WHHHAAAAHHHHAHAHAHAHAHA!!!!!! Je maakt me aan het lachen lieve Jadore! Lekker cake....hmmmm, krijg zin om ook zelf een cake te maken! Maar wij gaan straks naar de carnavalsoptocht! Ben benieuwd wat I ervan gaat vinden....
@ Rasp: Och meisiie toch! Lekker effe laten gaan hoor! Ik heb al ruzie gemaakt met ML omdat hij de verkeerde boter had gekocht... erg he... ach hormoontjes
hahaha vond hem zelf stiekem ook wel grappig whahahaha was wel gezellig gisteravond @Rasp ah dat is echt balen van je oven! Ja ik zou snel een nieuwe kopen, alleen die dingen zijn zo duur he pfff wij hebben laatst een nieuwe inductiekookplaat aan moeten schaffen... zoooo die dingen zijn duur!!!!!!! Jeetje niet normaal! Gelukkig hebben we een vriend in de keukens en die had een geweldige aanbieding van een topmerk van 1600 euro naar 350 euro zoooo dat scheelde echt een heeel hoop die van ikea de goedkooptse scheelde maar 50 euro! Wat zal een nieuwe oven dan wel niet kosten pfff niet normaal tegenwoordig!
Hahahahha Leuk lieve Giraf!! Vind het zooo schattig jullie kleintjes met carnaval! Ik heb er normaal niets mee maar die kleintjes zijn zowww schattig doe je I ook al wat aan of volgend jaar ofzo pas? Hahahahahaha in de winkel ik was gister bij de Dirk vd Broek nou daar hadden ze alleen muffins en cake dus ik dacht dat ik gek was ofzo dat je dat in de supermarkt kon kopen whahaahhaahhaa ga wel ff naar de AH andere keer dan vandaag maar lekker cake
AHHHHHH Giraf wat lief!!!!!!!!!!1 Ahhhh dat zou ik ook echt super leuk hebben gevonden als ik carnaval had gevierd met Chloe toen ze zo klein was of een konijntje iig iets molligs maar schattigs
LM, ik kijk net in een tasje en zie een heel pak Okugest liggen, waarom haal je dat anders niet gewoon bij de drogist? is tegen misselijkheid en diarree staat er, ik moet zeggen dat ik er wel nog moeilijker door naar de wc kon, maar ja bij vele hielp het tegen de misselijkheid probeer even met je mee te denken!
JOOAAAAA MOODER EUVERSTE IS AL LANG WAKKER!!!!! Ik heb de pc al even aanstaan, alleen doet het ding vreemd, heeeel langzaam en niks lukt. Heb net al een fijne poepluier verschoond .....zoonlief stond vanmorgen alweer te springen omdat hij het wederom weer een paar dagen had opgehouden....een lucht!!!! BAH! Ik bak nooit koekjes trouwens, wel cake, appelflappen en ik kan heel lekkere monchoutaart maken mmmmmmmmmmmmmmmmm Was erg gezellig gisteravond! Vanavond weer? ML is naar Venlo naar de boetegewoëne boetezitting......zuipen dus! Heb de hele dag en avond voor mezelf! Is me veel te druk daar met Carnaval dus ik blijf lekker thuis.
Goedemorgen dames, heb even bijgelezen, en dat was een klus zeg ook omdat mijn laptop niet mee werkt. en wat kletsen jullie!!!! heb heel wat snaai voor bij zien kopen. krijg ook zin in lekkers, moet zo nog naar de supermarkt als dat maar goed komt. *** ff ego, gister na de verlos geweest alles goed, bloeddruk 110/70, en hartje van de baby 150 slagen dus gaat allemaal super*** @madelief, waar is de zon???? brbr wat is het koud hihi @all, iedereen die gaat carnavallen veel plezier, ga ff naar de supermarkt en eens opruimen hier, kom vanmiddag nog wel ff zwaaien.
