Mooi groot al! Ik zou alleen zeggen dat het hoofdje boven ligt of eigenlijk lijkt het dan meer staan hahahaha
Ik zou idd ook zeggen dat het hoofd juist boven zit Toch weer bijzonder om zo'n kruimeltje al te mogen bewonderen.
LM, ben heel blij dat het allemaal goed is met je uk! Meiden ik ga afsluiten voor vandaag. Nog even met ML bank hangen en dan naar bed. Slaap lekker allemaal en tot morgen!
Zo gelijk mijn ticker aangepast. VK heeft ook voorlopig 11 oktober als bevaldatum genoteerd. Zal nooit veel schelen Ik ga zoonlief op bed leggen en ook mijn bedje in. Twijfel nog of ik de zwangerschap ook echt al bekend zal maken of toch nog even wacht.
LOVING MOM GEFELICITEERD MET JE MOOIE ECHO!!! Mooie foto!! Nu kan je echt gaan genieten he, geen zorgen meer, en alle kwaaltjes gewoon van 'genieten'!
Oh, ging de tijd maar sneller!! @LM: mooie echo foto. Ik heb ook zo'n foto, van toen ik ca. 10 weken zanger was. We wisten toen ook niet wat boven en onder was... Manneke ligt lekker op bed. Net als mama veel snot. Hoop dat hij een een beetje goed slaapt, de laatste dagen ligt hij steeds te huilen 's nachts. Dan hoor ik ineens een harde kreet en gebrul. Ik ga nu niet meer kijken, hij slaapt namelijk gewoon... Maar ja, mama slaapt dus niet.. Verder word ik de laatste dagen echt moedeloos van de driftbuien en dwarsheid. Echt de peuterpuberteit vrees ik. Pffffffff
WHAHAHAHAHAHA ja dat gevoel ken ik hahahahaha geweldig hihi Ik heb mn net5 avondje vanavond en ik zit op ML te wachten die is oefenen met de band
Goedemorgen. Hier was de kleine weer lekker om 6 uur wakker . Het moet geen gewoonte gaan worden.. Straks ga ik hem maar naar het KDV brengen.
Een HELE goedemorgen allemaal! Wat zag ik een aantal pagina's terug een prachtig mooi kindje voorbij komen! Super LM! En nu lekker genieten... Het duimen draaien en wachten gaat nu door naar FF! Op naar een mooie spam van jullie garnaal 14:30 mocht je toch? 6:00 wakker nemo? Hmm, dat zijn inderdaad geen leuke tijden Als ze hier zo vroeg wakker is, dan leggen we haar altijd nog even tussen ons in, maar die van ons is nog klein, dus dat lukt nu nog wel.... als ze wat ouder zijn zal dat niet meer zo makkelijk gaan ben ik bang...