JA he wolfje die mogen ze wel meer laten zien eindelijk eens echte mooie mannen in beeld @Femmmy trusten meis en succes met je zoontje hopelijk blijft het bij 3x wow! Is hij ziekjes? @Quint, o dat wist ik niet :S voor hoe lang dan? Ik heb haar al weken niet meer gesproken heb ik het gevoel iig
@FF, tja belachelijk maar blijkbaar mag er niet meer gesproken worden over bv en fv. Volgens mij zijn er teveel perikelen om geweest.
Oei, das een lang verhaal, weet niet of Fin zin heeft om het te vertellen maar voor ons is het eigenlijk ook onbelangrijk hoor
Truste Femmmy!!! @ Jadore: Ja ik dus ook, maar ik kan het dus niet meer lezen Ik zag ML van Giraf al staan swaffelen tegen girafje aan WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Pets pets pets hier! heb je je piemelstraf WHAHAHAHAHAHAHAHA
Geen idee, maar dus tot drie keer toe alles verschoond. Om 6 uur voor het laatst en toen zat er ook een fijne poepbroek bij. Hij was klaarwakker om 6 uur, dus zag het al aankomen dat hij niet terug wilde. Maar wees zelf naar zn bed en heeft tot half 9 geslapen.. Verder vandaag vrolijk...
J'adore, ik ook niet, hoor. Ik lees alleen her en der mee. Het gaat goed met haar maar ze komt hier niet meer...
whhwHHHHHHHHHHHHHAHAHAHHAHHHAHAHHAHHAHHAHAHAHHAHA OOOOOOO FF WHAHHAHHAAHHHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH ik kom echt niet meer bij hou op hoor ik zie dat soort dingen voor me whahahahaaha Wie heeft dat eigenlijk ooit bedacht swaffelen whahahahaha echt te grappig
Ik had de vraag gesteld: Ik heb altijd het idee dat mensen die kiezen voor fv het over de BV-maffia hebben, en vrouwen die wel bv (hebben ge)geven het juist als steun ervoeren. ZONDER VERWIJTEN OF `WAT IS BETER` DISCUSSIE AUB Nou en toen kreeg ik blijkbaar wel een discussie. Maar het ging mij alleen over hoe de professionals anders werden ervaren. Maar dat snappen sommige dozen daar niet Was ook meteen mn laatste poll hahahahaha
Ahhhh vervelend Femmmy hopelijk was dat de laatste keer voor jullie! @Quint, O wat raar zeg, meen je dat nou? Heb ik dat gemist dat ze doei heeft gezegd hier dan? wil niet roddelen hoor maar ook vanwege de site ofcourse vind ik het wel fijn te weten als iemand niet meer komt Is er iets gebeurd waarom?