Ik heb hier wel een 'vrouwen-bank' wahahahaaaa!! (Ik zorg er altijd voor dat ik de bank voor mezelf heb!, ML mag in een stoel)
Ja ahahahahahahaha ik hou niet echt van de dingen waar hij van houdt en hebben een beetje onze eigen kast whahahahaha hij de voorraad kast en ik de apothekers kast in de keuken whahahahahahhaa
Wahahahahhahahaha vrouwenbank, ik heb ook mijn favo plek op de bank, maar dat is ook de zijne....als hij de LT claimed en op mijn plek zit dan zeg ik dat hij weg moet wezen anders wil ik de LT whahahahahahahhahaha
Het is echt niet normaal wat wij momenteel aan snaai materiaal hebben liggen. Gaat nergens over: drop fruit duo's zoute haringen' brosjes marsjes milky ways heart breakers chips paprika chips wokkels wafels stroofwafels gangmakers studentenhaver pistache noten mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm......Jadore; kan ik je ergens blij mee maken??
Hahahahahahahaha nou ik weet niet waar ik trek in heb uhmmmmmmmm beter kan ik er ook maar niet aandenken want dat hebben we vast niet in huis en dan kan ik zoooo balen he hahahah heb hier een kast vol met snaai zoals paar pakken Kinder chocolade (heb ik altijd voorraad van ) en witte crispy chocolade en zoetigheid...maar daar heb ik geen trek in uhmmmm toch maar nog even kijken wat er in de kast ligt....uhmmm augurk whahahahhahaa hoe zwanger maar heb er wel trek in die neem ik nu even kijken wat ik straks neem
ik ben vaak genoeg in de nacht naar een bp gegaan hoor en duuuurrrrrr whahhahhahahaa kon me niets schelen moest snaaien en ga met zo'n instelling maar eens shoppen bij een bp hahahaha
Heb net een stukje geschreven in het 'vorderingen boekje van J', ik deel even een paar leuke uitspraken van hem met jullie: Je hebt soms gekke uitspraken waar we erg om moeten lachen. Laatst keek je in de pot aardappelen na het eten en zei je: goed gedaan jonges! Vanmorgen deed ik net alsof ik nog sliep en papa zette je op mijn bed: Wakker weere mooder zei je in mijn oor ..tja ik ben pas 34 maar voelde me toch echt een 60+er .. Laatst op de fiets vroeg ik je hoe de papa van Ties en Meis heet. Je wist het even niet, dus ik zei: Martin! Het was even stil en ineens zei je: Aston Martin! En tegen mijn buik zeg je soms heel lief: slaap lekker baby! Je krijgt een broertje of een zusje, dus je wordt grote broer in de zomer. Toen mama vroeg: Wil je dan een meisje of een jongetje? Toen zei jij: neheeeee, een broertje of zusje!!
meiden ik ga nu echt naar bed, was nog aan het lezen... al me tijdschriften nu uit, tijd voor nieuwe Jullie zijn toppers
Ahhhh meesje wat leuk!!! Ga ik straks ook doen als ze echt gaat praten Zo gek ze zeiden dat Chloe de 28e inde OvN zou staan op 28 feb in nr 4.....maar dat klopt niet dat is nu nr3 en daar staat ze iig niet in dus vind het maar raar hoor denk dat ik maar even wacht op nr4 en anders ga ik even bellen zou wel raar zijn natuurlijk hahahaha na ja even afwachten dus
Ik dacht van de week nog: wanneer zou Chloe er nu in staan? Er vreemd ja, ik zou inderdaad de volgende nog afwachten en dan eens bellen!
Ja want die datum klopt niet met het nr wat ze zei dus 28 feb is nr 3 niet 4 misschien bedoelde maart want ze zei wel weer duidelijk nr 4! na ik wacht het af ik hou jullie op de hoogte!