Eh, nou wij hebben eigenlijk gewoon besloten om te gaan trouwen, makkelijker nu er kindjes zijn.... romantisch he?
Ik heb ML gevraagd ' Maar hij vond dat dat zo niet hoorde en toen kwam hij mij ophalen bij een festival waar ik was geweest. Hij had thuis rozenblaadjes gelegd en overal kaarsjs en lichtjes gezet. Maar hij kon dus niet wachten tot thui sen toen heeft ie me bij de mac in de auto gevraagd boven een quater pounder hahahahaha!! Zo schattig
Whaaaaaaaaaa Mees!!! Hoe erg is het?? @FF, wauw wat geweldig hahaha!! Hier geen trouwerij in het verschiet, we zijn beiden niet echt van het trouwen maar je weet maar nooit hoe we er in de toekomst over denken, wat niet is kan nog komen he!
Ik begrijp het helemaal! Zo ongeveer is het bij ons ook gegaan. Makkelijker als je NL nationaliteit wil
@Ff, hahaha nou ik ben moe en ook een beetje misselijk aan het worden van de vreetpartij! En Vera is al weer 2x wakker geweest vanavond dus ik vrees het ergste voor de nacht....
Ja, het voegt voor ons niet zo heel veel toe aan onze relatie, maar ik wilde wel dezelfde achternaam als mijn kind...
Whahahahaha giraf is op dreef: PIEMEL straf?????? Zweepslagen met de piemel????of hoe???? En ja daarom hou ik van de mac hahahahahaha!!! En dat was de grootste reden voor mij om te trouwen: Zelfde naam
Elke keer als R weer aan boord is, spreken we af dat we niet naar de mac gaan als hij weer 2 weken thuis is. Nog nooit gelukt...
@ Femmmy: Nou ja verslaving. Ik ging gisteren een mcflurry eten om 23:00 en nu heb ik een verslaving hahahahahaha! Maar niet echt hoor, af en toe wel lekker