We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Nou jij was ook vlot, maar weeenstorm, klinkt idd als zwart gat, ik heb door dat het zo snel ging heftige rugweeen gehad brbrbr,
    ach ja bevallen aparte klus;)

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mees, wie houdt er nu niet van van de grote gele M :D

Ach ben al blij als ik normaal kan eten en drinken!

3. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Oeh LM:heftig bevallinkje dan zeg :$. Kijk je op tegen deze? Mijn zus is thuis bevallen van een sterrenkijker...:$:$ Zo heftig!'

Ik vond het geen zwart gat die weeënstorm, maar een hel. Ook met been en rugweeën. Of ja een lange grote megawee;)

@carnaval: Finn heeft een gestreept pak met stropdas, heel eigenwijs hahahaha!!! Zo cute!

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh ik vond mijn bevalling juist ontzettend meevallen :D
    w-en vond ik absoluut niet heftig, had ze vele malen erger verwacht :D
    En die 2,5 uur is voorbij voor je het door hebt hahaha.
    Wat mij wel tegen viel was het wachten op de ruggenprik man, die was weer in slaap gevallen :D

5. Funnyfant

Hahahaha zo zie je dat het voor iedereen anders is. Mij lijkt een keizersnede heeeeel heftig en jij bent blij dat je weinig last van de weën hebt gehad hahahaha!
    Tja hier waren de weeën juist extreem heftig (volgens vk hoor, niet volgens mij) maar wel maar 19 minuutjes geperst;)

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Giraf :D:D:D heerlijk!! Wat leuk!!! En juist goed dat je het bij een kwartiertje hebt gehouden hoor dat hoor je indd een beetje p te bouwen! Wat leuk :D!!!
    HIer geen carnaval, maar als ik zo lees over jullie kleintjes gaat het stiekem kriebelen terwijl ik echt helemaal geen carnaval vierder ben hahahaha

@Oh oh tirol whahahahahahha ja echt he Giraf geweldig the ghetto pfffff en hoe ze praat ooooo wat erg! Sjeetje echt niet normaal maar zooooo grappig
    ENnnnnnnnnnn die peuk opsteken met die bus whahahahahaha echt Ma Floder in het dun whahahahhahahhahhhahahaha

@Wowwwwwwww Maaike wat een geluksvogel ben jij! Ik heb er 22 uur over gedaan :( waarvan 13 uur weeenstorm :( Ik hoop dat ik net zo'n geluksvogel mag zijn als jij met 3,5 uur deze keer :)
    FF, bij mij is weer gezegd dat gemiddeld 16 uur is voor je 1e :) :D ach iig is het gemiddeld LANG whahahahahahha

@LM, Kendje je HA geen Okugest:$;) zoek maar hier op het forum en ik heb het btw van mijn vk! Wat krijg je nu dan? Ik denk dat je Emesafene krijgt! Gelukkig iig want ik weet precies hoe je je voelt :( als je niets meer lust en zelfs geen drinken meer ga je je met de dag beroerder voelen! Let wel op dat als je Emesafene krijgt dat je 3 dagen niet mag rijden! Ik reed alleen naar de AH, kon moeilijk niet gaan koken, maar lange stukken heb ik absoluut gelaten! Ik merkte er trouwens niets van maar ja ze zeggen het denk niet voor niets.

@Bevallingen is een sterrekijker nou een stuit of wat is dat ook alweer?:)

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    keizersnee is daarna wel heftig. Ik heb alle 1ste keren bijvoorbeeld gemist in het begin. Eerste flesje heeft manlief gegeven omdat ik genaaid werd :D. Heb Juul na de bevallig paar seconden gezien en toen ging hij mee. Hij heeft bijvoorbeeld niet bij mij maar bij vriendlief op de borst gelegen. 1e keer badje heb ik niet kunnen doen, kon niet staan. Verschonen heb ik pas gedaan toen ik thuis was, na een dag ofzo.
    Daar heb ik wel heel veel moeite mee gehad en nog eigenlijk.

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    gelukkig is het je meegevallen dan LM, maar klinkt wel heftig hoor.
    en zoals FF zegt een keizersnede is vooral na de tijd geen pretje zeggen ze he. ach ja wat mot dat mot toch? Wel lullig dat de ruggeprikvent ik slaap was gevallen.

FF, jij heb ook snel geperst!! en dan heb je vast hoge pijn grnes als de VK zegt dat het heftig is?? ik was ook met 15 min persen, het ergste vond ik van de hele bevalling de placenta, gingen ze met 3 man op mijn weke buik staan rossen en trekken.

Oh ja mijn man moest zelf op zoek naar iemand, dus de gang op van het zkh ze wouden niet geloven dat ik al zo ver was!! lekker dan, ik heb nog nooit zo'n wit snoetje gezien van hem:D:D:D

9. Funnyfant

Kan ik me voorstellen... Dat is iets wat je als mama toch liever zelf wil ervaren... Mag je bij deze wel vag. bevallen?

2Jadre: Sterrenkijker heeft zn hofdje naar achter gekanteld waardoor het schedeltje blokkeert. Normaal komt eerst het achterhoofdje: De schedelbladen kunnen dan over elkaar schuiven zodat het hoofdje door het bekken kan. Als eerst het voorhoofdje komt, dan kan dat niet en moet het hoofdje in zn volledige omvang naar buiten. AUW!!!

10. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    jeetje, ja lijkt me echt heftig,en niet leuk, heb zelf ook geen eerste fles je kunnen geven. en idd denk daar nog wel eens aan en dan kan ik er boos/verdrietig van worden, maar goed dat zal je dan wel herkennen. gelukkig was je vriend er wel en heeft hij daar wel lekker gelegen. Maar ze denken er allemaal zo makkelijk over en als moeder word je beetje op zij gezet, tenminste dat gevoel kreeg ik soms het nog week in zkh gelegen. en hun weg is de beste denken ze!!! Maar gaan we bij nummer 2 niet meer doen he LM!!!!! niet meer over ons heen laten lopen :):)

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    voor zover ik weet zou ik nu wel natuurlijk mogen bevallen.

12. Funnyfant

oh oh Tirol: Nou word ik wel nieuwsgierig door jullie WHAHAHAHAHAHAHAHA

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik heb het opgenomen, had al zo'n vermoeden dat ik in slaap zou vallen.

14. Funnyfant

Tja, ik vond het wel heel heftig hoor, maar idd meer omdat ik geen pauze kreeg tussendoor. Ik kon niet bijkomen tussen de weeën en er was geen opbouw, dus dan ben je op een gegeven moment uitgeput. En persen: Ja ik heb geknald. Mijn hele hoofd was ook ontploft, mn oren waren geknapt en ik kon niet meer helder zien hahaha. Zo hard had ik geperst. Ik hoorde achteraf dat een vrouw gemiddeld zo'n drie keer aanzet in 1 perswee, nou, ik deed dat dus 5x. Ik was blij dat ik eindelijk mocht werken, ipv afwachten hahahaha!!

15. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Giraf, wat lief dat je aan me denkt! Ik dacht ook aan je, serieus! :D Wij proberen een leuke zonvakantie bestemming uit te zoeken ergens eind mei/begin juni. Maar man, het valt zo tegen. Er is (te)veel keuze en wat wij dan leuk vinden is uiteraard (te) duur... Waar gaan jullie ergens heen in Turkije? Misschien heb je een gouden tip voor ons?

LM, sterkte met het misselijk zijn. Ik hoop dat je een goed medicijn krijgt.

Carnaval, is het nog niet afgelopen dan???????????? :D

Ben helaas nog steeds niet helemaal lekker. Het gaat wel beter, hoor, maar nog niet helemaal goed. Ben echt zo ontzettend moe. Ik denk dat het nu een combi is geworden van mk/alle spanningen/griep.

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Pas en denk je wel goed aan je zelf?? wel doen hoor meis.
    is ook allemaal niet niets. denk aan je

17. Funnyfant

He Quint, rot dat je je zo slecht voelt:(. Maar het is idd wel begrijpelijk he meid.. Het is niet nik swat jullie allemaal hebben meergemaakt de afgelopen weken. Ze waren en zijn slopend voor je. Gun jezelf genoeg de tijd en plan een geweldige vakantie om lekker bij te komen. Hopelijk loop dan met een bollend buikje rond te paraderen in je bikini;) dat gun ik je echt zoooooooo!!!!
    Begrijp me goed: Geen kindje is te vervangen en ook jouw lieve vlindertje niet, maar een brusje is zoooo welkom bij je dat ik hoop dat je snel weer aantelt!
    Knuffel!!!!

PS ik denk dat we allemaal vaak aan je moeten denken, het doet met ons allemaal iets dat jij zoveel verdriet hebt... Wij willen het beste voor onze zpdinnetjes en ook voor jou. We leven intens mee met de blije berichten maar net zo of misschien wel meer met de verdrietige... Hopelijk kunnen we er genoeg voor je zijn en anders moet je dat echt zeggen!!!:):):)

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Quint, dikke knuffel meid! Je gaat regelmatig door mijn gedachten!

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Quint Beterschap!! En die moeheid hoort ook bij de griep denk ik en alles bij elkaar idd. Rust en ziek ze goed uit! Dikke knuffel!!

@ Mees Wat vervelend dat je je zo naar voelde, heerlijk dan om je kleine te voelen..das toch een hele geruststelling!

@ bevalling Pffft..moet er echt niet aan denken..zie er echt tegen op en daarom denk ik er maar niet aan. Bevalling was binnen 12 uur gepiept, maar werd ingeleid door infuus met dubbele hoeveelheid dan normaal..heftige weeenstorm en kon het niet behappen. Het persen vond ik heerlijk, zonder persdrang in een halfuurtje gedaan..dat is het enige gedeelte waar ik trots op mezelf ben. Het zk deed ook echt alsof ik me flink aanstelde..en dat voelt nog steeds rot:( Ruggenprik werkte bij mij maar een klein beetje.
    Mijn droombevalling is thuis, vk die je begeleid onder de weeen en dan binnen een paar uur bevallen, zonder knip/scheur. En placenta die braaf er achter aan komt. En dan genieten van die kleine dicht tegen je aan...:)

@ LM Keizersnee is heel heftig, heb ik genoeg om me heen gehoord. En het is ook pijnlijk, zeker qua mobiliseren. Dus petje af voor je, emotioneel is het ook zwaar, dus echt geen pretje! Ik hoop dat je straks natuurlijk mag bevallen!:)

20. Funnyfant

Vk zei dat ik een bevalling had die je normaal hebt als je ingeleid wordt, nu ik jouw verhaal lees snap ik eindelijk waarom:).. Ik had geen verdoving, was sowieso al te laat denk ik... En een droombevalling... Dan wil ik de eerste 2 van mn zus wel hahaha. Bijna geen weeën en in een paar uurtjes klaar.:D

Deel Deze Pagina