Dat is dan indd wel prettig! Ik word ook alleen boos als hij echt dronken is, maar hij is niet leuk als hij echt dronken is Snap ook niet wat daar leuk aan is om eerlijk te zijn @Wolfje nee nog niet gezien haha heb je geen link? Weet niet eens waar ik moet kijken eigenlijk
Maar dat vind ik raar zover ik weet is het zo dat als ik niet ingelogd ben dat ik niet veel kan lezen :S blijkbaar niet dus, maar denk dat er altijd wel van die triest meelezers zijn net zoals bij LM
@ Rasp: daarom leg ik vast een dekentje op de bank! Hij snapt het wel. Anders lig ik echt de hele nacht wakker van hem! @ Finne: mooie pop hoor! Erg leuk kado! @ Jadore; ja, nu denken jullie misschien: wat een doos, laat ze haar kind daar achter terwijl ze weet dat hij het niet wil. Even uitleg. Hij heeft de laatste maanden veel ergens anders geslapen vanwege verjaardagen in december enzo. Toen waren wij erbij natuurlijk en haalde we hem 's nachts uit bed. Hij heeft ook bij zijn andere oma geslapen en dan gingen wij echt weg en haalden hem smorgen op. Dat ging prima. En dat willen we graag zo houden, dus dit was 1. Als 'oefening' en 2. omdat pa uit wil slapen en mama ook wel eens. (anders kan ik de hele morgen animatie team spelen in mijn eentje terwijl opa en oma daar een moord voor doen.) Hij heeft daar trouwens tussen de middag vaker in bed gelegen hoor,m dus dit is niet de eerste keer. En hij vond alleen het idee een beetje spannend, maar ik weet zeker dat hij het er prima naar zijn zin heeft met de tractor/auto's/fisherprice ziekenhuisje enz enz, dus ik ben niet bang dat hij er een trauma aan over houd. Maar het waren vooral mijn hormonen die met me aan de haal gingen! Ik bel zo wel even naar mijn ouders omdat ik toch even wil weten hoe het verder ging. (als het echt niet lukte kwamen ze hem brengen zeiden ze al, maar dat lijkt me zeer stug) Dus een beetje een trainingsmomentje dat hij er juist geen schrik voor gaat krijgen. Maar ik heb hem ook graag thuis, maar van de andere kant ishet ook heeeeeeel erg leuk om hem morgenop te halen en dan dat stralende snoetje te zien en te horen hoe lief hij geslapen had)
Nee wolfje klopt, je kan dat ook uitschakelen maar dan sta je er niet als gast maar wel als lid maar je naam staat er dan gewoon niet.
@Mees, het is ook wel goed dat papa en mama af en toe de batterij even opladen he! Zou voor mij ook wel goed zijn maar die drempel is nog zooo hoog. Breng haar sinds 2 maanden nu weg als ik moet werken en dat vind ik al heel wat hihihi.
Mees, ik snap het helemaal hoor! Waarschijnlijk ligt J nu allang lief te slapen en is hij jou allang "vergeten"
Het is misschien ook een verschil dat J iets ouder is als jullie moppies. Hij is al vaker weg van huis geweest, en ik moet zeggen dat ik wel een voorstander ben van oefenen. Ik bracht J als baby ook zelden ergens heen hoor. En ML houd hem liefst thuis omdat zijn tijd met hem al zo schaars is, dus dit was het juiste moment aangezien ML niet eens beseft dat hij een kind heeft dalijk.... Oh...en het wordt later en later...kun je je voorstellen dat je al vanaf 10:30 uur aan het pils zit tot nu??
Ahhhh dat is toch alleen maar goed mees! Kijk jij bent al een heel stuk verder dan iig wij zijn Chloe heeft in principe ook geen moeite en vindt het ook leuk als opa en oma oppassen en zij ben hun is, maar toch heeft ze wel eventjes moeite met als wij weggaan! Maar ik vroeg het me alleen af hoor niet dat ik bedoelde dat het niet goed was dat je toch gegaan bent, juist wel! Morgen weer ophalen lijkt me dan indd ook weer super leuk ! Geniet lekker van je avondje en uitslapen Meiden ga Chloe naar bed doen strakkies
Rasp: yep..... Goddank maar 1 dag per jaar! Verder gaat hij zelden alleen uit moet ik zeggen. Kun je op 1 hand tellen per jaar, dat scheelt. Maar ik kan gewoon slecht tegen zatte lui.