We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Rasp, als ik het goed heb is je LF altijd hetzelfde. Dus dan weet je ook ongeveer wanneer je je ei kunt verwachten.

2. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Madeliefje, geweldig toch! Geniet ervan! Ik heb hele gemengde gevoelens over morgen. Vrees dat het allemaal slecht kan gaan aflopen. Manlief gaat iig mee en dat vind ik heel fijn.

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Maible Nee, hij was heel blij al 1 klein boefje te zien!

4. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Quint, hoe laat heb je een afspraak? Ik been heeel hard aan het duimen dat het goed zit. Ik hoop het zo..!!!!!!

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Quint Duim heel hard voor je!! Fijn dat je man mee is! denk aan je!

Meiden, truste, ik ga douchen en naar bed!!

6. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Slaap lekker Madelief!

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Maible, dank je wel voor je steun! Ik mag morgenochtend om 8:45 al komen. Toch hou ik rekening met mogelijk slecht nieuws. Hoe dan ook morgen weten wij meer en dat is fijn.

8. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    quint positief blijven denken hoor !!! word het bloeden telkens iets meer of blijft het hetzelfde, is het ook echt rood of alleen dat bruinige? we duimen voor je hoor morgenvroeg

madelief, wat een mooie foto's, word het echt heel echt van he, lekker genieten hoor !!

all, ik ga lekker naar bedje, even tukken :D morgen kleine van mijn zus om op te passen, s'ochtend zwemmen met Sylke en s'middags even snel naar de kapper met haar, ze zit elkekeer in haar oogjes te wrijven

9. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Madeliejfe, dank je wel en slaap lekker!

10. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

@ Rasp: Ik heb nu sensitest en ga dalijk over naar Z&K tests. De vorige keer had ik echt een helemaal witte test tot dag 18. Toen werd hij iets donkerder. Daarna weer iets donkerder en toen helemaal wit weer. Maar ik testte 's avonds, dus kan goed mijn ei hebben gemist. Maar op dag 18 stapte de vader van mijn schoonbroer voor de trein, dus heb ik misschien wel later het ei gekregen, aangezien ik ook 6 dagen later ongi werd. Nu heb ik al vanaf dag 8 een licht streepje. Ben benieuwd;)

11. Funnyfant

Quint: Ik ga zoooo voor je duimen! Sterkte, probeer wat te slapen vannacht:). En morgen een mooie echo;)

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Ff, spannend, dan is hij misschien al aan het naderen!

@Quint, meid was is het spannend voor je, ik wou dat het al morgenvroeg was....ik zal in ieder geval hier aanwezig zijn morgenvroeg.

@Maible, mijn cyclus is onregelmatig en dat komt denk ik ook nog omdat hij nog normaal moet worden na de bevalling en borstvoeding. Ik had voorheen altijd een cyclus van 28 dagen.
    Hij is dus nu niet standaard 40 dagen en kan maar zo ineens misschien een stuk korter of langer zijn, dus wanneer mijn ei komt deze keer is niet te zggen helaas.

13. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Meiden, dank jullie wel, lieverds. Ik ga zo slapen en laat het jullie morgen zeker weten!

Vlekkengek, het bloedverlies is gewoon rood bloed met slijm (sorry). Het is niet veel en het is per dag verschillend. Er zit geen patroon in. Een dag is het meer en een andere dag is het minder. Vandaag toevallig weer wat meer en van het weekend was het erg weinig. De vk durfde iig geen uitspraken over te doen...

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Quint, wat mag je snel meisy!!! Toch ook super fijn! Ik bid dat het goed zit lieverd! Krijg je een inwendige echo?

@All, er is een leuke up-date op de site door FF, onder Wie ben ik? Dus wie het leuk vind om te lezen, ik vond het een indrukwekkend verhaal!

15. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Vlek, slaap lekker!

Quint, morgenochtend zit ik klaar! Ik hoop zo op goed nieuws!
    Maar wat je zegt, wat het nieuws ook is, het geeft dan in ieder geval rust omdat je weet waar je aan toe bent.
    Dikke knuf voor jou meis!

Rasp, een onregelmatige cyclus is erg onhandig. Dat heeft mij ook wat ovutesten gekost toen we voor de 1e bezig waren. Uiteindelijk ben ik ovu testen van CB digital gaan gebruiken. Toen was het binnen 2 rondes raak (kan natuurlijk toeval zijn) Dit keer was het bij het eerste doosje raak:D

Lieve meiden, ik ga ook lekker naar mijn bedje. Tot morgen!

16. Funnyfant

Nou Jadore, ik vond jouw verhaal pas indrukwekkend. Dat is echte liefde tussen jullie, wauw!

17. raspberry

We zullen zien hoe het mij vergaat met het testen, vind het wel leuk om te zien of het goed werkt.

Ik ben op zoek naar een fiets!! Ben aan het struinen op marktplaats. Ik wil een moederfiets, een Gazelle Bloom.
    Ik heb zo'n zin om straks met het mooie voorjaarsweer te gaan fietsen met mn kleine meid, lijkt me heerlijk!

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ahhhh wat ben je toch een lieverd!

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Rasp, ik heb ook een moederfiets de Mambo Deluxe Witte van Batavus en het is echt een hele fijne fiets!!!

20. raspberry

Jadore, jouw verhaal is inderdaad bijzonder, of laat ik het zo zeggen, jouw man is bijzonder!

Ik ga nu die van FF even lezen en dan zal ik zelf ook eens met de billen bloot gaan, jadore moet ik jouw het verhaal dan sturen in een PB?

Deel Deze Pagina