Jeetje even kijken: @ Quint: Fijn meissie, dat je morgen kan komen. Ik duim voor je, maar heb een goed gevoel! @ Jadore: Als je nog hulp nodig hebt: Mijn man maakt websites als werk. Ik vind optie 2 ook prima, maar liefst alleen met voornaam idd. @Vinkje: Spannend morgen meis! @ Madelief: Bijnabijnabijna!!!! Verder ben ik t vergeten, sorry...
madelief, wat een leuk shirt en veel plezier vanavond, we zijn mega benieuwd hoeveel er in je buik zitten hoor , dus snel op zp al sje thuis bent/komt he. meesje, wow wat een leuk lakentje. ff, oh wat naar, en dat alleen door die aambeien, ik leef met je mee meid, hopenlijk voel je die stroomstootjes niet. quint, oh das fijn zo vroeg, hoef je niet de hele dag in spanning te zitten, we zitten klaar hoor morgenvroeg jadore, oh meid wat steek jij er een werk in zeg, ik had het allang best gevonden , maar idd een site met info en geen topic of iets, anders kan ik het allemaal niet meer volgen hoor . vinkje, spannende dag dan morgen, hoezo gaan jullie verhuizen, huis te klein met mijn schepnetje heb ik ook wat hcg uit de lucht gehaald, ook een beetje extra weet ik zeker dat het goed gaat komen deze ronde , maar niet teveel hoor voor de rest van ons vliegt er ook nog genoeg vandaag weer boodschappen gedaan en de was moest ook in de machine , elkekeer van die terugkerende klusjes *zucht* vandaag ook een naaimachine gekocht, ben nu aan het kijken naar een naaicursus zodat ik er ook wat mee kan, en dan kan ik aan de slag, lijkt me zo gaaf en leuk om zelf lakentjes en dekbedovertrekjes te maken.
Huh vlek: Neeeej niet voor aambeien!?!?!?! Voor mijn verzakking v/d BM!! Oh en die naaicursus heb je echt niet nodig voor lakentjes en recht toe recht aan naaiwerk. Beetje oefenen en aan de slag hahaha
Vlekkengek@ ik wordt ook altijd gek van al die klusjes. Net ook maar de was op gevouwen. Als ik wat meer geld had gehad, huurde ik een schoonmaakster . Maar helaas te veel kosten momenteel aan andere leuke dingen. Inderdaad het wordt te klein. En we gaan nu in een kindvriendelijke buurt wonen, en nu wonen we nog midden in de stad!!! Ik hebt er erg veel zin in.
sorry FF haal weer van alles door elkaar vinkje klink heel leuk idd, welk gedeelte van nl woon je, blijf je wel in dezelfde gemeente wonen? heb zo'n zin om op vakantie te gaan, maar weet niet of dat gaat met de kleine, we zouden graag naar barcelona gaan (daar spreken ze ook wel engels toch ), wat zouden jullie doen, is 2 uur vliegen vanaf hier.
Vlekkengek@ Ik woon in zuidholland vlak bij Den haag. We blijven in de zelfde gemeente! Alleen nu een buitenwijk! Wij gaan zelfs met de kleine naar Amerika aankomende mei, dan is hij 1 jaar en 2 maandjes! Maar dat is ver en neem ook mijn ouders gezellig mee . Dus ik zou zeggen ja waarom niet. Maar je moet naar je eigen kindje kijken of het kan. Ons mannetje is erg makkelijk, en wij zijn zelf gewend aan verre reizen.
Vlekkengek, op vakantie met de kleine is leuk! Wij zijn al 2 keer geweest en het ging allemaal goed. Heel lang vliegen zou ik niet trekken maar Barcelona is toch niet zo ver weg. Wij willen in mei/juni (iig voordat onze jongen 2 wordt) richting Turkije gaan.
Heb ik ook gehad! Bekkeninstabiliteit. Heb heeeeel veel aan fysio gehad en nu nog! Superleuk shirtje trouwens was ik nog vergeten. En nou maar hopen dat de verjaardag doorgaat! En hoe was de echo????
Meiden even zonder iets te lezen: De website is zo goed als klaar, we kunnen hem iig gaan gebruiken! Er zullen her en der wat aanpassingen komen en af en toe veranderen we hem gewoon voor de updates zowel qua layout als tekst! Ik stuur de link via pb ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
ff, je hebt pb wil je hem even terug sturen? Ik heb hem niet opgeslagen doos en moet andere ook nog sturen, kan maar 5 mensen per bericht
Dames, ik heb voor een ander member laatst een hele fijne grafiek gemaakt voor het temperaturen. Je vult gewoon dagelijks de temp in en er staat automatisch het verschil tussen de temps van gisteren en vandaag. Bij een verschil van minimaal +0.4 graden krijg je automatisch het bericht "ei" er naast. En het komt in de grafiek. Dan hoeft niemand lid te worden van een site voor zoiets. Als je hem ook wil, stuur me dan een pb met mailadres dan mail ik je hem. Ik verwijder meteen je adres er na hoor!
barcelona is 2 uur vliegen, ze is zo druk kan maar 2 sec ergens zitten, ik weet niet of ik dat zie zitten in het vliegtuig, ze rent natuurlijk overal heen waar ze niet mag komen . vinkje, amerika is wel wat langer idd, uur of 8? vriendin van mij woont in canada, voordat ik zwanger was nog daar geweest en ze zou het zo leuk vinden als we weer kwamen maar 8 uur in het vliegtuig vind ik zelf al lang laat staan de kleine. en hoe vermaken jullie de kleine in het vliegtuig? en dacht dat je niet of minder hoefde te betalen als ze nog geen 2 waren? maar krijg telkens de volle pond te zien als ik aanvink dat er nog een baby mee gaat. jadore, ben benieuwd !!
heb hem gestuurd vlekky! Hey weet iemand of krumeltje nou nog mee praat? En als iemand ziet dat ik iemand vergeten ben eventueel geef dan gaarne een gil thanks
Jadore! Wat goed!!! Mooie site zo! Ben heel benieuwd of het een beetje gaat lopen. Begrijp ik het goed dat jij als enige dingen er op kan zetten?