oh mees zie nu je verhaal, ja ik typ niet zo snel lekker opruimen he, begin ook al opruim woede te creëren. maar jullie gaan dus flink verbouwen?? en zag dat je al bijna je 20 weken echo heb, dus al op de helft. vind het deze keer ook zo snel gaan morgen al weer 14 weken. heb jij dat ook dat het zo snel gaat????
Dahaaaag!! Heb net heerlijk gewandeld met Szusje en Finn. LEKKER BUITEN!!! Dadelijk met zus en kids carnavallen, want Finn begon meteen te dansen toen we door het dorp liepen en er carnavalsmuziek klonk
@Mees, doe nou niet zo druk!!! hahaha En wat betreft de urine, je bloeddruk wordt elke keer gemeten dus wanneer die te hoog wordt dan moet je wel urine inleveren hoor. Dus opzich niet nodig aan het begin van de zwangerschap.
Wolfje, gefeliciteerd met je moeder en veel plezier met je oma! Meesje, wat ben jij ijverig! Giraf, fijne avond. hmmm, ik zal toch eens op zoek gaan naar een lampion-plant. Ik ben net lekker gaan wandelen met hond en kind. Het was heerlijk in het zonnetje! Ik was van plan om wat leuke plantjes mee te nemen maar het tuincentrum was dicht ivm met carnaval. Morgen dan maar even naar de intratuin.
@ Maible: hier is de intratuin echt altijd open! Kon je zelfs een anti-kayter ontbijt krijgen!! @ Rasp: tuin plan is gecancelled. Broer ML kwam al, dus zit nu achter de pc. Maar beter ook, anders heb ik vanavond weer continu harde buiken. Oh ja, bloeddruk is natuurlijk ook belangrijk! Ach, hoop maar dat ik nooit urine hoef in te leveren voor zoiets! @ LM: en de tijd kruipt voorbij!! Spannend he, en leuk!! @ Finn: veel plezier! @ Wolfje: TROTSE MAMA!!!! Gefeliciteerd met deze mijlpaal!! @ Meis: we krijgen een dakkapel omdat zoontje op de zolder een kamer krijgt. Na de bevalling gaan we nog een aanbouw realiseren. Maar zolder verbouwen is even genoeg voor nu! Geeft al genoeg zooi....
@Jessy, Welkom meis! Leuk dat het snel is gelukt met Maud hopelijk straks ook als je spiraaltje verwijderd is! Welkom! @Femmmy, leuke foto! @Vlek, ahhhh wat erg ik had het zo ontzettend gehoopt! Pfff Ik vind het heel erg goed dat je gaat bellen meid! Oke het is niet de leukste en makkelijkste weg, maar wel een waarschijnlijk snellere weg om bij jullie mooiste droom te komen samen met jullie meisje natuurlijk! Dikke knuff meis @Tattoo: Giraf, Geweldig in je nek!!! Heel erg mooi, ik wilde dat van Chloe ook ala pen dikte en subtiel achterkant van mijn nek waar mijn ruggewervels zitten. Alleen ja er komt nog een kindje en je weet nooit hoeveel je laatste zal zijn dus dat vond ik niet eerlijk en om nou mijn hele lichaam onder te kalken nee ik vind tattoo's wel mooi althans zoals van die armen bij mannen en subtiel bij een vrouw, maar ik ben echt bang dat ik spijt krijg en natuurlijk nooit van de naam, maar wel van het beeld dat je krijgt als ik bv oma ben en niet meer van die lange haren heb. Mij zwager heeft zo'n mooie op zijn arm tot zijn polss echt heel mooi het is niet japans maar iets anders vergeet het telkens iig komen Chloe en ........ ook op zijn arm te staan als die geboren is hoe cool ML heeft geen tattoo en denk ook niet dat het hem echt staat @Giraf, wacht maar af straks doet ze het ineens super is dat Chloe kroop begin 7 maanden, maar was heeeel erg gefrustreerd en trainde zichzelf 24/7 als een soort bootcamp hahaha gelukkig is het haar toch snel gelukt en was de grootste frustratie weg! Met leren lopen was ze minder gefrustreerd. Ik hielp haar door haar te stimuleren met een speeltje niet te ver weg van haar te spelen en haar te roepen em als ze probeerde te kruipen voordoen hoe het moet hahahahahaha ik dus kruipen in slowmotion whahahahaha en heel overdreven en haar knietjes pakken en dan op de manier bewegen zoals het moet, ik denk wel dat het geholpen heeft, vrij snel daarna kon ze het ineens helemaal zelf! @Finn, ik heb het boek gekocht hoor, ligt hier ingepakt en wel hahahahahaha. Wat vervelend van je obstipatie, ik heb het ook hoor net nog een drama geweest, ik krijg echt een soort weeen echt heel erg pijnlijk maar ja niets aan te doen komt straks allemaal weer goed ! @LM, ik heb ook nooit mijn urine hoeven geven bij mijn vk! @Quint en de 5.000-zoen whahahahahaha lekker ben jij hoor zet er dan iig een smiley bij ik kan toevallig heel goed zoenen Meiden die hem graag willen super lief ik geef hem graag @Mees, jezus zeg je dat ik kan l*llen maar meis wat kan jij L*LLEN WhAHHAHAAHHAHAHAHAHHAHA @Maible, ooo heerlijk even wandelen in het zonnetje hey ik vraag me zo af hoe het soll.gesprek is gegaan van je man heeft hij al wat gehoord? @Meis, Geef je groot gelijk je naam te veranderen hoor! Heb ik ook gedaan @All, net naar vk geweest, alles was perfect! Mooi hartje mooie bloeddruk! Alleen mijn bloedtesten waren vreemd genoeg nog niet binnen dus ik moet bellen. Zij en de assistente verbaasde zich over mijn buikje haha wel leuk om dat van een vk te horen O ja wat ze wel zei is dat mijn baarmoeder gekantelt is :S wie heeft dit ook....ik weet niet waarom ik er niet meer over heb gevraagd, ze zei het zo rutig en alsof er niets erg aan is...maar ik vind het toch wel vreemd! Net nog heerlijk wezen shoppen met Chloe, heb een geweldige gooische vrouwen jurk(je) gekocht oooo zo blij mee! Was wel prijzig vind ik maar ach voor een keertje dan OOOO wat heb ik zin in morgen
Mees, ik was naar een tuincentrum gewandeld wat hier vlak bij zit. Is maar een heel kleintje. Intratuin zal hier ook wel open zijn maar ik had geen zin om in de auto te stappen. Zo'n verbouwing geeft altijd zo'n zooi Maar het eindresultaat maakt dan weer alles goed! Wij gaan in het voorjaar ook rustig aan beginnen. (grote aanbouw beneden met bijkeuken, studeer/logeerkamer en slaapkamer met ensuite) Zoals het er nu uitziet gaan we de ruwbouw laten zetten en de rest doen we zelf.
Fijn dat alles goed was Jadore!! Maar wel vreemd dat je baarmoeder gekanteld is En heerlijk geshopped! Je gaat je jurkje hier toch wel even showen?!? ML heeft nog niets gehoord. Ze zeiden dat het twee weken zou duren en dat is as donderdag. Ik had gehoopt dat ze al eerder iets zouden laten weten. Maar blijkbaar was 1 van de gesprekken ook met iemand uit Duitsland (Don't ask why) En die kwam deze week pas weer deze kant op.
@Maible ja is goed ga hem wel showen hahahaha maken wel even foto's O wat jammer dat jullie nog niets gehoord hebben, kan soms lang duren maar dat hoeft niets te betekenen! Moet hij dan alsnog een gesprek met die Duitser voeren of weet je dat niet?Spannend! Ik duim iig keihard !!!!
@ Jadore Daar had de vk het bij mij ook over..me baarmoeder was naar achteren gekanteld..?? geen idee wat dat inhoudt... @ Mees haha..heerlijk hoe jij aan het genieten bent!!Echt een zonnestraltje en een bezige bij!Heel aanstekelijk @ LM Veel plezier bij de echo!! @ Mabile Spanned zeg, hopen dat hij de baan heb! @ Giraf Veel plezier vanavond met je man! Ff relaxed samen is ook lekker!!
