Echt waar?!?! Het leek wel vorige week dat we aan het discuseren waren hoe we deel 2 gingen openen Haha en we waren al 4 pagina's aan het bedenken hoe we dat moesten doen en *POEF* wolfje had hem al geopend!
Ter info: als je het 5.000ste bericht plaatst, zal J'adore je zoenen. Het is maar dat je het weet!!!!!!!!!!!!!!!...
@Mees, ik ben gek op zulke natuurlijk middeltjes dus je hoort mij niet lachen hoor!!! Maar wat een drukke dag al voor jou zeg! Doe je wel rustig aan? Je bent pas op de helft van je zw.schap he! Ik zit nu welverdiend met de beentjes omhoog op de bank, jaja ik laat het huishouden voor wat het is!!! Ik leer het nog wel eens!
Ja, ik heb ook gelijk mijn ouders opdracht gegeven om te gaan graven!! Wat kan mij het schelen! Al moet ik een halve struik onder mijn trui meezeulen, weg met die krengen van aambeien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik weet niet waar ik moet graven? Geintje Mees, ik zal er ook echt niet om lachen! Sterker nog, ik ben geneigd om het zelf ook te proberen... Zie nu al op tegen de bevalling en dat alleen door die verd*mde aambeien! Ik krijg spontaan zin om ook plantjes te gaan kopen! Lekker de tuin lente klaar maken...
Ach mees, als het helpt who cares toch! Ik ben er ook gek genoeg voor om dat soort dingen te proberen
Weten jullie trouwen wat ik in de koelkast heb staan Een potje urine Steeds als ik de koelkast open trekt ga ik zowat over mijn nek bij het zien alleen al hahahaha