We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hey meiden,

We waren snel aan de beurt, helemaal fijn!

En dan hier de uitslag:

Bekijk bijlage 126235

1 klein druk bewegend boefje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geen twee dus! Maar het bewoog veel meer dan Maaike deed! Echt zo bijzonder!!!Ben helemaal opgelucht en blij!!
    Ik ben 1 dag later uitgerekend: 5 september i.p.v. 4 september!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Jaaah joepie!! Wat een mooie baby hihi! Fijn dat je gerust gesteld bent, geniet maar lekker nu!

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    YEASHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH MADELIEF MEISYYYYYYYYYY wat fijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

GEFELICITEERDDDDD!!!!!!!!!

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
  5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    sorry, maar kreeg de foto er niet goed op! Ben echt zo blij!Dank jullie wel! Nu is het echt genieten idd!

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Mooie echo meis, vergeet ik helemaal in mijn enthousiasme!!! Groot al :D

7. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ha meiden,

Weer 21 pagina's door moeten ploegen...;)

@ vinkje, Leuk dat je hier ook meekletst. Je bent al behoorlijk ingeburgerd:D En succes met zwanger worden!

Madelief, gaaf T-shirt! En ik zit met spanning op de uitslag van je echo te wachten!

Mees, gaaf lakentje heb je weer gemaakt! Wat namen betreft, ik zou eerder voor Hieke gaan. Ik had beide namen nog nooit gehoord. Ze passen beide wel leuk bij Joep.

Quint, wat fijn dat je morgen al een echo mag.

Nath, je bent ZWANGER, geen twijfel mogelijk:D

Jadore; ik ga zo even naar de link kijken, leuk idee!

Gisteravond hebben we vrienden verteld van mijn zwangerschap. Ze waren allemaal heel blij. Ik merkte wel dat 1 vriendin het wat moeilijker vond. Ze is bezig voor de eerste en dat gaat nog niet zo vlot (zijn nu bijna een jaar bezig). Ik snap wel dat het voor haar lastig is. Ik hoop zo dat ze ook snel zwanger is!
    Vandaag even de stad ingeweest. Mijn moeder heeft op de kleine gepast. Ik heb schandalig veel gekocht:) Voor mij: nieuwe jas, 2 t-shirts, rokje, sjaal en muts, colbertjasje. Voor manlief: jas, 2 t-shirts, 1 trui en broek. Voor Oliver: 2 broeken en 3 t shirts. Echt heel veel dus:D

8. raspberry

Ja, blijft verwonderlijk dat bij zo weinig weken de baby al zo compleet is he.

9. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Jaaaaaa, mooie echo Madelief! Wat fijn dat alles goed is!

10. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    J'adore erg mooi gedaan, meis. Krumeltje was weg dacht ik ;)

Vlekkengek tot 2 jaar betaal je alleen de reserveringskosten. Iets van € 15 geloof ik. Onze jongen heeft deels geslapen in het vliegtuig. Voor de rest gegeten en een beetje gespeeld met een paar drinkbekers. 2 uur is echt goed te doen, voor je het weet ben je al geland, echt waar.

11. raspberry

@Maible, wat een ramp om zo veel terug te moeten lezen he haha!
    Heerlijk geshopt zie ik, dat kan zo lekker zijn af en toe en zo nodig soms!

12. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Madeliefje, gefeliciteerd!!!!! Mooie echo!!!!!

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Rasp, ja ik ook, ik vind het iig een stuk beter dan die lijst telkens ;) het is een simpele site maar ja het nodige staat erop en zo nu en dan probeer ik hem nog mooier te maken, maar ja was er vandaag al een paar uurtjes mee bezig dus nu wel even genoeg ;)

@Maible, wooooowwww shopaholic :D hahahahahaha leuk joh! Ja kan me voorstellen van je vriendin ach ja gelukkig hoef jij dat niet mee te maken maar ja blijft niet leuk voor jou maar daar hoeft jouw geluk niet minder om te worden!

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Quint thanks meid :D

15. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

@ madelief: Waaaauuuuwwwwiee!!!:D Wat een prachtig beebje op de echo!!!! Helemaal geweldig lekker genieten meissie!!!

@ Maible: Lekker geshopt, jeetje!! Heerlijk dat moet gewoon af en toe! Wat lastig voor je vriendin zeg. Maar jouw geluk mag daar niet minder door zijn:D. Haar roze wolk komt vast ook snel!;)

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Dank jullie wel!!!!

17. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Shoppen is soms ook zooooo leuk:D

Jadore, die vriendin reageerde ook wel heel lief. Voor haar komt er ook snel een posi test! Al onze vrienden verwachtte ook wel dat wij snel voor een tweede zouden gaan. Dat vond ik wel grappig.

18. raspberry

Dames, nog even een vraagje over die ovulatietesten (k ben echt een leek op dat gebied).
    Als je ei nog nergens te bekennen is, heb je dan alleen maar de controlestreep op de test? Of is de teststreep er altijd alleen dan lichter en dat ie dan steeds donkerder wordt?

19. raspberry

Wij liggen trouwens al op bedje. Heerlijk vroeg in een schoon bed! Soms doen we dat, gewoon lekker in bedje liggen de hele avond hihi.

20. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Rasp, dat is voor iedereen anders. Er zijn meiden die alleen een tweede streep hebben rond hun eisprong. Ik heb zelf altijd een tweede lijntje. Zelf wanneer ik ongi ben (heb ik een keer uitgeprobeerd)

Deel Deze Pagina