Hahaha Ja! Hartje eruit snijden "kijk eens schat, helemaal zelf gemaakt... voor jou, omdat ik van je hou" Klaar!
Hallo, ik slik morgen mijn laatste pil en dan gaan ook wij voor de 2e. Spannend! Het heeft bij de eerste een jaar geduurd, dus ga er niet vanuit dat het snel gaat!
ik heb vanmiddag stokbrood gehaald met kaas/ui en 1 met spek...mmm lekker zo ff in de oven en smikkelen maar zitten bij me ouders... ik en mams op LT en mannen voor de buis
Ja, wie weet gaat het snel, maar ik ga er gewoon vanuit dat het even duurt, dan kan het altijd meevallen. Mijn man is schipper en altijd 2 weken weg, dat zal de eerste keer dus ook wel hebben meegespeeld. Fijn dat je dan een ei-sprong hebt, maar als je man er niet is heeft dat geen nut. Het zal nog ff duren voordat ik snap wie iedereen is, maar zal mn best doen om een beetje bij te blijven. XX
@ Femmmy: welkom!!! Spannende tijd, je zult hier veel plezier hebben net als wij! Enne, wie weet gaat het nu super snel! @ aLL; lig nu lekker in mijn voedingskussen, onder alles klaargelegd, en cola met snoep naast me... Wat een sneu stel nu bij AllYouNeed.....
Hahahaha nou in dat geval zit ze goed!! En jij ook zo te horen Mees!!! Ik lig languit op de bank en heb zin in lekkers maar dan moet ik overeind komen en daar heb ik geen zin in!