Heftige verhalen gelezen, maar ook een paar 'peanuts' situaties. Ik ga er maar vanuit dat deze bevalling niet erger/langer zal zijn als de eerste.... Ik heb trouwens een shocking foto van mezelf.....wahahaa, onder het persen geknipt, en echt waar ik ben gewoon PAARS!!! Het ziet er levensgevaarlijk uit! Als ik dat zie denk ik echt, mens dat je daar zonder hersenbloeding vanaf bent gekomen! Als of mijn kop elk moment uit elkaar spat!! Zal eens zoeken vanavond, zet ik hem even in mijn album, eens kijken of jullie hem ook zo charmant vinden, haha! Jullie ook van die shocking foto's?? Heb trouwens geweldig mooie foto's te danken aan mijn lieve VK, die heeft er een soort docu soap van gemaakt toen! Echt vanaf het moment dat ze de vacuum plaatsen, tot het moment dat het hoofdje eruit komt, dat hij eruit komt met het vruchtwater gutsend van hem af, alles werkelijk alles.....ook erg 'leuk' om een foto te hebben waar je je eigen doos open ziet liggen, hele vleeswond die op spanning openstond vanwege de knip... Klinkt allemaal heel smerig, maar is het zo mooi geweest voor mijn verwerking, zo van: heb ik dat echt zelf op de wereld gezet?? Is hij echt uit mij gekomen?? Kijk er nog altijd met veel trots naar, gek he! Hebben jullie bevallingsfoto's of film? Ik had er niet voor gevraagd, maar was er achteraf heeeeel erg blij mee!
JA ik heb een film!!! En ik vond hhet heel prettig achteraf te zien wat ik nou precies had gevoeld. Het plaatje klopte idd... Ik heb alleen foto's van achteraf maar die zijn wel hilarisch ML kan ze niet zien zonder keihard te lachen hahahahaha!! Ik ben zoooooo ontploft en helemaal opgezwollen hahahaha
Hoi dames Heb een boel gemist lees ik wel!! Jeetje! Vanmorgen is MVM geweest en heb een mooie armband gekregene een een mooie knaltest! Zij zei ook nog dat hij behoorlijk knalde voor nog geen 5 weken zwangerschap. Hm.... Mijn bevalling was ook vanaf de eerste wee tot geboorte 7 uurtjes. Ging heel vlot en was prima te doen, heb wel moeite gehad met persen omdat ik geen persweeën had dus op eigen krachten vond ik lastig. Heb daarom een aantal weeën op de baarkruk geperst en daarna terug in bad en het daar af gemaakt. Ik zou het zo weer doen!
hoi meiden even bijgelzen... vlekje; crea bea leuk hoor! Finn hier ook ma + dinsdagavondnet 5, private prectice, verborgen gebreken, greys anatomy heerlijk vond alleen privete practive deze en de vorige keer erg heftig, maar ja wat je herkent komt toch weer harder aan... en neem di avond rtl5 op; glee en nu dus donderdagavond oh oh tirol... Ml kijkt het en ik kijk onder het lezen mee... @bevalling; met 8uurtjes was sem eruit @quint; dikke knuffel voor jou! @rasp; ik wou de vk niet bellen, persweeeen inmiddels weg gezucht; want ik zou nog niet bevallen, eerst slapen nou de vk kwam en toen moest ik dus op eigen kracht persen, gelukkig is dat gelukt maar wel zwaar ja... lijkt me mooi in bad @all; denk aan jullie meiden knuf
@Wolfje, in bad bevallen is heel mooi, en de weeën opvangen vond ik ook heel fijn in het warme water. En je bent na de bevalling helemaal schoon hahaha! We gaan deze keer ook weer een bad huren als het kan.