Jaaah! Ik heb vanavond ook het rijk alleen dus ik doe mee vanavond!! @Jadore, tja die nieuwe oven gaat weer wat centjes kosten maar ook wij kunnen er goedkoper aankomen dus komt goed! @Ff, tja ruzie maken is het enige wat Ml en ik momenteel goed kunnen lijkt wel, vanmorgen afgesproken dat dat nu maar eens afgelopen moet zijn want we moeten juist heel blij zijn met elkaar en met ons nieuwe geluk. @Giraf, och wat schattig een beertje, ik ben benieuwd. Ik kom uit het hoge noorden dus carnaval is voor mij echt compleet onbekend. @Mees, mmmmmm monchoutaart! Ook al zo lekker!! Weet je wel dat hij heel lekker is met een bodem van bastogne koekjes??
Bastognekoeken bodem is zeker lekker!!!! @ Maaike: wat fijn dat je controle goed was!!! Heerlijk he, effe hartje luisteren! Shop en opruim ze nog en tot straks! @ Rasp: goed plan om liever tegen elkaar te doen! Ik ga vanmiddag na het middagslaapje naar mijn ouders, eten we daar mee, en dan blijft J daar logeren. Hopelijk is ML niet al te laat thuis en nog aanspreekbaar. Ik ga vanavond lekker in bed op de laptop 'De gelukkig huisvrouw' kijken. En snaaien!!! @ al
zal t effe vertalen: Mooder euverste = moeder overste en boetegewoene boetezitting = buitegewone buitenzitting (denk ik) Maar zal wel duidelijk zijn denk ik @ Maaike: Wauwie wat goed! Fijn dat alles goed was @ Giraf: Cute!!! Verder allemaal lekkers mmmmmmm!!! heb honger. Wij gaan zo het behang bestellen Bij de inter-splinter Mees! Ik kom vanaaf wel ff langs hoor, maar dat is niks nieuws
Mees goed idee denk dat ML wel weer gaat stappen...of andersd gezegd ik hoop dat ML vanavond weer lekker gaat stappen oooo ik hou zo van lekker niets doen snaaien en tv kijken met LT op schoot dus ik hoop er ook vanaaf weer te zijn @Maaike, wat fijn dat je controle goed was !!!! Ik denk dat jij ook een duivenpaartje krijgt een koningskoppeltje dus alleen dan andersom geboren meisje eerst dan jongen aka rijkeluiswens dus Ik denk dat jij een jongen krijgt door de hartslag hahaha zegt nu in principe nog niets maar mijn ventje had ineens van 173 met 10 of 12 wkn naar 156 bij de 15 wkn hahaha @Rasp oooo das fijn zeg!!! gelukkig maar hoef je niet de volle pond te betalen toch handig he zulke vrienden @all, Cake zit in de oven Ik ruik hem al
Mmmmm kan me voorstellen hoe dat ruikt Jadore!! Ik ga vanmiddag met de boodschappen echt wat lekker meenemen. Heb gisteren van de lange vinger koekjes gesnoept van Vera maar dat was niet echt bevredigend. Denk dat ik maar koekjes, chips en ijs moet gaan halen vanmiddag. hahaha
Salmiak, m&m's of chocoijs, haribo snoepjes, vers fruit en chips.... Zout, zoet/zuur, choco, fruitig en hartig dan heb ik alle smaken in huis hahahahahaha! Ik heb altijd na 2 hapjes zin in een andere smaak Maar ja dan vreet ML alles op en heb ik de dag er op weer hetzelfde probleem:x:x Kan ik echt pissig vn worden hahahaha
Ook wij zijn manloos in huis vanavond! (ja, onze hondjes zijn ook allebei dames ) ML is DJ en moet vanavond gaan draaien.... Duss.......ik ben van de partij hoor vanavond! Gezellig met een grote zak chips en chocola! Ga nu weg, hossen en zingen.... Tot laters!!!!
**schrijft na het lezen van rasp haar berichtje snel nog even ijs op het boodschappenlijstje voor vanavond**