We gaan voor de 2de-deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Net even die fiets gegoogled. Dat is een mooie fiets Rasp! Heerlijk om met de kleine te gaan fietsen in het voorjaar!

FF en Jadore, dat zijn beide mooie en indrukwekkende verhalen! Ik zal morgen ook een bijdrage doen.

En nu ga ik echt slapen;)

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Thanks Rasp, ja je kan gewoon de tekst naar mij pben en dan wordt het geregeld :D Leuk!!!

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Thanks maible, leuk om ook jouw verhaal straks te plaatsen :D Slaap lekker!

4. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

@ Jadore: Ben vergeten te zeggen dat ik 30 ben en dat ik dus in de kinderopvang werk! hihihihihi

5. Funnyfant

oh ja en je kunt toch geen foto's pb-en???

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik voeg het ertussen!

Dat weet ik niet 100% zeker, maar ik mail jullie mijn hotmail even dan kunnen jullie daar foto's naartoe sturen!

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Heb net tig pagina's zitten meelezen, en ik zag er elke keer 1 bij komen;)....schiet niet echt op om te reageren dan....

@ MAdelief: WAAAAAAANZINNIG mooie foto! Gefeliciteerd meid!! Nu echt officieel gaan genieten he!:D

@ Quint: suc6 morgen, ik denk aan en duim voor je!

@ Rasp/Vinkje/Finne: heb alles gelezen maar ben niet meer zo bezig met de ovu's en het is me teveel om op alles te reageren. Maar ik heb goeie resultaten met Sensitest gehad. Ik had geen streepjes totdat ei in zicht kwam, dan steeds iets donkerder. Maar de laatste cylcussen waren de testen minder duidelijk. Anderen vinden Sensitest weer niet zo fijn...
    Suc6 dames, hoop dat de eitjes snel te vinden zijn.

@ JAdore: ik stuur je een pb met mijn verhaal. Super mooi verhaal van jou trouwens. True love.....:)

@ Finnefant: je had gedeelte al eens wat los gelaten. Maar beter minder verdienen en een geweldige baan als andersom he. Blij dat je nu gelukkig bent!!

@ Maible: mag ik je bankpasje een keer lenen? Ik wil ook shoppen!!!

@ Vlek: fijne dat morgen! Wij zijn al weken aan het -we-gaan-zwemmen.....pffff komt er nooit van!

Ik heb met manlief zitten brainstormen over de aanstaande verbouwing van de zolder. Wordt er bloednerveus van dat er nog niks gebeurd is....ben verdorie over 5 weken al op de helft!! Er moet een dakkapel komen en een kamertje voor de kleine.
    We gaan van het weekend eindelijk een shoppen voor een nieuw bed voor de kleine. Misschien dat dat een aanzet kan zijn?

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Madeliefje, wat een mooie foto!!! Gefeliciteerd meid!

Meiden ik probeer morgen bij te lezen, ben moe/beetje misselijk en heb hoofdpijn. Fijne avond!!

9. Funnyfant

Ja Mees het gaat hard hier hihi. En idd liever gelukkig op mijn werk dan meer geld. Geluk kun je niet kopen he. Ben benieuwd naar je verhaal ;)

@ Nath: Vervelend zeg, beterschap!

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Finne: mijn verhaal is eigenlijk niet heel indrukwekkend. Maar misschien ook maar beter, hoe langer de story hoe meer je hebt meegemaakt toch? Ben lekker stabiel zeg maar.
    Zo even een leuke foto uitzoeken voor jullie. (al sta ik zelden leuk op de foto, en ben helaas niet zo'n fotomodel als Jadore....my god wat een knappe meid!)

@ Rasp: ik heb dezelfde fiets als Jadore, Mambo van Batavus. Die heeft een normaal stuur, en da's heel gemakkelijk als je door de garagedeur moet!! Die moedersturen zijn mega breed en soms lastig bij doorgangen....
    Weet niet of die Bloom dat ook heeft?? Suc6 met zoeken!!

11. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Madelief@ Een erg mooie baby hebt jij al. Ik verbaas mij ook elke keer als ik een echo foto zie hoe compleet de kindjes al zijn!!! Geniet ervan meid!!!

Vlekkengek@ Hoe we hem bezig gaan houden weet ik echt nog niet!!! Ik betaal 150 euro komt door de lange vlucht, en de bedjes in het hotel en andere kosten. Maar normaal betaal je inderdaad alleen maar reserveringskosten. Ik was naar turkije 35 euro voor hem kwijt

Jadore@ erg mooi meid:D

Ik ga weer verder lezen pffff!!! wat een gebabbel

12. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Je kan ook een korte lf hebben, dan is het zwanger worden aanzienlijk moeilijker. Zeg mijn gyn dan. Want dan heeft je ei niet genoeg tijd om zich in te nestelen

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Lieve meiden ik heb jullie verhalen erbij gezet! Ik moet ze nu zelf ook nog gaan lezen :D, ik vind het erg leuk om te doen dus schroom je niet als je er iets bij wilt, foto's verhalen enz enz geef een gil en ik doe het voor jullie!:D

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dames, wat leuk om jullie verhalen te lezen! Ik heb jadore de mijne ook gestuurd!

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Mees wat ik zo handig vind aan onze fiets is die vergrendeling bij t stuur zodat je je kind normaal in het zitje kan doen zonder dat die band dan weer de andere kant op zou gaan! Dat hebben de meeste moederfietsen ook niet! Dit stuur vind ik btw heel erg meevallen!

16. Funnyfant

idd ja Jadore is een echte mooie meid! Dat haal ik ook bij lange na niet hihihi! zeker niet na die 20 kg extra whahaha! Maar het gaat om ons geluk en onze gezinnetjes en het is gelukkig geen beautycontest, (zo wel: Dan had Jadore die nu bij deze al gewonnen hahahaha)!! En geluk is zo mooi, bij iedereen!

@Mees: Fijn toch zo'n stabiele toestand hihi:D

@ Vink: Mijn zus had dat bij de derde: 1 jaar over gedaan pm zwanger te raken idd.

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ JAdore: maar dit/ons stuur is ook normaal van breedte. Een moeder stuur zonder zitje voorop...sorry maardaar zou ik niet meer mee willen fietsen. Deze fiets is zonder voor-zitje een normale fiets. Stuur vastzetten is inderdaad super! En de kleur ook:D

Waar kan ik foto's heen sturen? Was net wat bruikbaars aan het zoeken...;)

18. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Echt heel leuk om jullie verhalen te lezen, heel bijzonder!
    Ik heb net mijn verhaal naar Jadore gestuurd.

En dan ga ik nu ook écht naar bed:D;)

19. raspberry

raspberry Niet meer actief

hahaha Maible! Trusten!

20. Funnyfant

Wauw net al jullie verhalen gelezen. Echt zo leuk om jullie nu zo te leren kennen. Heel speciaal! Bedankt lieverds!!:D

Deel Deze Pagina