Mooi! Mijn man wilde in 1e instantie ook zo'n tatoo, maar omdat iedereen al de naam op de onderarm heeft wil hij hem op een andere plek laten zetten... Ik wil de namen van mijn kinderen in mijn nek laten zetten. FF Waarom kun je geen tattoo zetten als je nog BV geeft?
Trouwens vraagje: ik las dat iemand zn naam op ZP had aangepast. Kan dat, ik dacht dat je heel nieuw profiel moest hebben...
Haha! Hier ook! De hondjes komen niks tekort Is O eigenlijk ineens gaan kruipen? Of ging dat geleidelijk aan? I wil wel kruipen, maar het lukt nog niet zo, wel haar wel helpen, maar ik weet niet hoe.....
Mijn man is blijkbaar niet zo origineel, haha. Nee, ik vind er zelf weinig aan, maar ja. Toen ik hem leerde kennen had hij al een slang op zijn bovenarm (in kleur ), een draak op zijn kuit en een soort tribal met vuur op zijn andere arm. Vreselijk, maar ja, hij vind het geweldig. Zelf zou ik wel een kleine tatoo ooit willen, maar dan moeten er eerst wat kilo's af...
MOOI!!!, maar nee dat is iets te grof voor me hihi @ Giraf: Omdat je kans hebt op hepititis enzo na het zetten van een tattoo. En dat wil ik niet aan mn kind geven
hmmmm, die slang is idd minder. Zelf zou ik wel een tatoo willen maar ML vind het verschrikkelijk. Giraf, O was al weken helemaal gefrustreerd aan het proberen te kruipen. Ik was hem ook aan het helpen en dan kwam hij een paar meter verder om vervolgens weer te gaan brullen. En vorige week kon hij het ineens! I zal ook wel snel aan het kruipen zijn!
heb mijn naam aangepast gister, heb PBtje gestuurd naar Lotte zij is beheerder, je moet wel aangeven waarom, en dan kan ze zo je naam wijzigen
Ons manneke was 11 maanden, toen kon hij nog niks. Ja, als je hem aan de tafel zette, dan liep hij de hele tafel langs, maar als hij viel, lag hij als een lappenpop op de grond. Hij kon niet zelf gaan zitten, niet draaien en niet kruipen. En ineens had hij het door! Met 14 maanden rende hij de kamer door. Haha.
Geniet nog even van de rust Giraf!! Ik kom er nu dus achter dat niet alles hier in huis baby-proof is hihi