ooooooooooooooooooooo jaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb ook trek in de mac en dan gewoon een cheeseburger uhmmmmmmmmmmm jullie maken me helemaal gek hier whahahaaha pfff
Lekkerrrrrr!!! Wlde ML nog even bellen om ook een cheeseburgertje mee te nemen, maar hij heeft zn gsm niet bij zich
ahhhhh wat een domper finn pfffffffffffff ik zou echt graag zo'n lekkere eerste hap willen nemen uhmmm ik kwijl helemaal whahahahahaha en heb alleen de smaak van vieze augurken in mijn mond whaahhahaha ze waren lekker maar die nasmaak en door van alles door elkaar te hebben gegeten ben ik best misselijk whahahahahha
JAAAAAAAAAAAAAAAA mees ik wilde het net zeggen ik ga al 9 maart woensdag naar tuschinski lady's only op het balkon : en daarvoor sushiiiii :
Whahahahaha doosje Ik heb een hekel aan nasmaken hahaha. De smaak moet gewoon stoppen als het eten weg is!!
Hoezo Tatjana? Ik zit HvNL te kijken, daar kwam een voorfilm bij. Errug gaaf, wil ook naar een lady's night, maar schijnt echt snel uitverkocht te zijn. Misschien over een week of 2 eens proberen wat te boeken. Heb er zin an!
Leuk Finn!!! Is ml er al kan je niet naar de mac bellen dat er nog een cheeseburger bij moet bij de auto met dat en dat kenteken :: whaaaaaaaaaaaaaaaahahahhhaha
O whahahahah, ja ik had mazzel vriendin van me zag het toen het net in verkoop ging en wij snel besteld binnen paar uurtjes uitverkocht!!!! Maar is ook de premiere he ik voel me echt een bofkont wil een mega chique jurk aan eigenlijk...maar ja dan zou ik moeten shoppen uhmmmm beetje duur avondje dan :S heb wel wat maar niet zooooo overdriven whahahahhahahaha
Heb ik serieus overwogen net WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHA maar dat vond ik te erg
Wha de Tushinsky! Gaaf! Ik zal wel ergens in een plaatselijke grauwe bioscoop gaan kijken....kan ik wel fijn mijn tokkie pak aan, haha!
hahaha finn sch**t gewoon doen whahahahahahaha JE BENT ZWANGER het mag dus hahahahhaa kan meteen op je erge momenten lijstje whahahahahahhahhaha ik zou het doen pfff hopelijk heeft hij voor je meegenomen en voelde hij je roeping via spirituele wege hahahahahahahahaha
Whahahahahahhahhaa mees je tokkiepak whahahahahhhahahha Ja amsterdam is voor mij dichterbij hahahaha maar geweldig! Ik heb er zo'nnnn zin in kan niet wachten!
Nou het is aangekomen maar met een ruisje op de lijn hahahahahaha Hij heeft een hamburger meegenomen! zooooo lief!!!!