Hey lieve meiden Wat een mooie foto's zeg!! Ik zal ook eens even op zoek gaan naar mn usb stick want daar staat alles op, momentje. Mooi om jullie foto;s te zien en de emoties die er bij horen, super! Krijg ik echt een warm emo gevoel van!
Mees wat een lieve foto's!!!!! Wauw! Te schattig! Echt leuke foto's meiden!!!! En indd veel persoonlijke foto's en die zijn juist het mooist!
Wolfje: laten we eerlijk zijn. Dat waren geweldige tijden toen ze zo piep waren, maar ik geef wel toe dat ik deze leeftijd (communiceren, spelen, enz) toch wel leuker vind!
ik ook maar toch hem ik ook wel heimwee naar de babytijd, en blijf hopen dat die ooit weer een keer komt met een andere beeb nu pff luisteren no way en ondeugend en zich nergens van aan trekken ook om gek van te worden! haha maar idd gezellige leuke tijd nu
Van mij mogen ze die hele babytijd wel wat inkorten hoor!! Ja op foto's is het geweldig, maar ik vind t nu veeeeeeel leuker! NEe hoor dat komt gewoon door mn PND, maar ik vind het wel echt leuker nu, ja!
Komt zeker goed Wolf! Heel begrijpelijk dat jij nu juist weer erg verlangt naar dat kleine. Maar het komt, geloof me! Je zit nu veel lekkerder in je vel, dus het geluk lacht je binnenkort weer toe!
Dank jullie wel voor jullie reacties! Ik heb de hele badbevalling op foto staan omdat ik een leerling verloskundige had die de bevalling deed en de verloskundige maakte de foto's, echt super om te hebben maar iets te prive om in mn album te zetten
ik ga lekker stoppen en naar bed, kijken of er nog geklust kan worden, pff wachten op ei duurt altijd zooo lang