@ LM lekker hoor..waar gebruik je het voor? @ aambeien heb er nu geen last van, al zit het er nog wel...moet nog steeds een middeltje voor halen... @ Mees wel rustig aan doen he!! Maar je hebt leuke dingen gedaan al vandaag zo te lezen! Ik heb net ff heerlijk buiten gezeten in de zon, terwijl Maaike aan het spelen was...wat voelt dat toch heerlijk!!
hahaha Mees ik noem je niet gek, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoelde Is voor vanavond bij de VK, moest ochtendurine zijn en die moest ik dan in de koelkast zetten
Ik zou het niet weten Ik weet wel dat ik het de vorige keer ook moest meenemen, jullie niet?!?! Ze deed er toen volgens mij een zw-test in ofzo
Bij mijn vk ook niet gebruikelijk om urine in te leveren. Als ze het wel nodig heeft dan heb ik nog wel 4 liter staan ofzo whahaha.
Pfff, knap niet echt op. Morgen ook thuis. Ga zo het manneke ophalen en bij mijn zusje eten, lekker makkelijk, kan ik lekker hangen. Ik klink wel als de zwangere hier, haha, moet nog beginnen. Ben braaf mn vitaminen aan het slikken, maar het slechte nieuws is dat ik nog niets eens ongesteld ben. Mijn teller klopt dus al niet meer. Wacht gewoon de volgende cyclus af, vanaf daar ga ik netjes tellen..
Ik heb om 15:00 uur al cup a soup op shhhttt, niet doorvertellen hoor.... Zit nu aan de sultana hartig bbq-bacon!
Hihih, ik zeg niks!!! Hartige sultana heb ik nog nooit gehad, op de een of andere manier lijkt dat me helemaal niks. Komt omdat ik altijd de zoete sultana's eet denk ik.
Zo! Opgeruimd staat netjes! Had daarstraks 0,0 puf voor wat dan ook. Maar heb me er toch toe gezet om met ML de zolder 'op te ruimen'. Dat wil zeggen: al het spul wat achter het ene schot staan, achter het schot aan de andere kant van de zolder proppen. I.v.m. de aankomende dakkapel. Aan de dakkapel kant gaat het schot weg, en aan de andere kant blijft het waardoor alles daarachter gestauwd moet worden. En het past!!! Nu nog die platen verwijderen die het schot maken zeg maar, en dan kan de dakkapel komen! Jiha! Heb nu weer in ene energie voor tien! Kan zo in de tuin gaan schoffelen en sterker nog ik denk dat ik dat ga doen ook! Kleine kan dan fijn bij de vijver naar de visjes kijken en met zijn kruiwagen op en neer hobbelen. Wat is het leven toch heerlijk als de zon schijnt! (en ook nog die gup die ervoor zorgt dat ik niet meer lekker kan liggen, dus kan ik het beste maar gewoon bezig blijven nietwaar?) Tot later!!! x PS; mijn VK's hebben ook nog nooit voor urine gevraagd. Gek eigenijk he, daar kun je toch eiwitten in vinden? Lijkt me wel belangrijk in verder zwangerschaps stadium?
bij 500 blz gaat de topic toch dicht/ of 5000 berichten!!?? ik ga voor de klapzoen van Jadore. OOOhhh lekker sultana hartig, die met tomaat is favo @lm, ik hoefde ook geen urine in te leveren, wel bloedprikken idd @waar kun je die lampion planten kopen??? heb even in de straat gekeken of er nog wat te graven valt helaas dus moet toch zelf kweken, voor het geval dat!!!!
Meiden, ik ga naar huis, werkdag zit er weer op! Vanavond ben ik er niet, even wat quality time met ml! Dus bij deze alvast: Nathalie Heel veel plezier bij de echo vanavond!
hoi meiden kom even snel jullie een knuffel brengen Mega druk, weinig tijd... Sem vandaag heel de dag zonder luier zo trots hij wil het niet meer, vanmorgen anderhalf uur bij de bank gezeten, 2x uit zichzelf gezegt; ik moet plassen... en vanmiddag 2uur weg geweest, ging super! Maar heb me oma hier nu tot maandag, dus erg druk allemaal en morgen mams jarig.... Knuffel en tot snel weer