@ gekantelde BM: Mijn moeder had dat ook en toen ze 3 kinderen had gehad kreeg ze er erge last van en moest ie er uit... Maar hij was dus ook vergroot en verzakt... @ Maible: Spannend meis, ik hoop dat hij m heeft!! @ Mees: Actieveling!!! Ik heb lekker gewandeld en we zijn naar Froxx gefietst. Finn heeft echt staan swingen en op het luchtkussen gesprongen. Zooooo leuk!!! Lekker ding hahahaha! Bijna 20 weken al, WOW!! Ik kan niet wachten tot ik mn frummel kan voelen! @Jadore: Fijn dat alles goed was!!! Goed dat je het boek hebt gekocht, het is zooooooo leuk!!! Enne ik wil die zoen wel hoor! ik ga mn best doen hahahahaha! Wanneer krijgen we de foto van je jurkje te zien????? @LM: Ik heb ook nooit urine ingeleverd... @Wolfje: Superboefje! En knuffel terug! @ Quint: Hoe gaat t met je??? @lampionplant: Waar kun je die vinden???? @ Zonnetje, zonnestraaltjes, zomer, lente, hitte, terrasjes enz enz enz: IK WIL HET EN IK WIL HET NU!!!! @Verbouwing: Wij willen ook heel graag een speelkamer aanbouwen, maar hebben nu het geld helaas niet Boven is het erg ruim bij ons, maar beneden is het een wat minder groot helaas...
@Madl, ik heb mijn smoeder gesproken en zij heeft het altijd al gehad hahaha en is niets ergs kan gewoon weer terug kantelen, maar volgende keer vraag ik er wat meer naar @FF, O wat naar van je moeder, pff gelukkig is dit dus niets ernstigs zou ik zo erg vinden als mijn bm eruit zou moeten! Ik voel het ook niet en heb ook nergens last van. Hahhaha jaaa morgen als ik helemaal klaar ben show ik hem hoop dat hij op de foto net zo mooi overkomt als in het echt ben er erg blij mee gelukkig wil jij mijn zoen wel whahahaha misschien moet ik hem wel aan mezelf geven whahahahahaha Spannend morgen heb je je echo al gehad wel foto's vragen he als je ze niet vanzelf krijgt
Wahahaaa, net weer in een deuk gelegen om onze kleine mafkees! Waren dus bij McDonalds wezen eten, (errrrruuugggg lekker!!) en daar stonden van die lichtzuilen die steeds van kleur veranderde. We zater er pal langs dus de kleine was helemaal onder de indruk en bleef maar opnoemen welke kleur de paal kreeg. Toen we gingen trok ik zijn jas aan zegt 'ie: "Tot ziens lampen!" Ik zeg: "Ja jong, geef 'm maar ''n knuffel." Loopt ie naar die paal toe, slaat zijn armen eromheen en geeft me die paal een vette knuffel en hups direct erachteraan een dikke zoen op dat ding! Wahahahahahaa, mafkees!!!!
@Mess ahhhh schattig! @Rasp ja spannend he denk allen dat het handig is als je haar naam hier even verwijderd
Heb hem verwijderd maar wat ik er mee wilde zeggen is dat ik me serieus afvroeg waar ze gebleven was. Ik was vergeten dat ze haar naam veranderd had en miste dus daadwerkelijk iemand whahahaha vreselijke zwangerschapsdementie!!
Whahahahaha o geeft toch niet dacht alleen ik zeg t even voordat die stalker van haar ook nog snel kan printen ofzo whahahahahahahaha dacht zeg t ffies bedoelde t natuurlijk alleen goed en ik herken het hoor af en toe sta ik versteld van mezelf whahaha @All, hebben/hadden jullie ook zo'n spraakgebrek in je zwschap? pfffff ik kom soms zo niet uit mijn woorden echt heel vervelend LM WAAR BEN JE ????