We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Jadore, iedereen heeft inderdaad een andere mening! En je moet doen waar jij je goed bij voelt! Niks is inderdaad fout!

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0

OOOOOO maar dat vind ik ook hoor!!!! Ik ga Chloe niet letterlijk leren, maar ze mag weten van mij dat ze terug mag slaan!!!!!! Dat ik niet boos word dat als zij zomaar geslagen wordt door een kindje van min. eigen leeftijd een even harde klap terug mag geven! Ik weet niet hoe het anders is, Chloe heeft al heel wat klappen van oudere vriendjes gehad en slaat zelf nog niet terug...ik heb haar toen gewoon getroost en gezegd dat hij stout is en dat dat niet mag ;)

3. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Oh dat is lekker meid, ik kijk wel uit met het eten tijdens zwamgerschap! Ik hebt nog kilo's vannde vorige hihihi' en ik wil niet weer 24 kilo aankomen!

Maar ik ben jaloers eet maar lekker hihihi

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    O sorry Vink :) ik was ook 20 kilo aangekomen vorige zwschap :) maar ik geniet gewoon en eet alles wat los en vast zit tot ik me dik ga voelen :p hahahahaha
    Maar je hebt ook gezonde lekker snacks :D

5. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

MMMMMMMMMMMMMMMMM ikke ook!!!!!

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

JEMIG Jadore, dat houd je letterlijk wel even zoet!!!

Ik ben een beetje misselijk van de stampot andijvie met spekjes.....t was wel lekker maar nu niet zo meer.
    Vannacht een slechte nacht gehad, Vera weer een keer wakker en een man naast me met hoestbuien, kortom MOE!!
    We gaan zo even lekker samen douchen en dan op bedje.
    Meiden ik spreek jullie morgen weer en fijne avond verder! X

7. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Geniet lekker van je douch, hoop voor je dat je vanacht goed slaapt!

8. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Dag dames, voel me ziek... Pffff... hooefd vol snot, koppijn, noem maar op.
    Morgen gaar de kleine verkleed naar het KDV als piraatje, kijk er nu al naar uit, haha.
    Ik onthou ook niet zo goed wat iedereen nou heeft gezegd, maar een paar dingen heb ik wel onthouden:
    - ik heb dus ook een jongen en die gilt werkelijk alles bij elkaar. Als baby had hij al zo'n luide stem en nu komt de peuterpuberteit, help...
    - ik ben ook anti slaan. Mijn man zegt wel eens: maar je laat jezelf toch niet zomaar slaan? Dan denk ik altijd, maar ja, als ze je slaan, heb je je al laten slaan, terugslaan heeft dan echt geen zin meer.. Maar inderdaad, iedereen zijn eigen mening.

9. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    mmmmmmm jadore dat klinkt wel lekker hoor !!!

en de discussie wat betreft slaan, ons meiske mag i.i.g nooit beginnen met slaan ze mag zich wel verdedigen, maar dat kan ook zonder slaan.
    zelf ben ik heel erg gepest als kind zijnde dus vandaar dat ik liever heb dat ze niet over zich heen laat lopen en dat ze best wel iets terug mag zeggen/doen.

net een test gedaan, helemaal wit :(, morgen nog maar eens met ochtendurine proberen, maar ben er bang voor :(, laat het maar snel komen, zondag concour en dan ong met een witte rijbroek is geen goede combi ;)

10. Funnyfant

Ik ga met mn vingers gekruisd slapen... En de heeeeele avond duimen!!!!
    En: Op een ander topic: 10 dagen overtijd, geen positest maar bloedtest = zwanger:)'
    Ik wil het zoooooooooooooo graag voor je!!!

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Dames, mijn verbinding valt continu weg!! Schrijf alleen dit bericht en dan gooi ik de LT weg!

Maar deze opmerking van mijn man kon ik jullie niet onthouden...
    Na vanmorgen weer eens te hebben geklust...sinds lange tijd.....sexdrive is helemaal weg bij mij....
    Zegt hij net: "Tja, ik heb het gevoel dat de waak-vlam nog brand, maar dat het gas elk moment kan worden afgesloten!"
    WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, humor heeft hij wel!

12. Funnyfant

WHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAA!!! Die is wel hilarisch! Ach je libido komt wel weer terug joh:D

13. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.770
    113
    Vlekkengek, een hele grote knuffel, meid! Maar misschien komt het nog goed.

J'adore, jemig wat kan jij snoepen, zeg!

14. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.770
    113
    Meesje, hahahahahahahahahaha. Die is leuk!

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Dames, mijn verbinding valt continu weg!! Schrijf alleen dit bericht en dan gooi ik de LT weg!

Maar deze opmerking van mijn man kon ik jullie niet onthouden...
    Na vanmorgen weer eens te hebben geklust...sinds lange tijd.....sexdrive is helemaal weg bij mij....
    Zegt hij net: "Tja, ik heb het gevoel dat de waak-vlam nog brand, maar dat het gas elk moment kan worden afgesloten!"
    WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, humor heeft hij wel!

16. raspberry

Ik kom nog even gluren.

@Vlekkengek, ik had toch wel wat anders verwacht om eerlijk te zijn maar wie weet morgenvroeg! Ik duim ook!!!

17. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.770
    113
    Meesje, gooi die lt uit het raam, meid! :D:D:D:D:D:D

18. raspberry

@Mees, wat een opmerking van je man, whahaha hilarisch!

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @vlek o nee :( nou misschien no te vroeg indd gewoon ochtendurine gebruiken morgen. Zou wel balen zijn in je witte broek en ongi zijn! Maar nog steeds heel vreemd dat je niet ongi bent! Heb je wel ongipijn? Spannend morgen! Met welke test je eigenlijk :D?

Ff snel va BB, ML heeft LT ;)

20. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    hihi die man van mees :D.

jadore, nee heb nergens last van eigenlijk, al een week na ei een trekkend gevoel en die zit er nog wel, maar geen ongipijnen of zo, heel raar en vreemd allemaal :(, morgen met kv test, laten we er maar het beste van hopen ;)

Deel Deze Pagina