We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessy82

Jessy82 Actief lid

7 mrt 2011
    215
    1
    0
    applicatieheerder/medewerker leerlingeadminstratie
    Winschoten
    Hoi allemaal.
    Meiden die het al gelukt is gefeliciteerd met jullie zwangerschap en de anderen gaat het vast ook lukken.
    Ook wij gaan nu voor een tweede. Ik loop een beetje op de zaken vooruit want op 11 april wordt mijn spiraal verwijderd. Ik ben er zo vol van!!! Wooohooo.. ik hoop dat het bij ons ook snel lukt. Van onze dochter Maud was het de derde ronde raak.

Liefs Jessy

2. giraf

giraf Niet meer actief

Haha das waar!
    hier moet ook alles in huis nog kruip-proof gemaakt worden...

3. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH nou dat gespronge aambei verhaal snap ik nu helemaal:$:$:(:(:(
    Schrok me dood!!! Wat bloeden die apparaten zeg jemig:$:(:(
    Ik heb volgens mij ook obstipatie want ik kan bijna niet p**pen... Ja een heeeeeeeel pietsie beetje met heeeeel veel moeite.... Dat zou natuurlijk ook wel buikpijn kunnen geven

4. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Welkom Jessy, en succes met zwanger worden!

Oei Finn, dat is niet prettig..Die krengen kunnen idd zorgen voor een heel slagveld;)
    En obstipatie helpt dan niet echt mee. Hier helpt activia yoghurt en Yakult.

5. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Welkom Jessy

@FF, jeetje vervelend, heb bij de eerste ook aambeien gehad, wat een K*t dingen..... heb je roosvicee Laxo geprobeerd, elke ochtend een glaasje wil soms ook helpen. ik heb Crohn dus van verstopping geen last!!

@kruip/graai proof, nou hier word vakkundig een kast uitgepakt, maar goed er zitten al keukenkasten op slot:D:D:D

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier ook (nog) geen last van verstopping, ik kan nog elke dag erg goed gelukkig!!

@Maible, bij Vera was ik ook niet echt misselijk alleen wel de hele dag gammel gevoel in de maag en veel moeten boeren. Ik wist nooit waar ik zin in had dus ik had echt de wereld aan eten en drinken in huis omdat ik keuze moest hebben. En ik lust een aantal weken geen koffie en vlees. Maar het viel me dus enorm mee! Hopelijk nu weer zo!

7. raspberry

Oh trouwens hier ook een man met tattoos! Eentje op ene onderbeen, die is niet zo groot, andere onderbeen is vol en ook nog een op zijn bovenarm. Er komt nog wel meer bij maar hij denkt er altijd erg goed over na voordat hij er eentje laat zetten en soms duurt dat wel even een paar jaar. Er komt in ieder geval nog wel eentje met de namen van zijn kinderen.

8. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Lm@ heel veel plezier vandaag!

Mijn mijn heeft ook een tatoo boven arm met de naam van onze zoon! Ik kom vanavond beppen! Maar eerst op Kraambezoek

9. giraf

giraf Niet meer actief

Vinkje! Leuk op kraamvisite! Veel plezier!

10. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    FF, heel lastig af en toe die mannen :$, wij vrouwen zijn in dat soort dingen veel geduldiger. mijn man had het ook niet moeten flikken om 'm ondersteboven :$ naar de trap te zeulen. goed dat je m recht heb gezet ! gelukkig was finn het snel vergeten.
    vanmiddag echo toch, spannend !! maar het zit vast allemaal goed hoor meid !!

@ tatoo, ik vind ze super, maar mijn man iets minder :(, heb wel gezegd dat als we klaar zijn met kinderen ik de namen ergens rond mijn enkel wil en zijn naam er ook tussen mag, toen was t wel goed :D.

nieuwe meiden, welkom hier !! dat jullie ook maar snel op roze mogen.

ik kijk het even aan met mijn (niet naderende) ongi, dus misschien deze week al wel HA, ik heb nu zoiets van ooit komt het goed ! er zit nu veel meer rust dan de dagen hiervoor, dat is ook wel fijn, vind ML ook, niet meer zo opvliegend :)

11. raspberry

@Vlekje, gelukkig meid en denk goed om jezelf he. Knuf!

12. raspberry

Ik ga even broodje eten met Vera en daarna lekker naar buiten! Fijne middag iedereen en tot later!

13. Funnyfant

@ Vlekkie: Oh ik weet zeker dat het goed komt met jouw roze! Ik voel het aan mn water :) Ik hoop dat de ha je snel duidelijkheid bied, want dat scheelt echt veel denk ik:)
    En ik ga morgen echo maken, lief van je dat je er daan dacht:)

@ Aambeien/verstopping: Ik ga dalijk roosvicee laxo halen ik hoop dat t helpt. Maar Meis, Crohn is niet mis zeg:(:(:(

@Tattoo: Ik heb een salamander op mn voet met het staartje op mn (bijna kleinste) teen en op mijn rus een symbool. Ikheb ze zelf getekend. Die op mijn rug staat voor mijn balans en rustpunt waar ik soms moeite mee heb en te ver van wegga. En de salamander staat symbool voor mij vlindertje 8 jaar geleden (ik heb dus eigenlijk geen vlindertje maar een salamandertje :)). De gedeelde passie van mij en mijn toenmalig vriend was salamanders, dus mooi symbolisch voor ons kindje.

14. Funnyfant

@ Jessy: Welkom meid!! Spannend hoor!!!! Zit jij niet ook op het forum van Vink?;)

15. Funnyfant

Veel plezier Vinki!!! En Rasp ook veel plezier vanmiddag!

Ooh ik weet het ik vergeet er weer een paar, SORRY!!!

16. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    kan weer helemaal niet slapen, dus ga maar effe wat zinnigs in huis doen... Knap wel een beetje op gelukkig..

17. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Ja moet je echt proberen Laxo, als je dan weer goed na de wc kan wel mee doorgaan, je kan evt ook door yoghurt ofzo doen. Ik doe het met de Ferro voor extra ijzer.

Ja Crohn is bij mij ondekt na de eerste zwangerschap, had zoveel buikpijn nou daar waren de weeen niets bij, dan kun je ongeveer voorstelling maken;););) maar tijdens zwangerschap zijn klachten bijna zo goed als weg, dus grapte al tegen ML dan maar veel kids.

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Femmy, vervelend voel je slecht en wil slapen ook niet!! wel je rust nemen he!!

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ tattoo Is echt niet mijn ding:D Ik ben van een armbandje met kinderkoppies eraan etc. Maar ik vond die ene tattoo op de onderarm met de naam heel mooi! Wel groot:$

Jakkes, wat zijn sinaasappels toch zuur!!;) ML had geen perssnaasappels, maar handsinaasappels meegenomen, dus ga ze toch maar elke dag eten..brrrr

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik zie allemaal nieuwe namen.............snap er niets meer van :D

Wie is Meis85 nu? Of beter gezegd, wie was dat hahaha

Deel Deze Pagina