je echt niet nadoen!!! Echt heel gaaf!

Deel Deze Pagina