@rasp haha ja idd je bent gelijk schoon Ben zelf alleen 2x na de bevalling flauw gevallen omdat ik te veel bloed verloren was... 1x op de stoel direct na bevalling met bed verschonen... iedereen schrok zich kapot, vk kon mij nog net pakken zodat ik niet op de grond viel en 1keer paar uur later met na de wc lopen... bonk!!! daar lag ik! en zie dan maar weer eens pas bevallen overeind te komen
@Wolfje, ik ben ook meerdere keren flauw gevallen na de bevalling, ook door bloedverlies. Ik weet dus nu ook nog niet of ik weer thuis mag bevallen omdat het bloedverlies groot was. En het nadeel van in bad bevallen is dan dus ook dat ze het bloedverlies in het water niet goed kunnen schatten.
Ja, mijn voorkeur gaat wel uit naar thuis bevallen, ook omdat het bij ons in het ziekenhuis niet in bad kan, maar veiligheid gaat natuurlijk voor dus we zien wel! Ik ga mn meisje uit bed halen en dan gaan we weer lekker naar buiten!! Fijne dag allemaal verder en tot vanavond!
Haha, grappig om weer de bevallingsverhalen van iedereen te lezen! Volgens mij hebben we 2 categorieen: Makkelijk of moeilijk, bijna niemand heeft een tussenin bevalling gehad Hier geen foto's van de bevalling zelf, alleen achteraf... Soms vind ik het wel jammer, want door die enorme weeenstorm kwam ik in een soort mantra terecht, heb niks meegekregen van de weeen, gyn, wannneer ik mocht persen? Ik weet er echt niks meer vanaf Pas vanaf het moment dat I op mijn buik lag kwam ik weer bij mijn positieven, ik kon toen ook alleen maar roepen "ze is er al' De eerste dagen na de bevalling heeft mijn man het bevallingsverhaal eindeloos opnieuw moeten vertellen tegen mij... hij moest vertellen hoe mijn weeeen waren geweest, wat we gezegd hadden, hoe ik deed als ik een wee had, hoe hij deed.... Op advies van de kraamhulp heb ik toen alles opgeschreven wat ik nog wist, met aanvullingen van mijn man en toen het verhaal op papier stond was het voor mijn gevoel 'klaar' Quint Wij gaan hier naartoe, wel duur , maar we dachten, we gaan maar 1x op huwelijksreis, dus we nemen het ervan Delphin Diva Premiere - Delphin Hotels & Resorts Antalya Turkey
@giraf, mooi hotel, en zo luxe, heb je goed het er lekker van nemen hihi wij zaten een aantal hotels verder Lara beach ook super, maar het hotel waar jullie heen gaan staat super bekend daar. en het is zo leuk turkije. wil ook wel weer naar turkije en van die foto's van je krijg ik spontaan zin in vakantie, maar helaas dit jaar denk ik niet
Meiden, dank jullie wel voor lieve woorden en knufels! Doen me goed! Giraf, ziet er super uit! Heb spontaan heel veel zin in vakantie! En het is jullie huwelijksreis dus groot gelijk hebben jullie! Maaike, waar zijn jullie dan precies geweest? Wij willen heel graag een zandstrand voor de kleine.
Wauw Giraf heel mooi hoor!! Daar kan ik alleen van dromen hahahaha Oh en ik vind dat ik wel een tusseninbevalling heb gehad. De weeënstorm was pittig, maar het ging wel snel en zonder complicaties!! Ja 4hechtingen, maar das alles! Ik vond mijn kraamtijd (pnd) heftiger hahahaha
Hotel Lara Beach***** in Antalya / Lara / Kundu Turkije beoordelingen 9.0 | Zoover daar zijn wij de zomer voor onze dochter kwam geweest, mooi zandstrand, wij zijn in april geweest dus water was erg koud. maar super mooi hotel, en heerlijk gegeten want dat is altijd maar afwachten he met all-inn. maar wat ik voordeel vond is dat je de hoteltuin uit loopt en dan zo op de strand bent. wij boek altijd via duitse operator is goedkoper en vlieg dan uit van ui DL. wij zijn ook keer op tenerife geweest was hotel maar dan met appartementen en dan zou ik nu zelf ook weer doe zodat je aparte slaapkamer heb, want die boef van ons gaat anders niet slapen als wij op een kamer tv kijken. maar daar moest je boulevard over en was je op het strand, ook erg leuk maar meer engelse.